Прес-центр7 грудня 2021, 13:12

У приміщеннях органів Пенсійного фонду Луганщини впроваджені заходи з безбар’єрності

Зокрема, усі зали обслуговування відповідають сучасним вимогам здійснення прийому та обслуговування громадян, у тому числі з урахуванням потреб осіб з інвалідністю.

Про це повідомляють в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області.

Приміщення забезпечені необхідною навігацією та маркуванням зон потенційної небезпеки, засобами доступності (тактильне орієнтування, стрічки контрастного кольору на сходах і в приміщеннях, таблички та знаки доступності, дубльовані шрифтом Брайля).

Прозорі дверні конструкції у відділах обслуговування громадян оснащені контрастним маркуванням, на входах наявні поручні та кнопки виклику спеціалістів.

13 із 16 приміщень сервісних центрів обладнані пандусом згідно з Державними будівельними нормами. У приміщенні, яке розташоване у смт Білокуракине, він частково відповідає ДБН, у приміщенні смт Біловодськ відсутня технічна можливість для встановлення пандусу, тому там розглядається питання встановлення підйомника, а в приміщенні в смт Троїцьке його вже встановлено.

Крім того, у сервісному центрі № 11 (смт Станиця Луганська) цьогоріч проведено ремонт зони очікування з урахуванням забезпечення безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю.