Прес-центр24 травня 2018, 18:05

В облдержадміністрації були презентовані проекти брендбуку і Комунікативної стратегії області

Сьогодні, 24 травня, в облдержадміністрації відбувся семінар на тему: «Комунікативна політика в Луганській області як ключовий фактор створення позитивного іміджу регіону, підвищення інвестиційної привабливості й активізації роботи з міжнародними донорами» за ініціативи Агенції регіонального розвитку в Луганській області .

Відкрила захід заступник голови облдержадміністрації Ольга Лішик, яка відзначила актуальність іміджевої і комунікативної політики у розвитку Луганської області.

Під час заходу було презентовано проект Комунікативної стратегії Луганської області. Вона повинна допомогти у вирішенні актуальних питань стану інформаційного простору Луганщини, а саме: вплив російської пропаганди на наше населення, низький рівень поінформованості громадян, недосконалість внутрішньої комунікації, недотримання принципу «єдиного голосу», недостатня інформаційна присутність держави на окупованих територіях тощо.

Під час презентації було неодноразово наголошено, що спланована, скоординована і належним чином організована комунікація сприятиме підвищення рівню суспільної довіри до влади на підконтрольній частині Луганщини, а також відновленню її на тимчасово окупованій, нейтралізація агресивної інформаційної політики третіх сторін, консолідації суспільства тощо.

Метою Комунікативної стратегії Луганської області є формування інформаційного простору для об’єднання та подальшого мирного розвитку Луганщини у складі України.

Також було окреслено комунікаційні цілі стратегії – розробка та впровадження стратегічного планування, координація комунікативної діяльності та дотримання принципу «єдиного голосу».

Під час семінару були озвучені та продемонстровані напрацювання щодо створення брендбуку Луганської області та презентаційні відео про туристичні принади краю.