Прес-центр2 лютого 2021, 11:02

Найчастіше громадяни комунікують з владою через обласний контактний центр

«Минулого року понад дві тисячі громадян звернулися до облдержадміністрації, ще майже 18 тисяч - до обласного контактного центру. Це свідчить про підвищення довіри жителів Луганщини до обласної влади, – під час апаратної наради зауважив голова облдержадміністрації Сергій Гайдай. – Спілкуватись з людьми важливо, щоб запобігти маніпуляціям наших опонентів. Люди різні, але ми маємо почути кожного».

Про роботу державної установи «Луганський обласний контактний центр» розповіла керівник апарату облдержадміністрації Ірина Калініна.

Спікер зазначила, що кількість звернень, надійшовши на «гарячу лінію» облдержадміністрації у порівнянні з попереднім роком збільшились вдвічі. Це зумовлено насамперед тим, що у березні 2020 року Центр визначений як регіональна «гаряча лінія» з питань COVID-19. Наразі зафіксовано 2496 дзвінків щодо обмежень, пов’язаних із запровадженням карантинних заходів. 

Всього 4839 громадян отримали від фахівців обласного контактного центру консультації та довідкову інформацію.

Найбільше звернулися жителі із Сєвєродонецька, Рубіжного і Лисичанська, Попаснянського, Новоайдарського, Кремінського, Старобільського та Станично-Луганського районів. Найменше – Марківського та Міловського районів.

Здебільшого питання стосувалися соціальної та комунальної сфери – 8118, комунальне господарство – 4633 та соціального захисту –  3485, а також благоустрою та будівництва – 813, охорони здоров’я – 752, діяльності органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб – 594, надзвичайних ситуацій – 379, коронавірусу – 278 та культури і мовної політики – 260.

Переважна кількість заявників (78,5 %) отримали роз’яснення. 

Також Ірина Калініна повідомила, що у зверненнях до облдержадміністрації протягом 2020 року громадянами порушено 2188 питань. Сереж них, 400 питань соціального захисту щодо надання матеріальної допомоги,   призначення субсидії, призначення та перегляду пенсії, направлення до соціального закладу, забезпечення санаторно-курортним лікуванням тощо.

Переважна більшість питань надійшла від жителів м. Сєвєродонецьк – 126, Білокуракинського – 76, Попаснянського районів – 34.

Крім цього, 238 питань стосувались комунального та дорожнього господарства (Попаснянський – 31, Старобільський – 18, Кремінський райони – 14 та Сєвєродонецьк – 59, Лисичанськ – 48).

Також порушувались питання житлової політики. Здебільшого експлуатації та ремонту житла, поліпшення житлових умов та інші (Попаснянський – 11, Старобільський райони – 6 та Сєвєродонецьк – 38, Лисичанськ – 18).

Зазначимо, що всього у 2020 році до обласної державної адміністрації, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування надійшло 57 491 звернення громадян із пропозиціями, заявами і скаргами.