Прес-центр1 березня 2019, 08:03

Понад 7 тисяч адміністративних послуг надано фіскальною службою Луганщини у січні 2019 року

У Центрах обслуговування платників Луганської області у січні 2019 року громадянам надано 7170 адміністративних послуг, що на 1362 менше, ніж у січні минулого року.

Слід зазначити, що сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє чимало питань в органах ДФС вирішити дистанційно. Зокрема, процес подання звітності суттєво полегшує електронне звітування, а у віддаленому спілкуванні з органами ДФС допоможе використання персонального робочого місця в Електронному кабінеті платника.

За перший місяць року найбільш затребуваними в області стали такі послуги: видача громадянам карток платників податків з присвоєнням реєстраційного номера платника (видано 3274 картки), отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб (ДРФО) про суму виплачених доходів та утриманих податків (видано 1150 довідок), реєстрація книг обліку розрахункових операцій (зареєстровано 554 книги), надання витягу з реєстру платників єдиного податку (надано 427 витягів), реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (зареєстровано 341 книгу), реєстрація платників єдиного податку (зареєстровано 274 платника).

Нагадуємо, в усіх центрах обслуговування платників, які працюють на Луганщині при органах фіскальної служби, створено комфортні умови для громадян та представників підприємництва, аби вони могли подати звітність, отримати консультацію чи необхідний підтверджуючий документ.

Адміністративні та інші послуги надаються відповідно до вимог інформаційних карток та нормативних документів, якими керуються фахівці ДФС. З інформаційними картками надання необхідних адміністративних послуг та зразками заяв кожен платник податків має можливість ознайомитися на стендах у приміщеннях кожного Центру обслуговування платників та на субсайті територіальних органів ДФС у Луганській області в розділі «Діяльність/Адміністративні послуги».

За інформацією Головного управління ДФС у Луганській області.