Прес-центр24 лютого 2020, 12:02

Протягом року до органів влади Луганщини звернулися понад 90 тисяч громадян

Протягом минулого року до обласної державної адміністрації, місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування надійшло 53618 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами. Це на 1297 більше, ніж за аналогічний період 2018 року (52321).

З урахуванням колективних звернень, із пропозиціями, заявами та скаргами звернулось 90305 громадян до обласної державної адміністрації, місцевих державних адміністрацій (20832) та органів місцевого самоврядування (72473).

Основними проблемами є соціальні (оформлення субсидій, переоформлення пенсій, соціальних виплат, надання матеріальної допомоги (21222) та у сфері житлово-комунального господарства (відшкодування збитків за пошкоджені під час проведення антитерористичної операції будинки та квартири, експлуатація та ремонт житлового фонду, ремонт доріг, відновлення сталого електро- та водопостачання (10299)).

Важливо, що отримано 1890 колективних звернень. Основними порушеними питаннями є експлуатація і ремонт житлового фонду, відшкодування збитків за втрачене майно, тарифи на житлово-комунальні послуги та їх якість, покращення водо- та електропостачання, ремонт автодоріг, погашення заборгованості з заробітної плати тощо.

Протягом 2019 року від жителів Луганської області до обласної військово-цивільної адміністрації та через органи влади вищого рівня (Офіс Президента України, Кабінет Міністрів України, Верховну Раду України) надійшло 3039 звернень громадян, в тому числі заяв  – 3000, або 98,7%, скарг – 37, або, 1,2%, пропозицій – 2, або 0,1%, подяк – 2, або 0,1% від загальної кількості звернень. Безпосередньо до облдержадміністрації надійшло 2219 звернень громадян.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження звернень громадян до облдержадміністрації збільшилося на 51.

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів Попаснянського (379), Старобільського (264), Новоайдарського (158), Білокуракинського (135), Станично-Луганського (125) районів та міст Сєвєродонецьк (943), Лисичанськ (296).

Від центральних органів влади, профільних міністерств до обласної державної адміністрації надійшло 820 звернень громадян, що на 255 звернень більше, ніж за 2018 рік.

Надходження звернень громадян через Кабінет Міністрів України зменшилося на 50.

У зверненнях до облдержадміністрації протягом 2019 року громадянами порушено 3066 питань. З них соціального захисту (1737), комунального та дорожнього господарства (265), житлової політики (171), охорони здоров’я (170), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (145), аграрної політики і земельних відносин (123), праці та заробітної плати    (72) тощо.

Наприклад, із 1737 питань соціального захисту  більше всього надійшло звернень від жителів Сєвєродонецька – 696, Лисичанська – 121,  Попаснянського – 247, Білокуракинського – 110, Старобільського – 91 районів.

Керівництвом облдержадміністрації з початку поточного року контролювалось 2965 звернень. За втручанням керівництва позитивно вирішено 1111 з них. З інших надані необхідні консультації, роз’яснення, або питання вирішені на місці.

Від найменш соціально захищених категорій громадян за 2019 рік до обласної держадміністрації надійшло 1970 звернень, що на 318 більше, ніж за 2018 рік.

Так, від інвалідів, ветеранів праці, інших пенсіонерів спрямовано 1801 звернення, від інвалідів війни, учасників війни та бойових дій – 140, від членів багатодітних сімей та одиноких  матерів – 29.

Важливо, що протягом року надійшло 163 звернення громадян від внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території Луганської області.

На особистих прийомах до голови, заступників голови, керівника апарату облдержадміністрації надійшло 360 звернень, що на 85  менше, ніж  у аналогічному періоді 2018 року. Проведено 89 особистих прийомів, в тому числі 74 особисті, та 15 виїзних прийомів. Прийнято 714  громадян. Зареєстровано 360 звернень, в яких зазначено 373 питання.

Безпосередньо до голови  облдержадміністрації під час особистих прийомів  звернулося 290 громадян (з урахуванням колективних звернень). Зареєстровано 161 звернення.

Основні порушені питання на особистих приймах: надання фінансової та медичної допомоги, виплата компенсації за зруйноване або пошкоджене житло, поліпшення житлових умов, питання земельних відносин, праці, ремонту доріг, транспорту, опіки та інші.