Спільне засідання колегій Головного управління державної служби України та Кіровоградської обласної державної адміністрації

Довідка
про результати комплексної перевірки дотримання вимог
законів України “Про державну службу”, “Про боротьбу з корупцією”, інших нормативно-правових актів з питань державної служби та запобігання корупції в органах виконавчої влади м. Києва
 
 
Відповідно до пункту 14 Орієнтовного плану заходів з виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.06 № 1767 “Про затвердження Комплексної програми профілактики правопорушень на 2007-2009 роки”, затвердженого Начальником Головдержслужби України 20.01.07, Головдержслужбою спільно з СБУ, МВС, ДПА, Державним департаментом України з питань виконання покарань за участю представників Київської міськдержадміністрації у період з 18 по 27 червня 2007 року здійснено комплексну перевірку дотримання вимог законів України “Про державну службу”, “Про боротьбу з корупцією”, інших нормативно-правових актів з питань державної служби та запобігання корупції у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міськдержадміністрації) (далі – КМДА), Головному управлінні земельних ресурсів КМДА (Муховиков А. М.), Головному управлінні комунальної власності м. Києва КМДА (Чуб А. В.), Головному управлінні охорони здоров’я та медичного забезпечення КМДА (Качурова Л. В.), Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища КМДА (Присяжнюк В. Ф.), апаратах Дарницької (Старук В. Ф.), Дніпровської (Сотников О. М.) та Подільської (Романенко Є. О.) районних у м. Києві державних адміністрацій (далі – РДА),Управлінні Державного департаменту України з питань виконання покарань у м. Києві та Київській області (Саранча П. М.).
Під час проведення перевірки стану виконання вимог законодавства з питань державної служби та боротьби з корупцією встановлено наступне.
Організація роботи.
Планування роботи КМДА (заступник голови – керівник апарату Стичинський Б. С.) здійснюється відповідно до піврічних, з розбивкою на квартали, та тижневих планів роботи.
Формування піврічних планів роботи здійснюється на підставі письмових пропозицій перших заступників, заступників голови КМДА, керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших служб КМДА і районних у м. Києві державних адміністрацій.
У щотижневих планах-календарях зазначаються дні тижня, години і місця проведення заходів. Також у щотижневих планах відображені основні заходи, що проводять РДА (засідання колегій, апаратні наради, сесії райрад, урочистості з нагоди знаменних дат тощо).
Разом з тим, в окремих органах, які підлягали перевірці мають місце недотримання вимог, зазначених у їхніх організаційно-розпорядчих документах щодо планування роботи органу.
Так, в апараті КМДА (керівник апарату – Стичинський Б. С.) плани роботи формуються на півріччя (з розбивкою на квартали) та тиждень, тоді як пунктом 6 Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), передбачено квартальне та тижневе планування.
У Головному управлінні земельних ресурсів КМДА у порушення вимогпункту 10 Регламенту КМДА (Муховиков А. М.) відсутні плани роботи як управління, так і його структурних підрозділів.
У Київському слідчому ізоляторі Управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в м. Києві та Київській області (Скоробогач І. В.) планування як форма організації роботи органу не визначено жодним організаційно-розпорядчим документом і, як наслідок, фактично не ведеться.
Крім того, в зазначеному органі не затверджено інструкцію з діловодства.
Мають місце випадки, коли при формуванні планів роботи органу не всі структурні підрозділи подають свої пропозиції.
Так, до плану роботи КМДА на І півріччя 2007 року взагалі не надали свої пропозиції 2 РДА та 8 головних управлінь КМДА.
В усіх органах, що перевірялися, оперативна інформація щодо виконання тих чи інших завдань, визначених у плані, відсутня. Звіти про виконання планів роботи в основному мають форму звіту про роботу органу, чи структурного підрозділу в цілому і не несуть інформацію про стан виконання конкретних завдань, визначених у плані.
