Прес-центр15 червня 2017, 12:06

До уваги виробників та перевізників зернових та технічних культур

Звертаємо вашу увагу на недопущення перевантаження транспорту під час переміщення зазначених вантажів.

Для запобігання руйнування автомобільних доріг загального користування Луганської області необхідно організовувати свою господарську діяльність з урахуванням вагових обмежень повної маси і осьового навантаження вантажних автомобілів.

Сучасні транспортні засоби за своєю конструкцією спроможні перевозити вантажі, що значно перевищують несучу здатність автомобільних доріг. У той же час, економічні реалії змушують перевізників максимально використовувати ці переваги. Наприклад, для транспортування сільгосппродукції вони застосовують вантажні автомобілі з нарощеними бортами, що дозволяє значно збільшити об’єм кузова. Вагові параметри таких автомобілів у кілька разів перевищують встановлені обмеження, внаслідок чого відбувається інтенсивне руйнування покриття доріг, особливо тих, що ведуть до елеваторів, складів, вантажних терміналів. Здебільшого ця проблема загострюється з початком літнього сезону.

За таких умов особливого значення набуває обмеження повної маси і осьового навантаження транспортних засобів. Відповідно до чинних Правил дорожнього руху при підвищенні температури повітря понад + 28 С° на автомобільних дорогах загального користування забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 тонн або фактичною масою понад 24 тонни.

Контроль за додержанням вагових обмежень автомобілів покладається на Державну службу України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) та підрозділи Національної поліції, які наглядають за безпекою дорожнього руху.

Тож вказаними службами вже розпочаті рейдові перевірки транспортних засобів, здійснюючих вантажні перевезення на дорогах Луганщини.

У випадку виявлення перевищення вагових обмежень подальший рух такого транспортного засобу буде заборонено до приведення його вагових характеристик у відповідність до норми. Тобто перевізнику доведеться перевантажувати надлишок до іншого транспортного засобу. Крім того, йому необхідно буде сплатити за проїзд великовагового транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, за вже пройдену частину маршруту у подвійному розмірі.

Враховуючи те, що нарахування відбуваються за методикою міжнародних нормативів, сума відповідного платежу може перевищувати заробіток від перевезень.