Прес-центр21 лютого 2018, 17:02

Визначені напрями комунікаційної й іміджевої стратегії Луганщини

Відповідні пропозиції представлені сьогодні, 21 лютого, Департаментом масових комунікацій Луганської обласної держадміністрації.

Слід відзначити, що головою Луганської обласної державної адміністрації – керівником обласної військово-цивільної адміністрації Юрієм Гарбузом надані протокольні доручення щодо підготовки довгострокових стратегій діяльності усім підрозділам ОДА.

Начальники управлінь Департаменту, а саме управління інформаційної політики та управління комунікацій з громадськістю, відзвітували про свою діяльність у минулому році та презентували стратегічні завдання на 2018 рік.

Зокрема, щодо ефективного використання інформаційного простору області при формуванні іміджу Луганщини як інвестиційно привабливої території, підвищення довіри до обласної влади, створення репутаційного капіталу, що дозволить позиціонувати Луганську область як регіон з потужним економічним потенціалом та перевагами для розвитку бізнесу, розвитку професійно орієнтованих асоціацій як платформи для побудови ефективної іміджевої стратегії тощо.

Представила плани подальшої діяльності начальник нового підрозділу у складі Департаменту – управління стратегічних комунікацій.

Реалізація вищеназваних завдань, у тому числі, дозволить поширити вплив на населення тимчасово непідконтрольної території у перевагах відбудови інфраструктури, впровадження системних реформ, розвитку соціальної сфери в Україні.

Своє бачення вирішення питань за деякими напрямами висловили заступник голови облдержадміністрації Вадим Данієлян та директор Департаменту масових комунікацій Олександр Костенко. Крім того, ними поставлені задачі розвитку інформаційної інфраструктури Луганщини, особливо поблизу лінії розмежування.