Основною консультативно-дорадчою формою роботи органів виконавчої влади м. Києва, які перевірялись, є проведення засідань колегій, організація та проведення яких в основному здійснюється відповідно до вимог, зазначених у регламенті, положенні про орган або положенні про колегію.
Засідання Колегії КМДА відбуваються щоп’ятниці.
У 2006 році проведено 48 засідань Колегії, у тому числі 1 – спільне, на яких розглянуто 127 питань щодо життєдіяльності міста.
У 2007 році станом на 19.06.07 (на момент перевірки) проведено 20 засідань Колегії, у тому числі 1 – спільне, на яких розглянуто 49 питань щодо життєдіяльності міста.
Однак, в зазначеній роботі мають місце недоліки та порушення вимог організаційно-розпорядчих документів, що регламентують порядок підготовки та проведення засідань.
Так, план засідань колегії КМДА на ІІ півріччя 2006 року затверджено 01.07.06, а на І півріччя 2007 року – 29.12.06, тоді як пунктом 10 Положення про колегію КМДА передбачено доведення до відома членів Колегії, керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів КМДА затвердженого плану засідань Колегій за два тижні до початку року.
На момент перевірки склад колегії КМДА не було затверджено, тоді як склад керівництва та керівників структурних підрозділів КМДА, які входять до складу колегії КМДА, оновився ще у травні 2006 року.
Листом від 25.09.07 № 017-57/632 КМДА поінформувала Головдержслужбу про те, що 17.07.07 затверджено новий склад колегії КМДА.
У Дарницькій РДА (Сташук В. Ф.) новий склад колегії затверджено лише 16.06.07 у зв’язку з чим з травня 2006 року засідань колегії не проводилось.
У Головному управлінні земельних ресурсів КМДА (Муховиков А. М.) Колегію взагалі не створено, що є порушенням вимог пункту 11 Положення про Головне управління земельних ресурсів КМДА.
Мають місце випадки неякісної підготовки матеріалів до засідання колегії.
Так, наприклад, у рішеннях колегії КМДА відсутня констатуюча частина, а у більшості довідок до питань, що розглядалися на засіданнях колегії КМДА, відсутні конкретні висновки та пропозиції.
Контроль за виконанням рішень колегій в органах, що перевірялися (крім апарату КМДА) здійснюється безпосередньо особою, відповідальною у рішенні за виконання. Оперативна, узагальнена інформація про стан виконання рішень колегій відсутня.
Системний характер у роботі органів виконавчої влади м. Києва, що перевірялися, має проведення нарад під головуванням керівника органу, результати яких, як правило, оформлюються у вигляді протокольних доручень.
Так, Київським міським головою щосереди проводяться наради за участю перших заступників, заступників голови КМДА, голів РДА, керівників окремих головних управлінь, управлінь КМДА, комунальних підприємств, на яких обговорюються найбільш актуальні проблеми міста, стан розгляду звернень мешканців м. Києва, що надходять до міського Саіl-центру, заслуховуються звіти виконавців щодо виконання протоколів доручень попередніх нарад.
Перед кожною нарадою голові надається інформація від міського Саіl-центру щодо статистики звернень і скарг мешканців Києва за попередній тиждень та інформаційні матеріали відділу контролю про стан виконавської дисципліни.
Подібна практика проведення нарад і в РДА.
Разом з тим, в окремих органах мають місце недоліки у підготовці матеріалів до нарад.
У Головному управлінні охорони здоров’я та медичного забезпечення КМДА до апаратної наради подається лише “Протокол доручень, напрацьованих під час попередньої апаратної наради та контролю виконання попередніх доручень”, а у Головному управлінні земельних ресурсів КМДА – “Протокол доручень, напрацьованих під час наради у начальника управління”.
У Головному управлінні земельних ресурсів КМДА Положенням про Головне управління не передбачено системного проведення апаратних нарад і, як наслідок, у ІІ півріччі 2006 року їх проведено – 8, а у 2007 році станом на 20.06.07 – 7.
