Прес-центр22 листопада 2018, 13:11

У п’яти видах спорту змагатимуться луганчани за ліцензії на Олімпійські ігри в Токіо

Про це повідомлено під час засідання колегії управління молоді та спорту, у якому взяла участь заступник голови облдержадміністрації Ольга Лішик.

Вона подякувала спортсменам за створення позитивного іміджу області та за шосте місце у Всеукраїнській спартакіаді держслужбовців.

Начальник управління молоді та спорту облдержадміністрації Антон Волохов зазначив, що важливо залучати якомога більше коштів для модернізації та розвитку спортивної інфраструктури на Луганщині.

Акцент необхідно робити на субвенції з держаного бюджету на будівництво нових, реконструкцію та капітальний ремонт існуючих басейнів, мультифункційних майданчиків та палаців спорту.

На порядку денному розглянуті питання підготовки спортсменів області до Олімпійських ігор 2020 року, стану спортивних споруд в містах та районах, розвитку та модернізації Луганського обласного фізкультурного центру «Олімп», проведення обласних спортивно-масових та фізкультурно-оздоровчих заходів серед учнівської та студентської молоді і участі у всеукраїнських заходах у 2018 році.

Заплановано, що від області за ліцензії на участь в Олімпійських іграх в Токіо змагатимуться спортсмени з п’яти видів спорту: стрибків у воду, легкої та важкої атлетики, спортивної гімнастики та велоспорту.

Під час засідання зосереджено увагу на роботі системи енергозбереження «Олімпу», зокрема, сучасної геліосистеми, завдяки чому вдалось значно скоротити витрати на утримання обласного об’єкту.

Подяками управління відзначено учасників ХХ Всеукраїнської спартакіади держслужбовців, а саме спортсменів-волейболістів, які стали кращими у змаганнях, представницю настільного тенісу, яка виборола срібло, та голову обласної організації профспілки працівників державних установ України Сергія Тихоновського за підтримку збірної команди Луганської області.

У засіданні також узяли участь представники профільного управління і структурних підрозділів міст та районів, директори обласних ДЮСШ та комунальних установ.