Прес-центр4 червня 2021, 13:06

При Офісі Президента запрацював постійний офіс Конгресу місцевих і регіональних влад – Тимошенко

Для більш ефективного вирішення проблем регіонів при Офісі Президента 3 червня розпочав роботу постійно діючий офіс Конгресу місцевих і регіональних влад, куди представники регіонів можуть звертатися з будь-якими проблемними питаннями або просто прийти «на каву».

Про це після засідання Палати місцевих влад Конгресу місцевих і регіональних влад при Президентові України, яке пройшло в Хмельницькому, заявив заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко.

«Є проблеми, питання – будь ласка, телефонуйте, пишіть, приїжджайте, передавайте документи, плануйте зустрічі. Та хоча б просто на каву заходьте, коли буваєте у Києві. Я, як заступник керівника Офісу президента, обіцяю, що особисто контролюватиму, щоб питання, які стосуються життєдіяльності громад, вирішувались. Якщо буде необхідно, працюватимемо спільно з Кабінетом міністрів та Парламентом», – написав Тимошенко у Facebook.

Він також подякував 150 делегатам і понад сотні представників місцевих громад, які взяли участь у засіданні Конгресу в Хмельницькому.

«Відсьогодні Конгрес – це найбільший у країні майданчик для вирішення проблем у регіонах. Без різниці чи це великий обласний центр, чи маленьке містечко. Все відбуватиметься напряму», – заявив заступник голови ОП.

Створений при Офісі Президента офіс Конгресу дозволить максимально скоротити комунікаційний ланцюжок між центральною владою і регіонами, і зробить їх спільну роботу набагато ефективнішою.

Тимошенко також розповів, що серед проблем, які зараз найбільше турбують представників місцевих громад, є питання підготовки до нового опалювального сезону, списання боргів перед НАК «Нафтогаз України», передача громадам об’єктів комунальної власності, забезпечення фінансовими ресурсами місцевих бюджетів, створення умов для індустріальних парків, роботи ПТУ і багато інших.

«Спільна робота центральної і регіональної влади для вирішення цих питань вже ведеться», – зауважив заступник голови ОП.