Прес-центр1 березня 2018, 15:03

Інформація про проведену роботу у лютому 2018 року

У лютому поточного року Департаментом фінансів облдержадміністрації вживались заходи щодо управління коштами обласного бюджету, забезпечення сталого фінансування заробітної плати працівникам бюджетних установ та соціальних виплат населенню Луганської області, відповідно до вимог Бюджетного кодексу України здійснювалась координація учасників бюджетного процесу, та контроль за станом виконання місцевих бюджетів Луганської області.

Протягом лютого поточного року збереглися негативні тенденції наповнення обласного бюджету, які мале місце у минулому році внаслідок економічної блокади територій, непідконтрольних українській владі, що негативно впливає на показники зведеного бюджету в цілому по області.

Так, станом на 28.02.2018 до загального фонду місцевих бюджетів Луганської області надійшло 399.099,7 тис. грн, що на 25.148,2 тис. грн або 5,9 відсотка менше відповідних надходжень за січень-лютий минулого року.

Обсяг надходжень до загального фонду обласного бюджету, в якому до економічної блокади значну частку складали надходження з територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, скоротився проти відповідних показників минулого року на 15,6 відсотка або на 11.912,0 тис. грн.

При цьому, обсяг доходів, мобілізованих у січні-лютому поточного року до загального фонду місцевих бюджетів територій, які підконтрольні українській владі, збільшився проти відповідного періоду минулого року на 21,2 відсотка або на 57.367,8 тис. грн, та складає 327.548,1 тис. грн, що становить 82,1 відсотка в обсязі доходів загального фонду зведеного бюджету Луганської області.

Стале наповнення зазначених місцевих бюджетів з урахуванням отриманих трансфертів з державного бюджету дозволяє забезпечувати своєчасне фінансування заробітної плати працівникам бюджетних установ та соціальних виплат населенню на підконтрольних територіях області.

Так, за лютий 2018 року місцеві бюджети області отримали з із загального фонду державного бюджету міжбюджетні трансферти в сумі 447.909,2 тис. грн або 95,2 відсотка до запланованих бюджетних призначень, у тому числі:

  • базову дотацію в сумі 22.646,4 тис. грн (66,7 відсотка до за планових призначень на місяць);
  • додаткову дотацію на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 29.927,3 тис. грн. (100,0 відсотків);
  • субвенцію на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу в сумі 64.510,3 тис. грн (81,8 відсотка);
  • на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату енергоносіїв та житлово-комунальних послуг 166.143,5 тис. грн (102,4 відсотка);
  • на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива та скрапленого газу – 725,0 тис. грн (46,8 відсотка);
  • на придбання медикаментів та виробів медичного призначення для забезпечення швидкої медичної допомоги – 208,6 тис. грн (100,0 відсотка);
  • на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань – 1.511,4 тис. грн (100,0 відсотків);
  • освітню субвенцію – 68.588,5 тис. грн (100,0 відсотків);
  • медичну субвенцію – в сумі 92.477,5 тис. грн. (100,0 відсотків);
  • субвенцію на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" – 1.139,6 тис. грн (90,8 відсотка).

Протягом лютого 2018 року проведені експертизи рішень відповідних місцевих рад про внесення змін до затверджених міських, районних бюджетів та бюджетів об’єднаних територіальних громад на 2018 рік, які мають прямі взаємовідносини з державним бюджетом, на предмет їх відповідності вимогам діючого бюджетного законодавства та підготовлені відповідні висновки.

Здійснюється щоденний аналіз виконання запланованих показників обласного бюджету, контроль за його касовим виконанням та станом кредиторської заборгованості по кожному коду функціональної та економічної класифікації видатків.

Опрацьовані та перевірені висновки від органів, які контролюють справляння надходжень бюджету, на повернення помилково або надміру зарахованих коштів до місцевих бюджетів населених пунктів Луганської області, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та підготовлені матеріали для розгляду на відповідній комісії.

З метою підготовки та надання Міністерству фінансів України звіту про виконання зведеного бюджету Луганської області за 2017 рік з пояснювальною запискою прийняті та опрацьовані звіти про виконання місцевих бюджетів міст, районів та об’єднаних територіальних громад, які мають прямі взаємовідносини з державним бюджетом, головних розпорядників коштів обласного бюджету, а також звіти про виконання планів по мережі, штатах і контингентах установ, що фінансуються з місцевих бюджетів.

З метою організації виконання обласного бюджету видано 37 службових розпоряджень, 93 довідки про внесення змін до затверджених планів асигнувань головним розпорядникам коштів обласного бюджету, 242 розпорядження на фінансування головних розпорядників коштів обласного бюджету.

Протягом лютого поточного року розглянуто та опрацьовано 217 доручень керівництва облдержадміністрації, звернень від місцевих органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування, головних розпорядників коштів обласного бюджету з питань бюджетного процесу та виділення додаткових асигнувань з обласного бюджету.

Відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228, погоджено 49 штатних розписів (з урахуванням внесених до них змін) структурних підрозділів обласної державної адміністрації, 12 штатних розписів апаратів районних державних адміністрацій, 117 кошторисів, планів асигнувань загального та спеціального фондів та змін до них.

У зв’язку із запровадженням програмно-цільового методу бюджетування на рівні обласного бюджету видано 26 спільних наказів з відповідними структурними підрозділами облдержадміністрації щодо затвердження 94-х паспортів бюджетних програм.

З метою забезпечення якісного і своєчасного складання зведеного бюджету області на 2018 рік наказом Департаменту фінансів від 20.02.2018 року № 4 затверджено графік подання органами місцевої виконавчої влади та самоврядування зведених бюджетів міст, районів та об’єднаних територіальних громад, затверджених на 2018 рік та планових показників по мережі, штатах і контингентах.

Підготовлені та надані Міністерству фінансів України інформації щодо:

  • видатків загального фонду на оплату послуг з підготовки фахівців у вищих навчальних закладах I – II рівня акредитації державної власності, що мають статус окремих юридичних осіб;
  • видатків і чисельності працівників закладів охорони здоров’я Луганської області у 2017 – 2018 роках та дані щодо мережі закладів охорони здоров’я первинну медичну допомогу і обсягів фінансування на 2018 рік;
  • вжитих заходів щодо виконання Плану організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України від 7 грудня 2017 року № 2246-VIII «Про Державний бюджет України на 2018 рік», схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 року;
  • розподіл вільних залишків коштів місцевих бюджетів Луганської області станом на 01.01.2018;
  • про стан та структуру місцевого боргу та місцевих гарантій;
  • чисельність працівників установ соціально-культурної сфери, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів Луганської області;
  • стан розрахунків бюджетних установ і організацій за спожиті енергоносії та комунальні послуги станом на 01.02.2018;
  • стан розрахунків по пільгах та субсидіях населенню за природний газ, електричну енергію, послуги тепло-, водопостачання та водовідведення, квартирну плату, вивезення побутового сміття та рідких нечистот станом на 01.02.2018;
  • стан фінансування заходів з оздоровлення дітей станом на 01.02.2018.

Перевірені договори про надання іншої субвенції з обласного бюджету і передані на укладення з керівництвом облдержадміністрації та відповідними органами місцевого самоврядування згідно з Порядком використання коштів інших субвенцій, передбачених в обласному бюджеті місцевим бюджетам Луганської області, затвердженого рішенням облради від 21.11.2011 № 7/24.

На виконання пп. 162, 163,164 Указу Президента України від 12.05.2009 № 299 «Про заходи щодо забезпечення надання інформації з питань соціально-економічної ситуації в Україні» підготовлена та надана до Адміністрації Президента України інформація щодо виконання зведеного бюджету Луганської області за 2017 рік та розподіл і фактичне перерахування субвенцій та дотацій з Державного бюджету України місцевим бюджетам.