2016 рік

Інформація

про стан розгляду звернень громадян в управлінні з питань надзвичайних ситуацій обласної державної адміністрації у 2016 році

Січень

1.     20 січня поточного року управління отримало звернення гр. Колбасенко С.Р., (вх.13-К-00073-8), яка звернулась до ДСНС України зі скаргою на бездіяльність працівників Головного управління Державної служби з питань надзвичайних ситуацій в Луганській області.

Заявник повідомила, що має торгівельний намет на місцевому ринку та повинна провести ремонтні роботи, але власниця сусіднього намету (Андрєєва Лариса Броніславівна власниця магазину «Теремок», торгівельний павільйон № 20) не закрила отвір від електропроводу, оскільки працівники  управління Державної служби з надзвичайних ситуацій станом на 18.12.2015 не надали дозвіл на виконання робіт. Для вирішення питання неодноразово зверталася, але жодних дій не вжито та питання не вирішено.

Прохання вжити заходів щодо бездіяльності працівників Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій в Луганській області (далі-Головного управління) та посприяти в  отриманні дозволу Андрєєвій Л.Б. найближчим часом.

Управління для надання об’єктивної відповіді заявнику звернулося до Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Луганській області (від 01.02.2016 вих. № 03/01-53), також отримало від Головного управління попередні листи переписки із заявником.

Гр. Колбасенко С.Р. листом від 17.02.2016 №03-01/88 надана відповідь що управління, спільно з Головним управлінням уважно розглянуло питання зазначене у зверненні та їй було повідомлено наступне.

Працівниками управління державного нагляду (контролю) у сфері пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту Головного управління  не допущено будь яких порушень при неодноразових зверненях.

Було запропоновано, якщо господарчий спір між гр. Колбасенко С.Р. та власницею торгівельного павільйону № 20 Андрєєвою Ларисою Броніславівною не вирішується, звернутися до відповідної судової інстанції.

 

2.     28 січня поточного року облдержадміністрація отримала звернення від гр. Жулинського Володимира Анатольовича (вх. від 28.01.2016 №26-с Департаменту масових комунікацій), який звернувся з питанням надати відповідь.

В грудні 2015 року місцева влада Новоайдарської селищної ради розібрала мост  через річку Айдар який зв’язував населений пункт. На даний момент мост знаходиться в аварійному стані.

Питання заявника:

1) Чи повинно аварійний міст бути огороджений.

2) Чи повинно бути попереджувальні дорожні і інформаційні таблички.

3) Чи повинно у нічний час «будівельний майданчик» освітлюватись.

4) Яким чином забезпечується обмеження доступу транспорту та прохід людей по аварійному мосту.

5) Які ще заходи повинні бути  виконані для запобігання виникнення аварій. (ред. автора)

Для підготовки відповіді гр. Жулинському В.А., на адресу Департаменту масових комунікацій направлено лист від 02.02.2016  03/01-58, із зазначенням, що відповідно до п.2 ст.19 Кодексу цивільного захисту України, розгляд питань зазначених у листі, належить виключно до повноважень органів місцевого самоврядування.

 

3.     28 січня поточного року управління отримало звернення від гр. Жулінського Володимира Анатольовича (вх. від 28.01.2016 №26/6360), який звернувся з питанням надати відповідь.

На полях та дорогах в бік Орехово Донецького знаходяться попереджувальні таблички «Обережно заміновано», або «Міни», обмежено проїзд та не можливо безпечно займатися сільськогосподарськими справами на полях і місцевості.

Просить надати інформацію: чи проводилось розмінування земель за межами населених пунктів у Новоайдарському районі, а саме на землях Муратівської сільської ради. Чи є там знешкоджені боєприпаси, чи проводилось там розмінування, чи можуть знаходиться зараз боєприпаси та міни.

Заявнику надіслана відповідь (вих. № 03-01/72 від 05.02.2016) - що розмінування земель визначених у заяві не проводилось тому, що відповідних заяв не надходило.

 

Лютий

1. 05.02.2015 до керівництва облдержадміністрації (вх. № 13-2-00195-2) звернувся гр. Чехута Є.М., що мешкає за адресою м. Сєвєродонецьк, вул. Курчатова, 5/10, який повідомив наступне.

В 2009 році він купив приміщення магазину «Ландиш» за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Леніна 38/34. До вказаного приміщення, згідно плану БТІ, входило і приміщення захисної споруди площею 120 кв. м, що знаходиться під зазначеним домом та обладнане спецвентіляцією, туалетами, герметичними дверми, запасним виходом тощо.

Запропонував розглянути питання викупу зазначеної споруди за кошти які компенсують тільки його витрати при закупівлі приміщення магазину.

Також він зазначив, що під час проведення АТО, він передав ключі мешканцям зазначеного житлового будинку для використання при необхідності.

Управління уважно розглянув заяву гр. Чехути Є.М., відповіло листом від 01.03.2016 №04-01/123 наступне.

Управління в межах повноважень здійснює документальний облік захисних споруд луганської області. За вказаною адресою захисна споруда не обліковується.

У зв’язку з тим, що на території області проводиться антитерористична операція, питання укриття населення, є актуальним. Тому гр. Чехуті Є.М. було запропоновано звернутися до Сєвєродонецької міської ради для обліку зазначеного приміщення.

 

2. 26.02.2016 р до  керівництва облдержадміністрації (вх.№ 08-КЛ00470-2) від імені мешканців домів №13,16  на кв. Жовтневої  революції м. Лисичанську    звернулася гр. Дударєва Н.І. та повідомила.

Будинки 13,16 географічно розташовані біля будинку № 17, який в липні 2014 року постраждав при звільненні м. Лисичанська від терористів. Всі ці будівлі дуже близько розташовані один від другого. Будинок № 17 знаходиться в аварійному стані,частина його завалилася,інша частина повільно псується і ось-ось завалиться, а в зв’язку з тим, що цей будинок має дев’ять поверхів, то дуже велика ймовірність, що він упаде на наші будинки,так як відстань між нашими будинками та пошкодженим приблизно 15 метрів.

Діти весь час проходять повз цей зруйнований будинок,більшість мешканців будинків вдень відсутні дома і дуже проблематично контролювати пересування дітей.

Крім того, проїхати на авто во двори будинків можливо тільки поруч зруйнованого, а частково і через двір будинку №17. Мешканці зазначених будинків бояться  чи не завалиться зруйнований будинок вночі, та чи не завалить їх. Мешканці будинку № 17 обурені, що в же півтора року така ситуація, а міська влада не приймає ніяких зусиль, щоб ліквідувати цей будинок.

Мешканці будинків № 13,16 дуже сподіваються на якомога скоріше вирішити цього питання

Управління уважно розглянуло заяву, та листом від 10.03.2016 віх. № 04-01/149 повідомила гр. Дударєвій Н.І. наступне:

28.11.2015 на засіданні регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій розглянуто питання «Про попередню класифікацію надзвичайної ситуації, що сталася у м. Лисичанську за адресою: кв. Жовтневої революції, 17, за видом, класифікаційними ознаками та рівнем» (протокол № 9). Експертної комісією ДСНС України з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій вищевказана ситуація класифікована як надзвичайна ситуація техногенного характеру регіонального рівня (експертний висновок № 9-2015).

Також, з метою вирішення зазначеного питання облдержадміністрацією направлено факсограму до Прем’єр-міністра України щодо виділення коштів для проведення робіт з демонтажу будівлі.

За інформацією Департаменту економічного розвитку, торгівлі та туризму облдержадміністрації надані пропозиції для розроблення проекту розпорядження Кабінету Міністрів України «Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що сталася внаслідок руйнування житлового будинку № 17 кварталу Жовтневої революції у м. Лисичанську Луганської області» в якому передбачено 10,0 млн. грн. для розробки проектної документації та проведення будівельних робіт по демонтажу будівлі.

 

3. 03 лютого поточного року управління отримало заяву від гр. Євчука Володимира Івановича ( вх. від 3.02.2016 № 43-Є00183-2 ), який звернувся з питанням не надання грошової компенсації, як постраждалому в наслідок вибухів на складі ракето-артилеріїського озброєння 29.10.2015 р. в м. Сватове Луганської обл.

Управління уважно розглянуло звернення, висновок СРСМ «Грифон» ГУ МВС України в Луганській обл., службового розслідування за фактом нещасного випадку від 6.11.2015 р., акт про нещасний випадок невиробничого характеру, акт розслідування нещасного випадку та повідомляє.

Спираючись на п. 1, 2, 7, 8, 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 05.10.1992 № 562 «Про порядок відшкодування шкоди особам, які постраждали від надзвичайних обставин», для визначення особи постраждалою від надзвичайних обставин органи місцевого самоврядування видають потерпілим довідки, які є підставою для вирішення питань про надання допомоги.

Рекомендовано насамперед звернутись до органів місцевого самоврядування та надати повний комплект документів, а саме копії акта судово-медичної експертизи та паспорта.

 

Березень

1. 02 березня 2016 року Луганська обласна адміністрація отримала для розгляду колективний лист гр. Дударевої Ніни Іванівни (вх. від 02.03.2016 № 41-КО-004873/12 ), що надійшов до КМУ.

Облдержадміністрація розглянула звернення та 10.03.2016 листом № 04-01/149 поінформувала гр. Дудареву Н.І. про те, що з метою вирішення питання облдержадміністрацією направлено факсограму до Прем’єр-міністра України щодо виділення коштів для проведення робіт з демонтажу будівлі. Також, було поінформовано що, Департаментом економічного розвитку, торгівлі та туризму облдержадміністрації надані пропозиції для розроблення проекту розпорядження Кабінету Міністрів України «Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, що сталася внаслідок руйнування житлового будинку № 17 кварталу Жовтневої революції у м. Лисичанську Луганської області» в якому передбачено 10,0 млн грн для розробки проектної документації та проведення будівельних робіт по демонтажу будівлі.

Крім того, з метою збереження безпечного пересування громадян, а також збереження їх життя і здоров’я на голову Лисичанської міської ради було направлено листа з проханням розглянути питання огородження території навколо будинку № 17 парканом та можливість забезпечення цілодобової охорони.

2. 16.03.2016 Луганська облдержадміністрація отримала від Кабінету Міністрів України лист №3649\0\2-16 щодо розгляду запиту Рибалкіна О.М., від 24.02.2016 для розгляду в межах компетенції питань, а саме:

1) За яким принципом планується розподілення коштів призначених на надання допомоги постраждалим внаслідок вибухів на складі РАО ЗС України, що мали місце 29.10.2015 в м. сватове, Луганської області.

2) Чому місцевою адміністрацією не було виплачено кошти в першу чергу постраждалим від обстрілу 29 жовтня 2015 року у м. Сватове в яких зруйноване житло? Коли планується виплата постраждалим зазначених коштів та в якому розмірі

3) Проведення перевірки обставин затримки виплати коштів постраждалим від обстрілу 29 жовтня 2015 року у м. Сватове, а також їх використання в цей період.

Луганська облдержадміністрація уважно розглянула зазначене звернення та повідомила Кабінет Міністрів України листом від 08.04.2016 № 43-Р00642-20308, та заявнику повідомила листом управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації від 05.04.2016 № 05-01/203 наступне:відповідно до розпорядження КМУ від 18.11.2015 № 1198-р «Про виділення коштів для проведення заходів з ліквідації надзвичайної ситуації, що сталася 29 жовтня 2015 року у м. Сватовому Луганської області» з резервного фонду державного бюджету виділено 51688,381 тис. грн. для відновлення закладів соціальної інфраструктури, багатоквартирних житлових будинків та пошкоджених будинків приватного житлового сектору. Допомога особам, домогосподарствам які постраждали внаслідок надзвичайної ситуації, надавалась на виконання розпоряджень керівника з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації «Про заходи з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у м. Сватовому». З метою підтримки та соціального захисту постраждалих верств населення Сватівського району було прийняте рішення про надання одноразової матеріальної допомоги на усунення наслідків надзвичайної ситуації в сумі 3 тис. грн кожній особі. Відповідно до протоколу № 1 засідання районної комісії з надання одноразової матеріальної допомоги від 05.11.2015 прийнято рішення надати одноразову матеріальну допомогу Рибалкіну Олегу Миколайовичу у розмірі 10 000,00 грн на підставі наданих документів.

