Прес-центр9 квітня 2019, 10:04

У 2018 році через Луганський обласний контактний центр надійшло 13719 звернень

Про це повідомлено на апаратній нараді в облдержадміністрації. У 2018 році на урядову «гарячу лінію» та «гарячу лінію» облдержадміністрації через державну установу «Луганський обласний контактний центр» надійшло 13719 звернень.

З них з урядової «гарячої лінії» – 10357, з обласної «гарячої лінії» – 3362.

11886 звернень відповідно до компетенції надіслані на розгляд до райдержадміністрацій та виконкомів міст обласного значення (90,2 %), до структурних підрозділів облдержадміністрації (7,9 %), до територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади (0,5 %), ПАТ «Луганськгаз» (1,4 %).

Найбільша кількість звернень надійшла від жителів міста Лисичанська, Сєвєродонецька, Рубіжного, Попаснянського, Старобільського, Кремінського, Новоайдарського районів. Зменшилась кількість звернень від жителів Станично-Луганського району. 

Основна тематика звернень: охорона здоров’я, благоустрій, освіта, транспортне обслуговування, аграрна політика та земельні відносини, функціонування мереж зв’язку.

Переважній більшості заявників проведені роз’яснення з посиланням на правові норми або повідомлено про заходи, які необхідно вжити для вирішення порушених проблем. На 1833 звернення фахівцями обласного контактного центру надано консультації та довідкову інформацію у телефонному режимі.