Гаряча лінія

 

Графік роботи Департаменту охорони здоров’я 
Луганської обласної державної адміністрації

Початок роботи – 08.30 з понеділка до п’ятниці
Закінчення роботи –17.30 (п’ятниця 16.15)
Обідня перерва – 12.30 – 13.15
Адреса: просп. Центральний, 59 (2-й поверх), м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93406
Контактний телефон: (06452) 2-16-11 - приймальня
Електронна адреса: medic@loga.gov.ua 

 

Особистий прийом звернень громадян 
у Департаменті охорони здоров’я обласної державної адміністрації
 

Особистий прийом громадян проводиться директором та його заступниками згідно із затвердженим графіком прийому громадян

   На особистий прийом до директора та його заступників уповноваженою посадовою особою (головний спеціаліст відділу з організації надання медичної допомоги дорослому населенню Мамєдова Е.Б.) проводиться запис в установлений графіком день особисто за адресою: просп. Центральний, 59 (2-й поверх), м. Сєвєродонецьк, Луганська область, або за телефоном (06452) 2-16-11. Дані про особу заявника подаються ним особисто або через уповноваженого представника.
   Відповідальна особа, яка здійснює запис громадян на особистий прийом з’ясовує прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до якої посадової особи або структурного підрозділу вже звертався громадянин і яке було прийнято рішення, вивчає документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).

 

Оформлення письмових та електронних звернень громадян

   Згідно з вимогами Закону України про «Про звернення громадян» (зі змінами) звернення може бути усним чи письмовим.
   Письмове звернення необхідно надсилати поштою (просп. Центральний, 59, м. Сєвєродонецьк, Луганська область, 93406, Департамент охорони здоров’я облдержадміністрації) або передати особисто чи через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до діючого законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронні звернення необхідно надсилати на електронну адресу Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації: medic_lg@i.ua).
   З формою для подання електронного звернення громадян можливо ознайомитися за посиланням. 

   У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
   Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями. 

 

Телефонна «гаряча лінія» МОЗ України

   Відповідно до наказу МОЗ України від 10.04.2013 № 292  «Про модернізацію роботи системи телефонної «гарячої лінії» МОЗ України» та з метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян в МОЗ діє телефонна «гаряча лінія» щоденно (з 9.00 до 18.00 години, у п'ятницю до 16.45, перерва з 13.00 до 14.00), окрім вихідних та святкових днів

Телефон «гарячої лінії»: 0-800-801-333

 

Державна установа 
«Луганський обласний контактний центр» 

93406, м. Сєвєродонецьк, просп. Гвардійський, 30
0 800 505 107 – безкоштовна телефонна «гаряча лінія» 
Луганської обласної держадміністрації

 

   Державна установа «Луганський обласний контактний центр», яка забезпечує роботу «гарячої лінії», відкрила номер 0 800 505 107. Відтепер всі дзвінки з мобільних та стаціонарних телефонів в межах України – безкоштовні.
   Мешканцям м. Сєвєродонецька обласний контактний центр надає можливість звертатись на «гарячу лінію» за міським номером 700-007.
   «Гаряча лінія» працює крім святкових та вихідних днів за наступним графіком: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, п'ятниця з 8:00 до 15:45
   Уcі дзвінки на «гарячу лінію» приймають фахівці обласного контакт-центру. Вони надають довідково-консультаційну допомогу і приймають скарги та пропозиції громадян, передають їх для подальшого опрацювання органам виконавчої влади відповідно до компетенції, які повинні не тільки надати відповідь заявнику, але й забезпечити вирішення його питання, щоб люди, звернувшись за допомогою, відчули реакцію влади на їхні проблеми.

 

Урядова гаряча лінія
01001, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Телефон: 1545
Веб-сайт: www.ukc.gov.ua

 

Нормативно-правова база
щодо розгляду звернень громадян

   -    Конституція України
   -    Закон України «Про звернення громадян» 
   -    Закон України «Про статус народного депутата України»
   -    Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» 
   -    Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації