Прес-центр20 липня 2018, 16:07

РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМНА КОМПАНІЯ "СТРИВАЙ!"

Національна програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді "Traffic Challenge" запускає соціальну рекламну кампанію під назвою "Стривай!" на підтримку опулярізації безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху FRoSH (First Road Safety HUB - перший онлайн тренінговий центр з безпеки дорожнього руху). Цей освітній проект реалізується у співпраці з Патрульною поліцією України, та фінансується в тому числі Урядом Канади в рамках проекту РТАР.

Соціальна інформаційна кампанія "Стривай!" - це 5 анімаційних музичних роликів про 5 головних факторів ризику в ДТП, які в Україні та світі є найпоширинішими. Ролики озвучив один з найпопулярніших в Україні артистів - Михайло Хома (фронтмент гурту DZIDZIO.

Мотею соціальної кампанії є інформування населення про прості але головні принципи власної безпеки на дорозі, а також роз'яснення суті правил, методів иа засобів захисту від травмування та загибелі в ДТП. Ця кампанія - це ще один крок до формування високого загального рівня дорожньої культури в Україні, що має призвести в результаті до зниження кількості та важкості дорожньо-транспортних пригод.

Проект реалізується в рамках 10-річчя дій з безпеки дорожнього руху, проголошеного Генеральною асамблеєю ООН та відповідно до Стратегії безпеки дорожнього руху, ухваленої Кабінетом Міністрів України 14 червня 2017 року.

ВІДЕО