 
 
 
 
2. Кадрове забезпечення органів виконавчої влади.
Робота з кадрами у КМДА (керівник апарату – Стичинський Б. С.), її структурних підрозділах, РДА проводиться відповідно до вимог Конституції України, законів України “Про державну службу”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про столицю України – місто-герой Київ”, Регламенту КМДА, регламентів РДА та інших нормативно-правових актів з питань державної служби.
Розпорядженням КМДА від 23.10.96 № 1675, створено Регіональну раду по роботі з кадрамита затверджено Положення про неї. Головою зазначеної ради з 2002 року є заступник голови – керівник апарату КМДА Стичинський Б. С.
На виконання доручення Прем’єр-міністра України від 22.02.07 № 8778/1/1-07 робочою групою у складі працівників Мінекономіки, Мінфіну, Мінпраці, Мін’юсту, Головдержслужби і Секретаріату Кабінету Міністрів України за участю працівників КМДА вивчено питання щодо структури, чисельності та керівного складу КМДА і РДА у м. Києві та виявлено порушення вимог нормативно-правових актів, зокрема, з питань проходження державної служби.
За результатами зазначеної перевірки Кабінетом Міністрів України дано доручення від 05.06.07 № 24653/1/1-07 “КМДА вжити невідкладних заходів щодо усунення недоліків, виявлених у довідці робочої групи та про результати проведеної роботи поінформувати Кабінет Міністрів”.
Разом з тим, як засвідчили результати комплексної перевірки, недоліки та порушення, наведенні у довідці про структуру, чисельність та керівний склад КМДА і РДА у м. Києві, продовжують мати місце.
Крім того, в роботі з кадрами мають місце й інші недоліки та порушення вимог нормативно-правових актів з питань проходження державної служби.
Управління кадрової роботи і нагород апарату КМДА у порушення вимог пункту 7 Типового положення про кадрову службу органу виконавчої влади, підпорядковане одночасно двом заступникам Київського міського голови (Стичинському Б. С. та Бассу Д. Я.) (зафіксовано також у довідці про структуру, чисельність та керівний склад КМДА і РДА).
З 27.04.06 обов’язки одного із заступників Київського міського голови виконує його радник Головач В. В. (зафіксовано також у довідці про структуру, чисельність та керівний склад КМДА і РДА).
Обов’язки заступника Київського міського голови, який координує діяльність Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища КМДА, розпорядженням Київського міського голови від 07.07.06 № 137/324 покладено на заступника начальника зазначеного Головного управління Лещенка Е. В.
Мають місце випадки порушення вимог Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців в частині оформлення оголошення про проведення конкурсу, документів, які подаються кандидатами до конкурсної комісії та результатів проведення конкурсу.
Так, значна частина оголошень на заміщення вакантних посад державних службовців КМДА, містить вимоги, не передбачені чинним законодавством про державну службу (“граничний вік – від 25 до 45 років” або “вік від 23 до 35 років для спеціалістів, для керівних посад - від 27 до 45 років”).
Пунктом 3.8 Положення про роботу з кадрами у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначено, що окрім документів, передбачених законодавством, особи, які бажають взяти участь у конкурсі на заміщення вакантних посад державних службовців, подають анкету кандидата на участь у конкурсі, яка у порушення вимог пункту 15 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, містить у собі обов’язкові для заповнення розділи, які вимагають від кандидатів відомості, подання яких не передбачено чинним законодавством (контактні дані осіб, які могли б дати кандидату рекомендацію; особисті якості кандидата з відповідними поясненнями).
Крім того, у примітці даної анкети зазначено: “у випадку не заповнення Вами обов’язкових полів, залишаємо за собою право не брати анкету до розгляду. Від ступеня повноти заповнення анкети залежатиме зацікавленість роботодавця у Вашій кандидатурі”.
