Прес-центр6 липня 2021, 08:07

На порталі «Дія.Бізнес» підприємці можуть отримати безкоштовні консультації для підприємців від міжнародних експертів

Міністерство цифрової трансформації спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили на порталі Дія.Бізнес ініціативу безкоштовних консультацій для підприємців від понад 300 000 провідних міжнародних бізнес-експертів з різних країн світу, індустрій, типів діяльності та бізнес-ніш через глобальний маркетплейс OnFrontiers.

Кожен український підприємець може зареєструватися на безкоштовні консультації, заповнивши заявку англійською мовою: https://business.diia.gov.ua/cases/iniciativi/onfrontiers.

Платформа OnFrontiers дозволяє швидко зв’язуватися з експертами з різних куточків світу, різних індустрій та бізнес-ніш завдяки веб-консультаціям. Клієнтами платформи OnFrontiers є провідні компанії зі списку Fortune 500, а також визнані світові бренди: Bose, Deloitte, OPIC, Rockefeller Foundation, DHL, The World Bank та інші.

Під час безкоштовних консультацій можна обговорити: започаткування ділової діяльності в США, ЄС та інших країнах; дослідження ринків та підготовка маркетингової стратегії; права інтелектуальної власності; електронну комерцію; цифрову трансформацію бізнесу МСП; інновації; штучний інтелект; великі дані (big data); доповнену реальність (AR) та віртуальну реальність (VR); краудфандинг; стале виробництво; багато інших видів консультацій, які проводять міжнародні експерти залежно від запиту підприємців, оскільки на платформі OnFrontiers працює більше 300 000 консультантів з різних сфер та напрямів експертизи.

Завдяки консультаціям підприємці зможуть отримати нові можливості, наприклад, сформувати стратегію виходу на ринок у будь-якій точці світу, у тому числі методи виявлення нових клієнтів або постачальників на цільових ринках; дізнатися вимоги до виробництва або постачання продукції (тобто питання сертифікації або специфікації), що застосовуються міжнародними покупцями або відомими світовими брендами; зрозуміти ціноутворення або стратегію брендингу, застосовні до різних інструментів та платформ електронної комерції; зрозуміти тенденції в змінах споживчих вимог та очікувань щодо продукції чи послуг; отримати відгуки від досвідчених інвесторів, експертів та/або керівників підприємств щодо бізнес-моделі, продуктів, рішень чи послуг тощо.