Прес-центр28 грудня 2017, 08:12

Підсумки покращання організаційної результативності та підвищення якості надання адміністративних і соціальних послуг розглядалися в Сєвєродонецьку

22 грудня 2017 року у м. Сєвєродонецьку, в рамках міжнародної технічної допомоги проекту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II), який реалізується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку  (USAID),  відбувся щорічний семінар «Покращання організаційної результативності та підвищення якості надання послуг».

У роботі семінару взяли участь: заступник голови Луганської облдержадміністрації Ольга Лішик, представники Департаменту економічного розвитку, торгівлі та туризму, Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, об`єднаних територіальних громад та громадських об`єднань  області.

Підводилися підсумки реалізації, протягом грудня 2016 - 2017 років, проекту «Українська ініціатива з підвищення впевненості» (UCBI), який було реалізовано за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку  (USAID).

Пілотними містами Луганської області, де реалізувався Проект, були: Сєвєродонецьк, Лисичанськ,  Рубіжне, Кремінна,  Рубіжне та Старобільськ.

Протягом року, завдяки ефективній роботі команди експертів Проекту, під керівництвом Майї Гоголадзе, та спеціалістів центрів надання адміністративних послуг пілотних міст Луганщини, було досягнуто значних результатів.

Завдяки механізму вдосконалення процесів у сфері надання послуг з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, розробленому на базі Центру надання адміністративних послуг м. Лисичанська, значно покращилася  робота пілотних центрів адміністративних послуг області. Зазначений механізм дозволив сформувати реєстр територіальної  громади та автоматизувати процес реєстрації, надання довідок, обмін даними між органами влади тощо.

В результаті громадяни цих пілотних міст мають змогу отримувати послугу з реєстрації місця проживання  у термін до 10 хвилин, а центри – автоматизували робочі процеси з надання цієї послуги для своїх працівників.

Такий механізм, крім Лисичанська, запроваджено в центрах міст: Сєвєродонецьк, Рубіжне та Кремінна.

Проектом придбано та встановлено систему електронної черги для центрів Лисичанська, Рубіжне,  Кремінна та Старобільська, яка значно упорядкувала роботу зазначених центрів.

В рамках реалізації Проекту для працівників центрів надання адміністративних послуг проведено низку семінарів-тренінгів, завдяки яким фахівці ознайомилися з кращими прикладами надання адмінпослуг, обговорили  вимоги чинного законодавства та запровадили кращі практики у роботі своїх центрів.

Командою Проекту також розроблено Концепцію нової приймальні Управління з питань праці та соціального захисту населення  м. Рубіжне за принципом «єдиного  вікна», яку буде реалізовано у найближчий час.

Департамент економічного розвитку, торгівлі та туризму облдержадміністрації сподівається і на подальшу плідну співпрацю команди міжнародних експертів в рамках реалізації вже нового проекту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II) із Департаментом та центрами надання адмінпослуг Луганщини.