Зазначена процедура прийому документів суперечить вимогам статті 38 Конституції України та статті 4 Закону України “Про державну службу”, а також пункту 2 Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців (зафіксовано також у довідці про структуру, чисельність та керівний склад КМДА і РДА).
У своїх поясненнях (лист від 25.09.07 № 017-57/632) КМДА зазначає, що на практиці при проведенні конкурсів допускались до участі всі кандидати на заміщення вакантних посад державних службовців.
Порушуються також вимоги Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовцівв частині використання системи оцінювання кандидатів, а також оформлення аркушів з відповідями кандидатів та результатів іспиту [Головне управління комунальної власності м. Києва КМДА (Чуб А. В.), Головне управління охорони здоров’я та медичного забезпечення КМДА (Качурова Л. В.), Дарницька РДА (Старук В. Ф.), Дніпровська РДА (Сотников О. М.), Головне управління земельних ресурсів КМДА (Муховиков А. М.), Київський слідчій ізолятор Управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в м. Києві та Київській області (Саранча П. М.)].
Мають місце порушення вимог Положення про формування кадрового резерву для державної служби в частині дотримання термінів затвердження кадрового резерву, процедури зарахування працівників до кадрового резерву та проведення з ними відповідної роботи(Головне управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища КМДА (Присяжнюк В. Ф.), Головне управління охорони здоров’я та медичного забезпечення КМДА та Головне управління комунальної власності м. Києва КМДА, Дніпровська РДА, Київський слідчій ізолятор Управління Державного департаменту України з питань виконання покарань в м. Києві та Київській області).
На посади заступників Голови КМДА та керівників підрозділів Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища КМДА кадровий резерв на 2007 рік взагалі не сформовано, що є недотриманням вимог статті 28 Закону України “Про державну службу”.
Виявлено факти порушення вимог чинного законодавства при встановленні надбавок за високі досягнення у праці.
Зокрема, упорушення вимог підпункту “в” пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.06 № 268 головам всіх РДА (крім Святошинської та Солом’янської) встановлено надбавку за високі досягнення у праці у розмірі 100 % посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг державного службовця та вислугу років (зафіксовано також у довідці про структуру, чисельність та керівний склад КМДА і РДА).
У Дніпровській РДА (Сотников О. М.) пунктом 2 розпорядження голови РДА від 16.11.06 № 430-к “Про призначення Поліщук А. В.” визначено: “зберегти Поліщук А. В. надбавку за високі досягнення у праці у розмірі 100 % посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг державного службовця та вислугу років, встановлену їй розпорядженням голови райдержадміністрації від 14.11.06 № 426-к”. Разом з тим, у розпорядженні, на яке йде посилання, відсутній запис про встановлення надбавки Поліщук А. В.
Начальнику Головного управління внутрішньої політики КМДА Гончаруку В. О. розпорядженням Київського міського голови від 19.12.06 № 490/677 встановлено надбавку у розмірі 100 % як такому, що безпосередньо займається розробленням проектів нормативно-правових актів, що передбачено повноваженнями і обов’язками. Однак Положення про Головне управління з питань внутрішньої політики КМДА не передбачає розроблення Головним управлінням проектів нормативно-правових актів (зафіксовано також у довідці про структуру, чисельність та керівний склад КМДА і РДА).
Мають місце недоліки та порушення при присвоєнні рангів державних службовців.
Так, розпорядженням голови Подільської РДА від 06.03.07 № 115-к Лактіонову Т. Ю. призначено на посаду заступника керівника апарату райдержадміністрації, яка відноситься до шостої категорії посад державних службовців, з присвоєнням 9 рангу державного службовця, що присвоюється в межах п’ятої категорії посад.
При вибірковій перевірці особових справ виявлено ряд порушень Порядку ведення особових справ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 25.05.98 № 731, в частині формування особових справ та заповнення особових карток (форма П-2ДС).
