Прес-центр2 березня 2020, 09:03

Сергій Гайдай ознайомився з початком будівельного сезону доріг на Луганщині

В області розпочався сезон ремонту доріг. Наразі ведуться роботи на дорозі Н-26 – ділянка км 148+000 – 158+000 між населеними пунктами Сватове – Містки.

Голова Луганської обласної державної адміністрації – керівник обласної військово-цивільної адміністрації Сергій Гайдай особисто ознайомився з початком будівельного сезону доріг, які розпочались у Сватівському районі.

Очільник області підкреслив, що Луганщина виконує обіцянки, і цьому сприяють погодні умови: «Як ми і домовлялися з Президентом, з 1 березня розпочали велику розбудову дорожньої галузі. Цьогоріч у планах, які безсумнівно має виконати Луганщина – будівництво дороги на Станицю Луганську (близько 130 км). Влітку це буде класна, якісна дорога».

 «Роботи розпочаті на дорогах державного значення – це зона відповідальності Укравтодору, у нас є повна співпраця зі Службою автомобільних доріг у Луганській області, з Головою Укравтодору Олександром Кубраковим. Сподіваюсь, що будемо продовжувати так співпрацювати і ремонтувати надалі, – розповідає Сергій Гайдай. – Щодо доріг обласних, доріг місцевого значення – у нас пріоритетних 14 напрямків. На це заплановано 660 мільйонів гривень, 15-20 відсотків залишимо для зимового експлуатаційного утримання, решта – на ремонті у цьому сезоні. До кінця березня завершуємо всю проектно-кошторисну документацію, і приступаємо до робіт. Щодо доріг комунальних – це виключно зона відповідальності місцевої влади – керівників ОТГ, голів міст, голів територій. Якщо добрий господарник він завчасно планує і свої бюджети, і свої ремонти. Ми, звісно допоможемо, але виключно у рамках чинного законодавства».

Тож, наразі на ділянці км 148 + 000 – км 158 + 000 виконуються роботи з фрезерування дорожнього покриття, планування узбіч. Наступні роботи почнуться з влаштування з регенераційного шару покриття. Потім два шари асфальтобетону.

Фахівці-дорожники пояснюють, що використовують метод так званої регенерації. Це органо-мінеральна суміш з відфрезерованого матеріалу, приготованого методом холодного ресайклінгу на місці, з додаванням щебенево-піщаної суміші та в’яжучих матеріалів, бітумна емульсія та цемент.

Після холодного фрезерування та укладання укріплюючого шару поверх нього укладається нижній вирівнюючий шар крупнозернистого асфальтобетону – 10 см, а потім буде – верхній шар щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА-20) висотою 5 см. Дорожники сподіваються, що за сприятливих умов, нижній вирівнюючий шар буде покладено до 30 березня.