Прес-центр16 вересня 2016, 15:09

«Нам є чому повчитися у вінничан», – Юрій Гарбуз про досвід роботи Центру надання адміністративних послуг «Прозорий офіс»

У рамках робочої поїздки до Вінницької області голова Луганської обласної державної адміністрації – керівник обласної військово-цивільної адміністрації Юрій Гарбуз ознайомився з роботою Центру надання адміністративних послуг «Прозорий офіс» (відділення «Вишенька») виконавчого комітету Вінницької міської ради.

Роз’яснення щодо роботи Центру надали директорка Департаменту соціальної політики Вінницької міськради Лариса Попова та керівник відділення «Вишенька» Олександр Кравець. «Прозорий офіс» створювався (2008 р.) з метою впровадження клієнт-орієнтованої системи надання адміністративних та соціальних послуг. 2012 року було відкрито три територіальних відділення Центру, а за період 2012-2015 рр. – ще сім відділень Центру для обслуговування громадян з питань ЖКГ, у яких розміщено віддалені робочі місця адміністраторів.

Організаційна система «Прозорого офісу» включає 22 підрозділи ЦОВВ, у т.ч. 3 підрозділи державних фондів (ПФУ та ФДСС),  4 підрозділи Вінницької ОДА, 3 підрозділи Вінницької РДА,  міську раду та її виконавчі органи, крім тих, що не пов'язані із наданням адміністративних послуг, 3 підприємства комунальної та 1 приватної форми власності.

«Прозорий офіс» надає широкий спектр адміністративних та соціальних послуг ЦОВВ: земельні відносини (виділення з/д держ. власності та с/г призначення), будівництво (ДАБК), РАЦС (Вінницький р-н), держреєстрація ЮО та ФОП (Вінницька РДА), держреєстраціяречових прав (Вінницька РДА), пенсійне забезпечення, соціальний захист (УПіСЗНВінницької РДА), соціальне страхування (ВФ ФССТВП), дозвільні документи, видача/обмін паспорту. Також надаються послуги Вінницької міської ради, а саме земельні відносини, архітектура та містобудування, інвестиційна діяльність, освіта, житловий облік та ЖКГ, архівні документи та документи ВМР, субсидії та державні соціальні допомоги, держреєстрація ЮО та ФОП, держреєстрація речових прав, реєстрація місця проживання, організація особистого прийому керівництвом ВМР та її виконавчих органів, надання первинної безоплатної правової допомоги.

Серед головних питань соціального захисту – житлові субсидії, державні соціальні допомоги, матеріальна допомога, пільгове забезпечення, робота з переселенцями.

Клієнт-орієнтованих підхід є ключовою особливістю і метою роботи Центру. Це і комфортні умови очікування (супутні послуги, безоплатний Wi-Fi, телефони, кавові апарати, банкомати, дитячі кімнати, інфобокси), і оперативність надання послуг (середній час прийому – 7-12 хв., очікування – 25 хв.), і можливість попереднього запису за телефоном чи через Інтернет, а головне – ввічливість та компетентність персоналу.

«Нам справді є, чому повчитися у вінничан, – зазначив у коментарі прес-службі Луганської ОДА Юрій Гарбуз. – Робота Центру організована на дуже високому рівні, а головне – тут відчувається справжня турбота про клієнта».