При перевірці правильності заповнення трудових книжок працівників в окремих випадках виявлено випадки недотримання вимог Інструкції про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженої наказом Мінпраці, Мінюстом, Мінсоцзахистом України від 29.07.93 № 58.
Так, у трудовій книжці начальника відділу кадрової роботи та з питань державної служби і нагород Дніпровської РДА Поліщук А. В. міститься запис: “Покладено виконання обов’язків керівника апарату”, внесення якого не передбачено зазначеною Інструкцією.
В усіх органах, які підлягали перевірці, не проводиться ознайомлення працівників під розписку із записами, що заносяться до трудової книжки, як це визначено пунктом 2.5 зазначеної Інструкції.
Виявлені недоліки та порушення частково усунуто під час проведення комплексної перевірки.
3. Стан дотримання антикорупційного законодавства.
Апаратом та Головними управлінням КМДА, РДА у м. Києві та правоохоронними органами міста вживаються певні заходи щодо профілактики та подолання проявів корупції в органах виконавчої влади м. Києва.
Так, з метою удосконалення та посилення боротьби з корупцією у 2006 році в місті реалізовувалися “Загальноміські організаційно-правові заходи щодо посилення боротьби з організованою злочинністю і корупцією на 2003-2006 роки”.
Розпорядженням КМДА від 04.11.05 № 2047 затверджено загальноміські організаційно-практичні заходи з профілактики правопорушень у м. Києві на 2006 – 2010 роки, в яких, зокрема, передбачено виконання доручень Президента України про вжиття невідкладних заходів щодо викорінення корупції і хабарництва серед посадовців органів влади, управління, місцевого самоврядування та інших осіб, уповноважених на виконання функцій держави.
19.12.06 КМДА (керівник апарату – Стичинський Б. С.) затверджено Програму зміцнення законності, посилення боротьби зі злочинністю у м. Києві на 2007-2011 роки, в якій передбачено, також завдання щодо протидії організованій злочинності і корупції.
Разом з тим, стан роботи по запобіганню проявам корупції та дотримання антикорупційного законодавства в органах виконавчої влади, що перевірялися в м. Києві, все ще знаходиться на недостатньому рівні.
Так, у Дарницькій (Сташук В. Ф.), Дніпровській (Сотников О. М.) РДА, Головному управлінні земельних ресурсів КМДА (Муховиков А. М.) та Головному управлінні комунальної власності КМДА (Чуб А. В.) не розроблені переліки посад державних службовців, які працюють у сферах, де існує високий ризик прояву корупції, та для осіб, які займають ці посади, не розроблені процедурні заходи, що запобігатимуть проявам корупції у процесі виконання ними службових обов’язків, що передбачено Планом заходів, спрямованих на боротьбу з корупцією на 2004 рік, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17.06.04 № 383-р.
Крім того, в зазначених органах взагалі практично не здійснюються будь які заходи по запобіганню проявів корупції, а в інших якщо і розроблені, то вони не дієві і носять формальний характер.
У Головному управлінні земельних ресурсів КМДА не визначено особу, на яку покладено обов’язки щодо здійснення організаційних заходів стосовно запобігання проявам корупції.
В інших органах, що перевірялися, якщо і визначено цих осіб, то підвищення кваліфікації у Київському національному університеті внутрішніх справ проходили лише відповідні працівники КМДА, Дарницької та Подільської РДА.
Загальний аналіз, засвідчив, що ураження корупційними проявами органів виконавчої влади м. Києва продовжує мати місце.
При порівнянні даних про скоєні порушення антикорупційного законодавства за 2006 – 2007 роки спостерігається тенденція до збільшення їх кількості. Якщо у 2006 році за виявленими правопорушеннями було складено 25 протоколів на державних службовців КМДА та її структурних підрозділів, то у 2007 році їх уже складено 29.
Такий стан справ є наслідком недостатньої попереджувально-профілактичної роботи у цій сфері.
