ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 15 грудня 2008 року № 1757

Про затвердження Плану заходів щодо економії бюджетних коштів та забезпечення збалансованості місцевих бюджетів у 2008 році та І кварталі 2009 року

Відповідно до підпункту 2 пункту 6 постанови Кабінету Міністрів України від 26.11.2008 № 1036 «Деякі питання організації бюджетного процесу» та з метою зосередження бюджетних ресурсів на виконання невідкладних та першочергових завдань, підвищення ефективності використання бюджетних коштів:

1. Затвердити План заходів щодо економії бюджетних коштів та забезпечення збалансованості місцевих бюджетів у 2008 році та І кварталі 2009 року, що додається.

2. Зобов’язати голів районних державних адміністрацій, рекомендувати міським головам розробити і затвердити відповідні заходи, спрямовані на подолання бюджетної розбалансованості та забезпечення режиму жорсткої економії бюджетних коштів.

3. Керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації забезпечити виконання заходів відповідно до компетенції у встановлені терміни, розробити і затвердити заходи щодо економії бюджетних коштів для підвідомчих установ і організацій та щомісячно до   10 числа місяця, наступного за звітним, надавати Головному фінансовому управлінню обласної державної адміністрації інформацію про стан виконання відповідних заходів.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації Кривулю В.М.

 

Голова обласної держадміністрації                                                                                                     О.М.АНТІПОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 15 » грудня 2008 р. №1757
ПЛАН
заходів щодо економії бюджетних коштів та забезпечення збалансованості місцевих бюджетів у 2008 році та І кварталі 2009 року
 
№ з/п
Найменування заходів
 
Термін виконання
Відповідальні виконавці
 
 
1
2
3
4
1.
Провести ретельний аналіз стану наповнення місцевих бюджетів, здійснити оцінку очікуваного виконання затверджених відповідними місцевими радами планів мобілізації податків і зборів до місцевих бюджетів у 2008 році.
Підготувати у разі необхідності пропозиції щодо внесення у встановленому порядку змін до місцевих бюджетів та відповідного скорочення доходів і видатків місцевих бюджетів
грудень 2008 року
Головне фінансове управління облдержадміністрації,  голови райдержадміністрацій,
Державна податкова адміністрація в Луганській області (за згодою), міські голови (за згодою)
2.
Забезпечити прогнозування доходів бюджетів на основі реальних показників економічного і соціального розвитку, досягти їх відповідності та узгодженості на всіх стадіях бюджетного процесу
грудень 2008 року -  січень 2009 року
Головне фінансове управління облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій,
Державна податкова адміністрація в Луганській області (за згодою), міські голови (за згодою)
3.
Переглянути рішення органів місцевого самоврядування в частині доцільності надання пільг зі сплати податків та зборів, у встановленому порядку підготувати пропозиції відповідним місцевим радам щодо їх скасування
грудень 2008 року
голови райдержадміністрацій, міські голови (за згодою)
4.
Вжити заходів щодо обмеження обсягів бюджетних зобов’язань з урахуванням реальних надходжень до місцевих бюджетів та необхідності забезпечення жорсткого режиму економії бюджетних коштів зокрема:
 
 
 
1) припинити проведення капітальних та поточних ремонтів адміністративних будівель (споруд, приміщень), крім випадків, пов'язаних з аварійним станом будівель (споруд, приміщень)
грудень 2008 року, січень-березень 2009 року
 
головні розпорядники коштів обласного бюджету,
голови райдержадміністрацій
 
2) обмежити придбання автотранспорту (крім спеціального), меблів, мобільних телефонів, ноутбуків, побутової техніки
грудень 2008 року, січень-березень 2009 року
головні розпорядники коштів обласного бюджету,
голови райдержадміністрацій
 
3) припинити використання бюджетних коштів для проведення святкових заходів (крім державних свят) і друкування продукції, не пов'язаної з виконанням завдань, передбачених відповідними нормативно-правовими актами Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
грудень 2008 року, січень-березень 2009 року
головні розпорядники коштів обласного бюджету,
голови райдержадміністрацій
 
4) розробити єдиний Порядок використання   коштів   обласного   бюджету   на проведення загальнообласних заходів
грудень 2008 року
головні управління облдержадміністрації: економіки та фінансове; управління облдержадміністрації: культури і туризму,
з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю, освіти і науки, зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності
 