3. 31.03.2016 Луганська облдержадміністрація отримала від адміністрації Президента України лист від 28.03.2016 № 22/013099-12- звернення гр. Таранухи І.С. до Президента України, щодо надання матеріальної допомоги по ремонту оселі де мешкає гр. Тарануха І.С., яка постраждала внаслідок вибуху складів МО України в жовтні 2015 року. Управління уважно розглянуло в межах компетенції звернення. Листом управління від 21.04.2016 № 05-01/242 було повідомлено гр. Тарануху І.С. про стан виплати матеріальної допомоги фізичним особам які постраждали внаслідок вибухів на складах МО, було рекомендовано зазначеному громадянину звернутись до Сватівської міської ради, та Сватівської міської державної адміністрації як до головних розпорядників коштів на місцевому рівні, для отримання матеріальної допомоги.

Квітень

1. 22.04.2016 року до облдержадміністрації звернувся гр. Проць О., який повідомив, що він як ліквідатор аварії на Чорнобильскої АЕС не може отримати всі належні йому чинним законодавством медичні послуги, та  неможливістю пройти самостійно медичний огляд, та отримати визначені законодавством розмір компенсації і пільг для ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС.

Листом управління від 29.04.2016 № 05-01/264 гр. Процю О. було повідомлено що питання надання медичної допомоги, призначення лікування та визначення розміру компенсації і пільг для ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС знаходиться поза межами компетенції управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації.

Листом від 28.04.2016 № 08-П1022-50308 до Міністерства внутрішніх справ України облдержадміністрація запропонувала провести перевірку фактів, викладених у заяві гр. Проця О., у межах компетенції та відповідно до норм чинного законодавства

Листом управління від 17.05 2016 № 05-01/286, було запропоновано зазначеному гр. Процю О. для вирішення питання які від підіймав у своїх заявах протягом квітня місяця, звернутися безпосередньо до судових органів.

Травень

У травні місяці звернень не надходило.

Червень

У червні місяці звернень не надходило.

Липень

1. Облдержадміністрація 08.06.2016року отримала з верховної ради лист №46-Н-013602 автор Набродова Людмила Василівна яка скаржилась на те що в результаті стихійного лиха (урагану), що стався в с. Таловоє Станічно-Луганського району 14.05.2016 р, постраждала її оселя, а саме дах будинку – вітром було зірвано та знищено 20 листів шиферу. Набродова Л.М. просить допомоги з ремонтом даху.

Листом від 29.06.2016 № 46-Н01360-20308 облдержадміністрації гр. Набродовій Л.В. було надіслана відповідь в якій було рекомендовано для отримання одноразової грошової звернутись до Управління соціального захисту населення райдержадміністрації, як до головного  розпорядника коштів районного бюджету, після складання відповідних актів пошкодження.

Серпень

1. До облдержадміністрації надійшло звернення від гр. Рижкіної Т.В. від 19.07.2016р №54-Р-017013-2. У своєму зверненні просить посприяти в отриманні документів для нарахування пенсії по інвалідності для свого зятя Лукашенко Максима Кириловича, звільненого зі служби в ДСНС України у зв’язку із хворобою.

Управління спільно з департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації уважно розглянуло заяву та листом від 12.08.2016 № 4/1029-31 було повідомлено гр. Рижкіній Т.П. щодо питання отримання матеріальної допомоги наступне.

