Прес-центр9 квітня 2019, 10:04

Більшість звернень громадян Луганщини до органів владі вирішується в області

Про стан роботи зі зверненнями громадян, які надійшли до облдержадміністрації, йшлося на апаратній нараді. Її сьогодні, 9 квітня, провів виконуючий обов′язки голови обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Сергій Філь.

Під час доповіді керівник апарату облдержадміністрації Ірина Калініна зазначила, що загальна кількість звернень протягом 2018 року, яка надійшла до Президента України зі всієї країни, склала 61723. Луганська область входить до переліку регіонів з найменшою кількістю звернень (592 звернення), колективних (31 звернення).

У свою чергу, збільшилася кількості звернень до Верховної Ради України. Так, від Луганщини надійшло 1,7 тис. (+695). Слід зауважити, що в минулому році із Луганської області надійшло 1 % із загальної кількості звернень.

За підсумками 2018 року відбулось збільшення кількості звернень, що надійшли від жителів області до облдержадміністрації, місцевих держадміністрацій та органів місцевого самоврядування на 6171 (52321 проти 46150 у 2017 році).

Із загальної кількості звернень до місцевих органів виконавчої влади надійшло 9897 звернень або 18,9 %; до органів місцевого самоврядування 42424 звернення або 81,1 %.

Найбільше звернень зафіксовано від жителів Новопсковського (4056), Сватівського (3859), Старобільського (3099) районів та Сєвєродонецька  (13444). Отримано 1499 колективних звернень, що менше на 179 звернень, ніж у 2017 році (1678). Кількість порушених в зверненнях питань збільшилася на 5142 (52703 проти 47561). Основними проблемами є питання соціальної сфери (23283) та житлово-комунального господарства (9020).

Від жителів області до облдержадміністрації та через органи влади вищого рівня (Адміністрацію Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України) надійшло 2988 звернень (за аналогічний період минулого року – 3146 звернення). Отримано 176 колективних звернень.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, учасників АТО та інших пільгових категорій.

Кількість громадян, що потребують соціального захисту та які звернулися до облдержадміністрації у звітному періоді, склала 1652, що на 259 або 18,6 % більше попереднього року (1393).

У зверненнях до облдержадміністрації громадянами порушено 3009 питань. З 1813 питань соціального захисту найбільша кількість надійшла від жителів Сєвєродонецька – 708, Лисичанська – 144,  Білокуракинського – 177, Старобільського – 115, Новоайдарського – 107,  Сватівського – 95 районів. З 242 питань комунального та дорожнього господарства найбільша кількість від жителів Попаснянського – 21, Старобільського – 17, Кремінського – 13 районів та міст Сєвєродонецька – 73, Лисичанська – 33. З 175 питань житлової політики найбільша кількість звернень від мешканців Попаснянського – 23, Сватівського – 22, Біловодського – 8, Новоайдарського – 8 районів та міст Сєвєродонецька – 62, Лисичанська – 18. Порівняно з 2017 роком в 2,6 рази збільшилася кількість звернень з питань аграрної політики і земельних відносин.

У 2018 році до голови та заступників голови облдержадміністрації на особистих прийомах надійшло 445 звернень. Через інтернет-приймальню облдержадміністрації надійшло 183 звернення громадян, у тому числі 150 зареєстровано та розглянуто згідно чинного законодавства.

Основна тематика звернень: надання фінансової та медичної допомоги; виплата компенсації за зруйноване або пошкоджене житло; поліпшення житлових умов; питання земельних відносин; праці, ремонту доріг, транспорту, опіки тощо.

За втручанням керівництва облдержадміністрації позитивно вирішені 969 від загальної кількості контрольних звернень. Надані роз’яснення на 1153 звернення. В роботі знаходиться 726 звернень.