Мають місце випадки, коли державні службовці, визнані судом винними у порушенні вимог Закону України “Про боротьбу з корупцією”, звільняються із займаних посад раніше, ніж рішення суду надходить до органу, у якому вони працюють, або залишаються на посадах, відбуваючись покаранням у вигляді попередження та обговорення вчинку у трудовому колективі.
Так, всього у 2006 – 2007 роках до КМДА надійшли рішення суду про притягнення до адміністративної відповідальності 13 державних службовців КМДА та її структурних підрозділів, один з яких звільнився із займаної посади до прийняття судом рішення, в одному випадку справа знаходиться в апеляційному суді та рішення по ній ще не прийнято, у двох випадках рішення скасовано апеляційними судами, в одному випадку апеляційний суд постановив звернутись до Верховного суду, 8 державних службовців продовжують працювати на займаних посадах обмежившись заходами дисциплінарного впливу: Касьян Т. П. – начальник відділу сім’ї та молоді Подільської РДА, Антошкін М.В. – заступник начальника відділу реєстрації Подільської РДА, Сидоренко І.Л. – начальник відділу побутового обслуговування та ринків Солом’янської РДА, Тимошенко Н. М. – головний спеціаліст управління освіти Дніпровської РДА, Басалкевич В. В. – головний спеціаліст Оболонської РДА, Войтинська А.О. – спеціаліст першої категорії відділу приватизації житла Подільської РДА, Мельник С. Д. – начальник відділу інформатизації Солом’янської РДА, Духовний В. С. – головний спеціаліст відділу транспорту та зв’язку Шевченківської РДА.
Мають місце випадки порушення вимог фінансової дисципліни.
Так, радником Київського міського голови – в. о. заступника голови Київської міської державної адміністрації Салієм І. М. декларацію про доходи та зобов’язання фінансового характеру за 2006 рік подано до управління кадрової роботи і нагород КМДА з порушенням терміну, визначеного у пункті 2 постанови Кабінету Міністрів України від 11.08.95 № 641 “Про застосування статті 13 Закону України “Про державну службу”.
Відповідно до статті 30 Закону України “Про державну службу” розпорядженням Київського міського голови від 07.09.07 № 506 Салія І. М. звільнено із займаної посади.
 
Під час проведення комплексної перевірки ДПА України проведено перевірку дотримання працівниками органів виконавчої влади м. Києва, які перевірялися, спеціальних обмежень, передбачених статтею 5 Закону України “Про боротьбу з корупцією”, зокрема, в частині зайняття підприємницькою діяльністю. Результати зазначеної перевірки, проведеної ДПА, надіслано до СБУ, МВС, КМДА та Державного департаменту України з питань виконання покарань для розгляду та можливого реагування.
 
Висновки.
Результати перевірки засвідчили, що органами виконавчої влади м. Києва вживаються певні заходи щодо виконання та дотримання вимог законів України “Про державну службу”, “Про боротьбу з корупцією” та інших нормативно-правових актів з питань державної служби.
Разом з тим, в зазначеній роботі мають місце недоліки та порушення.
 
1. Мають місце недотримання вимог організаційно-розпорядчих документів при формуванні планів роботи та здійсненні контролю за їх виконанням.
У Головному управлінні земельних ресурсів КМДА відсутні плани роботи як управління, так і його структурних підрозділів.
2. У Головному управлінні земельних ресурсів КМДА у порушення вимог пункту 11 Положення про Головне управління земельних ресурсів КМДА не створено колегію.
У Головному управлінні охорони здоров’я та медичного забезпечення КМДА мають місце недотримання вимог Положення про колегію зазначеного органу в частині підготовки проектів рішень Колегії.
Практично в усіх органах, що перевірялися (крім апарату КМДА), контроль за виконанням рішень колегій в основному здійснюється безпосередньо особою, відповідальною у рішенні за виконання і, як наслідок, оперативна, узагальнена інформація про стан виконання рішень колегій відсутня.