 
5) здійснити інвентаризацію затверджених місцевими радами регіональних програм та за результатами аналізу ефективності їх виконання і повноти забезпечення бюджетними коштами, з метою концентрації ресурсів на пріоритетних напрямах інноваційного розвитку, підготувати у встановленому порядку пропозиції:
- щодо скасування програм, бюджетне фінансування яких є недоцільним та не відноситься до повноважень відповідної місцевої ради;
- призупинення реалізації тих програм, фінансування яких не є першочерговим в умовах фінансової кризи;
- внесення змін до діючих програм в частині скорочення або виключення з них заходів, які не є обов’язковими або першочерговими, заміни бюджетних асигнувань фінансуванням з небюджетних джерел
грудень 2008 року - січень 2009 року
Головне управління економіки облдержадміністрації,
головні розпорядники коштів обласного бюджету,
голови райдержадміністрацій
 
6) провести аналіз мережі та штатів, змін контингенту підвідомчих бюджетних установ, відповідності наявної мережі бюджетних установ вимогам чинного законодавства щодо забезпечення необхідного рівня надання соціально-культурних послуг за рахунок бюджету відповідного рівня, визначитися щодо доцільності подальшого функціонування малопотужних установ та закладів та у встановленому порядку підготувати пропозиції щодо оптимізації мережі підвідомчих бюджетних установ і чисельності їх працівників
грудень 2008 року - лютий 2009 року
головні розпорядники коштів обласного бюджету,
голови райдержадміністрацій
 
7) привести у відповідність з чинним законодавством штатні розписи бюджетних установ, скоротивши посади, введені понад типові штати
грудень 2008 року - січень 2009 року
головні розпорядники коштів обласного бюджету,
голови райдержадміністрацій
 
8) провести уточнення переліку установ, підприємств та організацій щодо відповідності їх статусу бюджетної установи та форми здійснення видатків на їх утримання (в тому числі виходячи з питомої ваги спеціального фонду, норм законодавства) і розглянути питання стосовно доцільності        утримання за рахунок бюджетних коштів установ, які у структурі мають господарські підрозділи і отримують кошти від господарської діяльності
грудень 2008 року - лютий 2009 року
головні розпорядники коштів обласного бюджету,
голови райдержадміністрацій
 
9) проаналізувати основні показники фінансово-господарської діяльності театрально-видовищних закладів та інших одержувачів бюджетних коштів, вжити заходів щодо забезпечення їх беззбитковості, оптимізації чисельності з метою скорочення обсягів дотацій, які надаються з місцевих бюджетів на їх утримання
грудень 2008 року -  січень 2009 року
головні розпорядники коштів обласного бюджету,
голови райдержадміністрацій
 
10) здійснювати заходи щодо оптимізації видатків, у тому числі шляхом скорочення непершочергових і виключення неефективних витрат 
постійно
головні розпорядники коштів обласного бюджету,
голови райдержадміністрацій
 
11) заборонити створення нових бюджетних установ, перепрофілювання та реорганізацію існуючих бюджетних установ, які призводять до збільшення бюджетних видатків на їх утримання
постійно
головні розпорядники коштів обласного бюджету,
голови райдержадміністрацій
 
12) розглянути питання щодо можливості фінансування окремих видатків установ за рахунок небюджетних джерел, розширення платних послуг та підготувати пропозиції щодо відповідного скорочення асигнувань на їх проведення із загального фонду місцевих бюджетів
постійно
головні розпорядники коштів обласного бюджету,
голови райдержадміністрацій
 
13) проаналізувати перелік спеціалізованих закладів охорони здоров’я, які надають амбулаторно-поліклінічну та стаціонарну
допомогу   населенню області, закладів освіти, культури і мистецтв, фізкультури і спорту на предмет відповідності фінансування їх з обласного бюджету критеріям розмежування видатків між рівнями бюджетів, визначеними у Бюджетному кодексі України, та у разі виявлення невідповідності підготувати пропозиції щодо передачі цих закладів з обласного бюджету на утримання з відповідних місцевих бюджетів
грудень 2008 року - січень 2009 року
Головне управління охорони здоров’я облдержадміністрації, управління облдержадміністрації: освіти і науки, культури і туризму, у справах сім’ї,  молоді та спорту 
 
14) проаналізувати результати реалізації інвестиційних проектів та спрямувати у 2008 році кошти, передбачені у відповідних бюджетах на капітальні вкладення, насамперед на завершення будівництва пускових об'єктів
грудень 2008 року
управління містобудування та архітектури облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій
 
15) заборонити розпочинати будівництво нових об'єктів за рахунок коштів обласного та місцевих бюджетів
протягом 2009 року
управління містобудування та архітектури облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій
 
