Прес-центр24 жовтня 2019, 12:10

Майже 12 тисяч громадян отримали пенсійні послуги у 45 віддалених робочих місцях

На засіданні колегії головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області, участь в якому взяла заступник голови облдержадміністрації Катерина Безгинська, обговорили результати роботи за 9 місяців поточного року.

Начальник головного управління Ольга Шарунова зазначила, що видатки на фінансування пенсійних виплат склали майже 11,1 млрд. гривень, що  на 1,5 млрд більше, ніж в минулому році. Після перерахунків пенсій середній розмір пенсійної виплати в області зріс на 510 гривень. До 3654 гривень.

Загальні доходи бюджету Фонду Луганської області склали 101 % від планових показників, зібрано майже 2 млрд гривень. Збільшення власних надходжень відбулося переважно за рахунок погашення заборгованості на суму близько 124 млн гривень з ЄСВ та 19 млн гривень по власних коштах, що на 40 % більше ніж в 2018 році.

З питань погашення заборгованості управління Фонду області співпрацюють з органами влади, контролюючими і правоохоронними відомствами, соціальними партнерами та роботодавцями.

На важливості роботи з погашення боргів та ліквідації «тіньової» зайнятості в області акцентувала увагу Катерина Безгинська. «Робота з людьми – справа складна і дуже відповідальна. Від нашого ставлення до громадян й залежить їх відношення до влади в цілому. Надання якісних та доступних пенсійних послуг  є пріоритетним напрямом роботи Фонду», – наголосила вона.

Під час засідання зауважено, що завдяки впровадженню електронних сервісів Пенсійного фонду України, 72,7 тис. користувачів мають можливість дистанційно отримувати послуги через вебпортал ПФУ; 13,5 тис. громадян – з СМС-інформування.

Також підкреслено, що за цей час 185,8 тис. осіб звернулось за отриманням послуг до 15 відділів з обслуговування громадян управлінь області, з яких майже 12 тис. отримали їх у 45 віддалених робочих місцях.

Наприкінці, окреслюючи пріоритетні завдання, Ольга Шарунова сказала: «Діяльність працівників органів Пенсійного фонду в Луганській області має бути спрямована на поліпшення якості обслуговування громадян та удосконалення роботи у новій підсистемі призначення та виплати пенсій».