3. У Головному управлінні земельних ресурсів КМДА і Головному управлінні охорони здоров’я та медичного забезпечення КМДА мають місце недоліки у підготовці матеріалів до нарад.
У Головному управлінні земельних ресурсів КМДА проведення апаратних нарад не носить системного характеру.
4. При перевірці стану здійснення кадрової роботи встановлено, що продовжують мати місце недоліки та порушення, наведенні у довідці про структуру, чисельність та керівний склад КМДА і РДА у м. Києві, проведеної робочою групою у складі працівників Мінекономіки, Мінфіну, Мінпраці, Мін’юсту, Головдержслужби і Секретаріату Кабінету Міністрів України за участю працівників КМДА на виконання доручення Прем’єр-міністра України від 22.02.07 № 8778/1/1-07, а саме:
у порушення вимог пункту 7 Типового положення про кадрову службу органу виконавчої влади, управління кадрової роботи і нагород апарату КМДА підпорядковано одночасно двом заступникам Голови КМДА;.
радник Київського міського голови Головач В. В. продовжує виконувати обов’язки заступника голови (розпорядження від 27.04.06 №17/204);
обов’язки заступника Київського міського голови, який координує діяльність Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища КМДА покладено на заступника начальника зазначеного Головного управління Лещенка Е. В.
мають місце порушення умов реалізації громадянами права на державну службу передбаченого статтею 36 Конституції України та статтею 4 Закону України “Про державну службу” в частині недотримання Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців.
5. Порушуються вимоги:
Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців;
Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців;
Положення про формування кадрового резерву для державної служби;
Положення про ранги державних службовців;
Порядку ведення особових справ державних службовців;
Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників.
6. На недостатньому рівні здійснюється робота щодо запобігання проявам корупції та дотримання антикорупційного законодавства в органах виконавчої влади КМДА:
керівниками органів виконавчої влади м. Києва, працівників яких притягнуто до адміністративної відповідальності за порушення вимог Закону України “Про боротьбу з корупцією”, фактично не розглядаються питання щодо припинення ними державної служби згідно зі статтею 30 Закону України “Про державну службу”;
у Дарницькій та Дніпровській РДА, Головному управлінні земельних ресурсів та Головному управлінні комунальної власності КМДА практично не здійснюються заходи по запобіганню проявів корупції;
у Головному управлінні земельних ресурсів КМДА не визначено особу, на яку покладено обов’язки щодо здійснення організаційних заходів стосовно запобігання проявам корупції.
7. За порушення вимог фінансової дисципліни радника Київського міського голови – в. о. заступника голови Київської міської державної адміністрації Салія І. М. відповідно до статті 30 Закону України “Про державну службу” звільнено із займаної посади.
8. Прослідковується тенденція до збільшення кількості порушень антикорупційного законодавства державними службовцями КМДА та її структурних підрозділів.
 
Пропозиції.
Рекомендувати керівництву Київської міської державної адміністрації та Державного департаменту України з питань виконання покарань:
усунути виявлені у ході перевірки недоліки і порушення вимог чинного законодавства про державну службу та запобігання проявам корупції;
вжити заходів для безумовного дотримання вимог чинного законодавства про державну службу та про боротьбу з корупцією;
дати оцінку діям посадових осіб органів виконавчої влади м. Києва, де виявлено порушення, які не забезпечили повне, чітке та своєчасне виконання вимог законів України “Про державну службу”, “Про боротьбу з корупцією” та інших нормативно-правових актів з питань державної служби та запобігання проявам корупції;
забезпечити обов’язковий розгляд відповідними керівниками постанов судів у справах про корупційні діяння із вжиттям відповідних заходів згідно з статтею 30 Закону України “Про державну службу” до державних службовців, які здійснили правопорушення, пов’язані з корупцією.
Довідку за результатами перевірки направити до Генеральної прокуратури України до відома.
 

Начальник контрольно-
інспекційного управління

Ю. Юрченко