16) підготувати пропозиції щодо внесення змін до календарних планів фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів в частині виключення з них заходів, які не є обов’язковими і першочерговими, та при складанні календарного плану відповідних заходів на 2009 рік суворо дотримуватися вимог чинного законодавства щодо забезпечення участі спортсменів у міжнародних спортивних змаганнях виключно за рахунок коштів державного бюджету, а при затвердженні складу команд та учасників, які відряджаються для участі у всеукраїнських та обласних змаганнях, забезпечити скорочення кількості обслуговуючого персоналу, що відряджається, не допускати відрядження за рахунок бюджетних коштів представників громадських організацій та інших осіб, участь яких у зазначених спортивних змаганнях не є обов’язковою відповідно до регламенту їх проведення
грудень 2008 року - січень 2009 року
управління у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації
 
17) під час укладення договорів про закупівлю товарів, робіт і послуг за результатами проведення торгів (тендерів) передбачати положення щодо заборони збільшення вартості товарів, робіт і послуг (крім непередбачуваних випадків, зокрема тих, що пов’язані із зміною курсу валюти при закупівлі товарів закордонного виробництва)
 
постійно
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій
 
18) по установах, підприємствах та організаціях спільної власності територіальних громад сіл, селищ і міст області, які у встановленому порядку передані в управління відповідним структурним підрозділам обласної держадміністрації та підлягають ліквідації або приватизації, розглянути визначені терміни ліквідації та внести у встановленому порядку пропозиції щодо їх скорочення з одночасною підготовкою пропозиції щодо скорочення видатків, спрямованих на збереження майна цих установ, підприємств та організацій, не допускаючи при цьому виплат стимулюючого характеру
грудень 2008 року-січень 2009 року
начальники управлінь та відділів обласної держадміністрації
 
19) під час складання бюджетних запитів на 2009 рік:
- забезпечити обмеження видатків на придбання нових транспортних засобів (крім автотранспорту спеціального призначення), мобільних телефонів, меблів, іншого обладнання та устаткування для забезпечення свого функціонування;
- передбачити скорочення споживання енергоносіїв у натуральних показниках у порівнянні з 2008 роком не менш ніж на 5,0 відсотків;
- не передбачати кошти на фінансування бюджетних програм, повноваження з виконання яких не визначені Бюджетним кодексом України, нормативно-правовими актами Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України;
- при підготовці кошторисів витрат на реалізацію загальнообласних заходів не допускати включення витрат, які не є обов’язковими, а також включення витрат на поліграфічні, інформаційні послуги, придбання (виготовлення) сувенірної та нагородної атрибутики, роздаткових матеріалів в обсязі, що перевищує 20,0 відсотків від загальної суми витрат по кошторису, видатки на заробітну плату (виплату гонорару) працівників, які залучаються для підготовки та проведення заходів, передбачати лише у випадках неможливості виконання зазначених робіт штатними працівниками установ, при цьому видатки на оплату праці за трудовими угодами повинні обраховуватися виходячи із середніх розмірів посадових окладів (ставок заробітної плати), затверджених для аналогічних категорій працівників відповідних галузей, та відпрацьованого часу;
- припинити підготовку проектів нових регіональних цільових програм або внесення змін до діючих, що потребують додаткового фінансування з обласного бюджету;
- підготувати пропозиції щодо внесення змін до відповідних регіональних програм, якими передбачено бюджетне кредитування, та його заміни банківським кредитуванням на ринкових засадах з частковою компенсацією за рахунок бюджету відсотків за залученими кредитами;
- видатки, пов’язані із стимулюванням працівників, планувати лише за умови забезпечення у повному обсязі бюджетними коштами обов’язкових виплат із заробітної плати, стипендій та інших соціальних виплат, видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії
грудень 2008 року - січень 2009 року
головні розпорядники коштів обласного бюджету
5.
Розробити план заходів щодо ефективного та економного використання енергетичних ресурсів
грудень 2008 року
головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій
6.
Визначити працівників, відповідальних за дотримання режиму економії електроенергії у службових приміщеннях та містах загального користування бюджетних установ, реалізацію енергоощадних заходів в установі
грудень 2008 року
розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій
7.
Розробити програму переведення бюджетних установ області на індивідуальне опалення, облаштування їх міні-котельнями із застосуванням енергозберігаючих технологій та використанням альтернативних природному газу джерел енергоносіїв
січень 2009 року
головні управління облдержадміністрації: житлово-комунального господарства та економіки; головні розпорядники коштів обласного бюджету, голови райдержадміністрацій
 
Заступник голови - керівник
апарату облдержадміністрації                                                                                                   С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