ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 22 лютого 2008 року № 191

Додаток 3 до Регламенту Луганської обласної державної адміністрації

 
Додаток 3
до Регламенту


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту розпорядження _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
(назва розпорядження)

 

  1. Обґрунтування необхідності прийняття розпорядження

    Зазначається підстава для розроблення проекту розпорядження (на виконання акта законодавства, доручення Прем'єр-міністра України, за власною ініціативою тощо) та стисло викладається суть проблеми, на  розв'язання якої спрямовується розпорядження, і причини її виникнення, наводяться дані, що підтверджують необхідність правового врегулювання питання.

  2. Мета і шляхи її досягнення

    Розкривається мета, якої планується досягти в результаті прийняття розпорядження, та механізм його виконання, а також суть найважливіших положень проекту.

  3. Правові аспекти

    Зазначаються правові підстави розроблення проекту розпорядження та перелік нормативно-правових актів,  що діють у відповідній сфері суспільних відносин.
    Виходячи із змісту проекту розпорядження зазначається потреба у внесенні змін до чинних розпоряджень або визнання їх такими, що втратили чинність, а також завдання з розроблення нових розпоряджень або відсутність потреби у внесенні змін до чинних чи розробленні нових розпоряджень.
    У разі, коли проект розпорядження стосується прав та обов'язків громадян, про це зазначається окремо.

  4. Фінансово-економічне обґрунтування

    Наводяться фінансово-економічне обґрунтування проекту розпорядження, розрахунок необхідних матеріальних і фінансових витрат, їх обсяг та джерела покриття. Якщо виконання розпорядження не потребує додаткових матеріальних та інших витрат, про це зазначається окремо.
    Детальні фінансово-економічні розрахунки можуть додаватися до пояснювальної записки.

  5. Позиція заінтересованих органів

    Зазначається, чи стосується проект розпорядження інтересів інших органів, та стисло викладається їх позиція.
    Якщо проект подано з розбіжностями, наводиться інформація про роботу, проведену з їх урегулювання (стисло повідомляється про вжиті головним розробником заходи, спрямовані на пошук взаємоприйнятного рішення, врегулювання спірної позиції, зазначається, чи проводилися переговори, консультації,  робочі зустрічі,  наради  тощо,  а  також хто з посадових осіб брав у них участь).

  6. Регіональний аспект

    Якщо проект розпорядження стосується питання розвитку адміністративно-територіальної одиниці, зазначається, чи враховують положення проекту потребу регіону, його вплив на регіональний розвиток, наводиться позиція органів місцевого самоврядування,  а також визначається ступінь її відображення в проекті.

  7. Громадське обговорення

    Наводяться результати проведених консультацій з громадськістю, пропозиції та зауваження громадськості і ступінь їх врахування, запропоновані шляхи мінімізації негативних наслідків неврахування таких пропозицій та зауважень, а також способи врегулювання конфлікту інтересів.
    Якщо проект розпорядження не потребує проведення громадського обговорення, про це зазначається окремо.

  8. Прогноз результатів

    Дається прогнозна оцінка результатів виконання розпорядження, зазначаються критерії (показники), за якими оцінюється їх ефективність, порівнюються досягнуті результати з прогнозованими, аналізуються можливі ризики та заходи щодо їх мінімізації. Критерії оцінки ефективності повинні зазначатися  в  конкретних одиницях (грошові одиниці, одиниці продукції тощо). Прогнозні розрахунки та критерії оцінки ефективності можуть додаватися  до пояснювальної записки.

__________________________________
________
_____________
(посада керівника структурного підрозділу, іншого органу, що є головним розробником)
(підпис)
(ініціали та прізвище)

“____” ___________ 200__ р.