Прес-центр1 серпня 2018, 11:08

Форум-презентація «Імідж Луганської області: від ідеї до сучасного бренду»

ЛУГАНЩИНА – ПРИВІТНА, РІЗНОМАНІТНА, МОЯ!

Вчора, 31 липня у Луганській обласній державній адміністрації відбувся форум-презентація «Імідж Луганської області: від ідеї до сучасного бренду». Важливим інструментом просування позитивної інформації і створення позитивного іміджу території є брендинг. В широкому розумінні брендинг являє собою процес формування позитивного образу міста, країни (в нашому випадку області) у свідомості тих чи інших цільових груп за допомогою візуальних та інших комунікацій.

Цей форум було організовано при тісній взаємодії Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності облдержадміністрації, Департаменту масових комунікацій облдержадміністрації, Програми розвитку ООН в Україні, науковців, громадськості. Форум став підсумком проведеної роботи щодо розробки та створення нового стилю та брендбуку області, проведення досліджень та опитувань, розробки сувенірної продукції, але це тільки початок роботи оскільки роботи оскільки процес промоції бренду завжди тривалий і стратегія з його просування має бути комплексною. Треба також зазначити, що далі заплановано цілий спектр промозаходів, за допомогою яких бренд має стати відомим як за межами області так і за межами країни. 

У заході взяли участь заступники голови облдержадміністрації Юрій Клименко та Геннадій Іваненко, керівник Програми з відновлення та відбудови миру ПРООН Віктор Мунтяну, радник ПРООН з соціальної згуртованості та примирення Ганна Борова, директор Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності Денис Денищенко, заступник директора Департаменту масових комунікацій – начальник управління стратегічних комунікацій Людмила Долгоновська, представники громадськості. 

«Побудова бренду Луганщини – це важливий фактор успішної діяльності для всіх сфер діяльності нашого регіону, – зауважив під час презентації заступник голови облдержадміністрації Юрій Клименко. – Якою світ знає Луганщину? В найкращому випадку – взагалі не знає, що таке Луганська область. У найгіршому – Луганщина пов’язана з військовими подіями, з проведенням в області Операції об’єднаних сил. На жаль, такий негативний імідж впливає на залучення інвестицій. Тому для нас дуже важливо показати Україні та світовій спільноті, що Луганщина дійсно талановита, працьовита, має промисловий потенціал та розвинутий аграрний сектор».

"Питання правильного брендингу територій є дуже важливим в контексті особливо інвестиційної привабливості міста, області чи загалом країни. Важливо зазначити, що правильно розроблена стратегія територіального бренду – запорука конкурентоздатності та стабільності регіону. Ми розуміємо, що формування іміджу області є довгостроковим проектом, і відповідно розпочали цей процес з формування програмного документу, яким є Регіональна цільова програми сприяння залученню іноземних інвестицій, розвитку міжнародного співробітництва та формування позитивного іміджу Луганської області на 2018-2020 роки." - директор Департаменту зовнішніх зносин, зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності Денис Денищенко.

Варто зауважити, що сьогодні в країні немає бренду і люди за кордоном формують думку про неї на основі того, що десь випадково почули чи побачили. І це погано для України. Тому що ми не можемо вплинути на таку випадкову інформацію. А ще гірше, що часто вона негативна. Ви напевно знаєте, що в цьому році з’явилась промоційна кампанія UKRAINE NOW, наймасштабніша міжнародна маркетингова кампанія українського уряду. Її ціль – сформувати бренд України у світі, залучити в країну інвестиції та покращити туристичний потенціал.

Над розробкою іміджу Луганської області протягом 9 місяців працювала робоча група за участі представників обласної адміністрації, міжнародних організацій, громадськості та науковців. 
Віктор Мунтяну зазначив, що під час розробки бренду були залучені експерти з брендингу та піару, а також було широке публічне обговорення для виготовлення рекламного продукту. 
«Частина нашої роботи спрямована на посилення соціальної згуртованості, тому що гордість за свою Батьківщину – важливий елемент згуртування довкола національної ідеї «Луганщина моя», – зазначив керівник Програми з відновлення та відбудови миру ПРООН.

Одним із важливих інструментів для побудови та подальшого просування іміджевої політики є скоординована і спланована комунікація, – на цьому наголосила заступник директора Департаменту масових комунікацій Людмила Долгоновська. З метою формування інформаційного простору для об’єднання та подальшого мирного розвитку Луганщини у складі України було розроблено Комунікативну стратегію Луганської області. Документ передбачає розробку і впровадження стратегічного планування, координацію комунікативної діяльності та дотримання принципу «єдиного голосу». 
«Ми працюємо над створенням сприятливого проукраїнського інформаційного простору в Луганській області, протидією руйнівним впливам російської пропаганди, зростанням довіри населення до української влади та рівня національної самосвідомості, а також утвердженням у суспільній свідомості сприйняття Луганщини як регіону з потужним науково-промисловим потенціалом та прекрасною природою, головною цінністю якого є люди», – прокоментувала Людмила Долгоновська.

Якщо ми не будемо про себе заявляти – ніхто про нас і не дізнається! Луганщини як території творчих, працелюбних і талановитих людей.

ДЖЕРЕЛО