Прес-центр2 червня 2020, 11:06

В облдержадміністрації обговорили бренд #ЛуганщинаМоя

Також під час апаратної народи Сергій Гайдай заслухав доповідь директора Департаменту міжнародної технічної допомоги, інноваційного розвитку та зовнішніх зносин ОДА про використання власного бренду та айдентики Луганської області.

Він розповів, що в умовах стрімкого розвитку інформаційного суспільства, промоція – це важливий та дієвий інструмент для залучення інвестицій, інновацій, підготовки науково-технічних кадрів та покращення туристичної привабливості. Бренд – це унікальна ідея, концепція, торговий знак, який представлятиме та виділятиме нашу область серед інших, враховуючи її географічні, економічні, соціальні, культурні та інші властивості.

З метою докорінно змінити уявлення іноземців про українців, переконати ще більше людей приїжджати до нас, вже розроблено єдиний бренд України. Бренд UkraineNow – це новий бренд, котрий ілюструє відкритість та сучасність нашої країни. За цей час бренд не лише набув популярності (його використовують представники органів влади, бізнесу і пересічні громадяни), а й завоював кілька престижних нагород на міжнародних конкурсах у сфері дизайну та маркетингу.

Наразі у Луганській області ми маємо серйозну проблему: наш регіон асоціюється з війною і зі всіма негативними її наслідками. За кордоном про регіон здебільшого дізнаються лише зі звітів ОБСЄ, гуманітарних місій та організацій.

За словами спікера, перед облдержадміністрацією стоїть складна задача – формування позитивного міжнародного іміджу Луганщини шляхом використання та популяризації бренду Луганщини.

Луганська область першою створила свій власний бренд та бренд-бук, який було офіційно презентовано 31 липня 2018 року.

Прикладами використання бренду області є електронна та друкована інформаційно-промоційна література (Інвестиційний паспорт 2018, Порадник експортера, Каталог інвестиційних пропозицій 2019, Інформаційний бюлетень «Потенціал бджільництва Луганщини», Каталог експортної продукції підприємств Луганської області, Практичний посібник щодо здійснення заходів у сфері зовнішніх зносин, каталог «Креативна Луганщина» тощо), відеопродукція (промо-ролик «Time to invest», виставкова діяльність (участь у Першому форумі регіонів України та Республіки Білорусь у місті Гомелі, Схід-Експо 2018 та 2019 років, етнофестивалі «Луганщина єднає» у 2019 році), наповнення промоційного сайту brand.lg.ua та просування у соцмережах.

За підсумком доповіді він запропонував структурним підрозділам ОДА та адміністративно-територіальним одиницям області активно використовувати бренд області під час участі у виставково-ярмарковій діяльності, при підготовці презентацій, замовленні мобільних виставкових стендів, рекламної та сувенірної продукції, зовнішньої реклами, при створенні вебресурсів, радіо та телевізійного контенту; використовувати хештег #ЛуганщинаМоя для публікації контенту про здобутки спортсменів, митців, науковців, педагогів, медиків, бізнесменів області.