Нормативно-правовими актами України не встановлена процедура здійснення компенсації населенню за втрачене житло під час проведення бойових дій. Для вирішення питань матеріального становища було запропоновано звернутися до органів місцевої влади, які повноважені вирішувати питання надання матеріальної допомоги громадянам за рахунок місцевого бюджету. Громадянам які постійно проживають в Луганській області та опинились в скрутному матеріальному становищі через тривалу хворобу, стихійне лихо, витрату близьких родичів тощо,надається одноразова грошова допомога за рахунок коштів обласного бюджету. Допомога надається не більше одного разу на рік з урахуванням доходів, матеріального становища заявників та їх сімей, причин скрутного матеріального становища та потреби в допомозі, а також виходячи з можливостей обласного бюджету. Питання про надання одноразової грошової допомоги  розглядається комісією за підсумками особистого прийому голови обласної держадміністрації  та його заступників. Сума допомоги визначається спеціально створеною комісією в кожному конкретному випадку на підставі відповідних наданих документів. Для вирішення зазначеного питання запропоновано надати документи до Департаменту соцзахисту населення Луганської обласної державної адміністрації.

Листом від 30.08.2016 № 02-4226/23 Головного управління ДСНС України у Луганській області щодо питань підтвердження періоду служби гр. Лукашенко М.К. повідомило гр. Рижкіну Т.П. наступне. Наказом ДСНС України від 09.10.2014 №566 «Про встановлення місць дислокації апарату та підрозділів Головного управління ДСНС України у Луганській області та здійснення організаційно-штатних заходів» Головне управління ДСНС України у Луганській області (далі-головне управління) було передислоковане з міста Луганськ до міста Сєвєродонецьк. На теперішній час матеріали облікової групи (особові справи,службові картки, списки, тощо), архівні матеріали головного управління,знаходяться в зоні проведення антитерористичної операції на території, тимчасово непідконтрольній Уряду України, за адресою: м. Луганськ, кв. Алексєєва,12 а. З вище зазначеної причини Головне управління підтвердити періоди служби Лукашенку М.К. не має можливості. З метою визначення можливості підтвердження періодів служби, Лукашенку М.К. необхідно особисто до Головного управління з наданням наявних підтверджуючих документів про проходження служби.

Вересень

1. 09.08.2016 на адресу облдержадміністрації листом від 05.08.2016 (вх. № ЛОДА вх. № 43-Р01900-2) звернувся гр. Рибалкін О.М., який повідомив що внаслідок надзвичайної ситуації що склалася у м. Сватове Луганської області в наслідок вибуху на складах РАО ЗС України 29.10.2015, було зруйновано його будинок по вул.. Щорса, 13 м. Сватове. Роботи з ремонту не розпочаті. гр. Рибалкін О.М. просить надати витяг з протоколу засідання штабу, яким було прийнято рішення що за відновлювальні роботи в приватному секторі м. Сватове відповідальною є Сватівська міська рада, а також надати витяг з протоколу Сватівської міської ради для проведення відновлювальних робіт із резервного фонду державного бюджету, які було надано розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 1198-р.

Листом від 01.09.2016 № 05-01/501 гр. Рибалкіну О.М. було повідомлено наступне. Пунктом 13 розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації від 02.11.2015 № 6 було визначено розподіл завдань з оцінки збитків, завданих надзвичайною ситуацією, згідно якого Сватівська міська рада відповідальна за житло, об’єкти комунальної власності міської громади, крім багатоповерхових будівель, у тому числі житлових, та об’єктів соціальної сфери обласного, районного та міського підпорядкування. Такий розподіл завдань зберігся і для подальшого здійснення відновлювальних робіт. Питання збору і підготовки документів, необхідних для отримання коштів з резервного фонду державного бюджету,знаходиться в компетенції Сватівської міської ради. Пунктом 2 розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації від 11.11.2015 №17 Сватівському міському голові Рибалку Є.В. було доручено передати для опрацювання засвідчені копії актів технічного огляду об’єктів житлового фонду, пошкоджених у наслідок надзвичайної ситуації, до Сватівської райдержадміністрації. Порядок використання коштів резервного фонду бюджету для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації визначено постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2002 № 415 «Про затвердження порядку використання коштів резервного фонду бюджету»