ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Інформація про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до Департаменту промисловості та енергозбереження Луганської облдержадміністрації протягом січня – грудня 2013 року
За січень – грудень 2013 року до Департаменту промисловості та енергозбереження облдержадміністрації надійшло на розгляд 1088 звернень громадян (торік – 1121), у т. ч.:
- до паливно-енергетичного управління – 949 звернень (торік – 1008),
у тому числі:
- до відділу вугільної промисловості – 565 (торік – 505);
- до відділу енергетики, газової промисловості та
енергозбереження – 384 (торік – 503);
- до управління промисловості – 139 звернень (торік – 113).
Звернення громадян |
Протягом січня – грудня 2013 року |
Протягом січня – грудня 2012 року |
Загальна кількість звернень |
1088 |
1121 |
Кількість звернень, що надійшли поштою, |
540 |
633 |
у тому числі з: |
|
|
|
12 |
9 |
|
1 |
- |
|
316 |
371 |
АПУ |
154 |
211 |
КМУ |
59 |
68 |
ВРУ |
28 |
25 |
НДУ |
30 |
42 |
депутати міської ради |
7 |
3 |
Мінрегіон |
6 |
7 |
Міненерговугілля |
1 |
1 |
Мін’юст |
2 |
2 |
Мін-во закордонних справ |
1 |
- |
Мінсоцполітики |
- |
4 |
Пенсійний Фонд України |
1 |
- |
НКРЕ |
4 |
- |
Держслужба України з НС |
1 |
- |
Державна інспекція з питань праці |
1 |
- |
Генеральна Прокуратура |
7 |
5 |
Обласна Прокуратура |
13 |
1 |
редакція газети «Сільські вісті» |
1 |
2 |
Кількість звернень на особистому прийомі голови та заступників голови ОДА |
35 |
22 |
Кількість звернень, що надійшли до Інтернет - приймальні облдержадміністрації |
22 |
11 |
Кількість звернень, що надійшли на «гарячу лінію» голови облдержадміністрації |
191 |
175 |
Кількість звернень, що надійшли на Урядову «гарячу лінію» |
273 |
280 |
Кількість звернень, що надійшли від мешканців області до Президента України В.Ф.Януковича під час «Діалогу з країною» |
27 |
- |
Велика кількість звернень надходить до Департаменту з центральних органів виконавчої влади – 316 звернень, або 29 % від загальної кількості (торік – 1121).
З Урядової «гарячої лінії» до Департаменту надійшло
273 звернення громадян (торік – 280). Усі звернення розглянуті, надані відповідні роз’яснення.
Департаментом розглянуто 27 звернень мешканців області, які звернулися до Президента України Віктора Януковича під час «Діалогу з країною». Усі звернення розглянуті, надані відповідні роз’яснення.
Безпосередньо до облдержадміністрації звернулися 472 громадянина або 43 % (за аналогічний період минулого року – 470 громадян), з них
191 громадян звернулися до «гарячої лінії» голови облдержадміністрації,
22 громадянина звернулися до Інтернет-приймальні облдержадміністрації, 35 звернень – на особистому прийомі у голови облдержадміністрації або його заступників, 20 звернень надійшло до Департаменту промисловості та енергозбереження.
Обласною радою передано на розгляд 12 звернень.
Донецькою облдержадміністрацією передано на розгляд 1 звернення.
Серед звернень громадян до управління індивідуальні становили 83 % (902 звернення), колективні – 13 % (136 звернень), повторні – 3% (33 звернення), 39 анонімних звернень.
Найбільша кількість звернень громадян надійшла з міст: Красний Луч, Краснодон, Антрацит, Луганськ, Свердловськ, Лисичанськ, Ровеньки, Первомайськ, Стаханов, із Станично-Луганського, Перевальського районів.
Від найменш соціально захищених категорій громадян протягом січня – листопада 2013 року до Департаменту надійшло 316 звернень, у тому числі:
- від пенсіонерів, інвалідів – 265;
- від пенсіонерів, які мають статус «Діти війни» – 23;
- від ветеранів праці – 7;
- від учасників війни та бойових дій – 11;
- від ліквідаторів ЧАЕС – 1;
- від вдів шахтарів – 4;
- від матерів загиблих шахтарів – 2;
- від багатодітних сімей – 3.
По скаргам, які надходять від працівників діючих підприємств (117 звернень), питання вирішуються позитивно. Заявникам надані кваліфіковані роз’яснення.
Усі звернення громадян розглянуті в установлені законодавством строки.
Основні питання, з якими зверталися громадяни:
- забезпечення пільговим побутовим паливом – 306 звернення (28 %);
- виплата заборгованості із заробітної плати та іншим соціальним виплатам – 144;
- надання житла;
- надання матеріальної допомоги на побутові потреби (ремонт житла, поліпшення житлових умов, лікування, тощо);
- працевлаштування;
- порушення законодавства про працю;
- пропозиції щодо розвитку шахт;
- незаконний видобуток вугілля;
- екологічні проблеми (забруднення повітря, річок, підтоплення територій, терикони, що горять, просідання ґрунту, та ін.);
- життєзабезпечення шахтарських міст та селищ (газифікація, водопостачання, телефонізація селища, ремонт доріг, освітлення вулиць);
- відключення від мережі електропостачання, газопостачання, системи центрального опалення за борги;
- перерахунок тарифів за використаний природний газ, електроенергію;
- стягнення «Укрпоштою» та іншими організаціями комісії з громадян при сплаті за електропостачання;
- про неправомірні дії робітників ЛЕО, РЕС і газових служб;
- неякісне електропостачання (перебої в електромережі, низька
напруга); - підключення до мережі електропостачання;
- підключення до мережі газопостачання;
- штраф за незаконне використання електроенергії;
- заміна опор ліній електропередач, ремонт трансформаторів;
- щодо відшкодування збитків, завданих громадянам внаслідок перепадів напруги в електромережі;
- надання роз’яснень з питань енерго- та газопостачання.