Прес-центр6 грудня 2021, 16:12

До кінця року буде визначена кошторисна вартість варіантів будівництва нової залізничної гілки на Луганщині

Перший заступник голови облдержадміністрації Олексій Смирнов провів засідання робочої групи з питань будівництва залізничної лінії, яка з’єднає ділянку Лантратівка – Кіндрашівська-Нова зі всеукраїнською мережею.

На засіданні розглянуті попередні плани трасування та встановлено, що напрямки Сватове – Білокуракине, Рубіжне – Новоайдар мають найбільш несприятливий профіль місцевості, складний рельєф та значні перепади висот, що потребуватиме облаштування більшої кількості штучних споруд і призведе до збільшення вартості будівельних робіт.

Напрямки Сватове – Старобільськ, Рубіжне – Старобільськ потребують детального опрацювання з метою подальшого прийняття рішення щодо оптимального маршруту будівництва.

З остаточним варіантом будівництва можливо буде визначитися після оцінки вартості реалізації кожного варіанту будівництва.

Також зазначено, що розробка техніко-економічного обґрунтування триватиме протягом року і здійснюватиметься у два етапи. Це – проведення дослідження та визначення оптимального маршруту будівництва та підготовка ТЕО для обраного варіанту.

Відповідно до затвердженого календарного плану виконання робіт, ПрАТ «Хардіпротранс», який визначено виконавцем ТЕО, до 31 грудня 2021 року розробить попередні інфраструктурні, технологічні і інженерні рішення для кожного із напрямків (Рубіжне – Новоайдар, Рубіжне – Старобільськ, Сватове – Старобільськ, Сватове – Білокуракине) та визначить орієнтовну кошторисну вартість кожного з варіантів.

У свою чергу, Луганська облдержадміністрація та АТ «Укрзалізниця» за результатами виконання першого етапу мають обрати оптимальний варіант проходження траси.

На другому етапі ПрАТ «Хардіпротранс» забезпечить підготовку ТЕО для обраного варіанту відповідно до вимог Державних будівельних норм України.

Нагадаємо, що з 2014 року північно-східна частина області повністю відрізана від мережі української залізниці.

Шляхом вирішення цієї проблеми є будівництво залізничної лінії, яка з’єднає ділянку Лантратівка – Кіндрашівська-Нова із залізничною мережею України.

У грудні 2020 року облдержадміністрацією затверджено, а АТ «Укрзалізниця» погоджено Завдання на проєктування будівництва залізничної лінії.

Завдяки фінансовій підтримці Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України», за результатами проведення тендеру ПрАТ «Хардіпротранс» визначено виконавцем техніко-економічного обґрунтування будівництва.