Прес-центр27 вересня 2021, 15:09

Туризм на Луганщині це скоріше про геополітику і про знаходження свого шляху розвитку в загальноукраїнському векторі – Сергій Гайдай привітав туристів області

Голова Луганської обласної державної адміністрації – керівник обласної військово-цивільної адміністрації Сергій Гайдай взяв участь в урочистих заходах з нагоди Всесвітнього дня туризму.

«Я вдячний вам, шановні представники туристичної спільноти, за те, що ви репрезентуєте область з іншої точки зору, проводите промоцію мого рідного регіону. Жителі інших країн, ба більше – інших регіонів України уявляють собі Луганщину, понівеченою війною, з поганою інфраструктурою, або нічого не знають про нас. Навіть мені, людині, яка провела тут дитинство, було на що подивитися і чому здивуватися. Туризм на Луганщині це не про прибутковість, а скоріше про геополітику і про знаходження свого шляху розвитку в загальноукраїнському векторі. Я завжди відкритий для ваших проєктів, адже якщо вони виявляться достатньо важливими для регіону – можна залучити додаткове фінансування», – наголосив у своїй вітальній промові очільник області.

Також він нагородив обласними відзнаками представників туристичної сфери та місцевих краєзнавців, які своїми подорожами дають натхнення вивчати власну історію і рідний край.

Начальник управління культури, національностей, релігій та туризму ОДА Аліна Адамчук взяла слово та розповіла про ключові точки зростання Луганщини у сфері туризму. Вона наголосила, що увесь спектр Луганщини було представлено на 26-ій Міжнародній туристичній виставці – UITT’2021 – «Україна – подорожі та туризм», яка відбулася 11-13 травня цього року у Києві. Там кожен відвідувач переконався, що Луганська область володіє значними ресурсами та вражає дивовижними краєвидами. Вона приваблює природно-туристичним ресурсом, традиціями степового краю, духовною спадщиною, дивовижними відкриттями та невичерпною скарбницею оздоровчих і реабілітаційних ресурсів.

Втім регіональна стратегія розвитку сфери передбачає значні зміни на рівні створення та просування спільних сучасних та якісних туристичних продуктів, а саме: змістове наповнення туристичних локацій та промоції внутрішнього туризму, розвиток туристичного бізнесу та туристичної сувенірної продукції, популяризацію історичної та культурної спадщини громад, інфраструктурні питання, такі як стан автомобільних доріг, ресурси можливого розміщення гостей, харчування тощо.