Прес-центр1 серпня 2017, 11:08

Облдержадміністрація гарантує конституційне право на звернення громадян до органів влади

Сьогодні, 1 серпня, за дорученням голови Луганської обласної державної адміністрації – керівника обласної військово-цивільної адміністрації Юрія Гарбуза його заступник Вадим Данієлян провів апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, її апарату, територіальних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади. Також у заході взяли участь заступники голови облдержадміністрації Юрій Клименко, Сергій Філь та Ольга Лішик.

Про виконання  облдержадміністрацією вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» протягом І півріччі 2017 року» доповіла керівник апарату облдержадміністрації Ірина Калініна.

За її словами, протягом першого півріччя 2017 року до Президента України надійшло близько 24,56 тис. звернень громадян. Звернулося близько 115,67 тис. громадян, якими порушено близько 27,1 тис. різноманітних питань. В середньому на 100 тисяч населення України це склало 53 таких звернень.

Звернення громадян, що надійшли до обласних та Київської міської державних адміністрацій протягом першого півріччя 2017 року зменшилась на 2,7 %, а порушених у них питань практично не змінилась порівняно з аналогічним періодом попереднього року, в той час як протягом трьох попередніх років спостерігалось стабільне збільшення обох цих показників.

Протягом І півріччя 2017 року від мешканців Луганської області до облдержадміністрації та через органи влади вищого рівня (Адміністрацію Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України) надійшло 1609 звернень (за аналогічний період минулого року – 1500).

Водночас кількість звернень громадян до Луганської облдержадміністрації протягом першого півріччя 2017 року порівняно з аналогічним періодом минулого року зросла на 7,2%.

Крім того, розвиваються доступні форми спілкування з громадянами, зокрема, гарячих телефонних ліній, мережі Інтернет тощо є одним із пріоритетних напрямків роботи щодо реалізації права на звернення.

Так, за І півріччя 2017 року до державної установи «Луганський обласний контактний центр» надійшло 8294 звернень, у тому числі: на урядову «гарячу лінію» - 6723 (за аналогічний період минулого року – 10742 звернення), на «гарячу лінію» облдержадміністрації – 1571 (за аналогічний період минулого року – 2073 звернення).

З 1571 дзвінків, зафіксованих на «гарячу лінію» облдержадміністрації, на 300 звернень були оформлені відповідні доручення та надіслані на виконання до органів виконавчої влади, а на 1274 звернення надано консультації фахівцям ДУ «Луганський обласний контактний центр».

Найбільш актуальними для громадян у звітному періоді були питання освіти, охорони здоров’я та транспортного сполучення.