Прес-центр7 лютого 2017, 17:02

Порядність як вона є

Для Луганського обласного контактного центру рік почався з потоку звернень від жителів Станично-Луганського району з проханням про надання матеріальної допомоги. У лютому до цього процесу долучилися і жителі Новоайдарського району, переважно з міста Щастя.

Кожен, хто спілкується з оператором «гарячої лінії», намагається за декілька хвилин розповісти історію свого життя, виплеснути наболіле і попросити врешті-решт допомоги, на яку кожен громадянин, безумовно, має право. І кожен має право вважати свою проблему найгострішою і такою, що потребує якнайшвидшого вирішення з боку влади.

77-річна жінка зі Щастя також вирішила попросити допомоги: після інфарктний стан, цукровий діабет, низка інших хронічних захворювань, а ще постійно потрібні кошти на лікування сина-інваліда з нервово-психічним розладом… Зателефонувала, розповіла, попрохала… А по телевізору – новини за новинами, сюжет за сюжетом: Авдіївка, обстріли, холод, страх і розпач… Подзвонила вдруге і попросила зняти звернення з розгляду: «вважаю, що мешканцям Авдіївки допомога важливіша».

Ось такий простий вчинок. Без пафосу і публічності. Зворушливий і достойний. Який заставив замислитися і згадати, що будь-яка перемога починається з перемоги над собою і що у кожного з нас є високе право залишатися порядним за будь-яких обставин і думати перш за все про тих, кому зараз набагато гірше.

Дякуємо Вам, Світлано Олександрівно!

Працівники Луганського обласного контактного центру