Прес-центр20 лютого 2018, 11:02

Конкурс стійких бізнес-рішень «СТАЛО»

Організатори конкурсу СТАЛО, в партнерстві з «Філіп Морріс Україна», шукають найкращі стійкі бізнес-рішення українських підприємців з позитивним соціальним ефектом та лояльні до навколишнього середовища.

Проводячи конкурс СТАЛО, організатори прагнуть довести, що в Україні вже є підприємці, бізнес яких спирається на сталий розвиток. Тобто вони ефективно використовують ресурси, зводячи до мінімуму забруднення навколишнього середовища, дають позитивний соціальний ефект та при цьому є економічно життєздатними.

Мета конкурсу СТАЛО – познайомити МСБ з концепцією сталого розвитку, знайти і поширити такі рішення в Україні та за її межами. Організатори конкурсу впевнені, що компанії будь-якого розміру можуть служити людям, бути дружніми до навколишнього середовища і приносити прибуток!

Учасники конкурсу СТАЛО – це підприємці, бізнес яких змінює життя людей на краще, незалежно від того, де він ведеться – в мегаполісах, містах чи селах. Це активні люди, які готові поділитися своїми реалізованими бізнес-ідеями, щоб надихнути інших вирішувати екологічні та соціальні проблеми.

Хто може взяти участь в конкурсі?

Працююча в Україні компанія з сегменту МСБ може подати на конкурс своє бізнес- рішення:

мікробізнес: річний дохід – до 2 млн євро, кількість співробітників – до 10 чоловік;

малий бізнес: річний дохід – до 10 млн євро, кількість співробітників – до 50 осіб;

середній бізнес: річний дохід – до 50 млн євро, кількість співробітників – до 250 осіб.

Які бізнес-рішення приймають участь в конкурсі?

При відборі проектів враховується триєдність: екологічний, соціальний та економічний аспекти (за показниками сталого розвитку). Тобто рішення повинні бути економічно життєздатними, дружніми до навколишнього середовища та позитивно впливати на якість життя. Необхідно вказати кількісні та якісні показники, відзначити до яких змін призведе реалізація проекту.

Для участі в конкурсі необхідно заповнити аплікаційну форму за посиланням:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScP0Tj3Fk5wzeFeWQpdzGhSfchF7Pzm....

Термін подання заявок до 20 березня 2018 року.

Рекомендувати кращих в стійкому підприємництві можуть усі небайдужі: клієнти, партнери, бізнес-асоціації, громадські організації, журналісти.
Знаєте такі бізнеси? Номінуйте підприємців на участь, заповнивши анкету-рекомендацію за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdvkphet_s6Ypvk5YBw0FXRoPAo5qdY....

Також ви можете ознайомитися з методикою оцінки учасників конкурсу за посиланням: https://stalo.delo.ua/files/stalo-metodologia.pdf.

Топ-25 кейсів з фоторепортажами будуть опубліковані на сайтах stalo.delo.ua та delo.ua, в facebook – таким чином фіналісти зможуть розширити коло партнерів і клієнтів.

Більше того, номінанти отримають зворотний зв’язок членів журі, який би означала, що їх визнало експертне співтовариство.

Володарів трьох призових місць, спецпремії, а також переможців у кожній із 17 категорій та в номінації «Народне визнання» нагородять на урочистій церемонії.

Головний приз СТАЛО – унікальна можливість отримати дві менторські сесії з СЕО прогресивних українських та міжнародних компаній.

Оголошення 50 номінантів – 10 квітня.
Оголошення 25 фіналістів – 30 квітня.
Онлайн-голосування на delo.ua – 1 червня – 18 червня.
Церемонія нагородження – 22 червня.
Призові менторські сесії – 23 червня – 1 вересня.

Більш детальну інформацію щодо участі у конкурсі СТАЛО можна отримати звернувшись до керівника проекту Олени Гладських за телефоном: (067) 223-06-86 або на електронну адресу e.gladskih@delo.ua