Прес-центр19 лютого 2018, 10:02

Вчителі англійської, що навчатимуть першокласників, підвищать кваліфікацію за сприяння Кембриджського університету

17524 учителі англійської мови, що навчатимуть першокласників у 2018 році, пройдуть обов’язкове підвищення кваліфікації за методикою змішаного навчання – частина курсу буде дистанційною, частина – очною.

Щоб зареєструватися на курс, вчителю потрібно звернутись до методиста в обласному Інституті післядипломної педагогічної освіти регіону, де розташована його школа. Саме вони займаються всіма організаційними питаннями підвищення кваліфікації. Учителів навчатимуть підготовлені тренери, яких вже пройшли підготували партнери Міністерства освіти і науки України.

Під час розробки курсу для вчителів відбувалася співпраця з Посольством Франції та Goethe-Institut для того, щоб методологічні основи для навчання дітей іноземній мові у Новій українській школі були однаковими.

Підготовка вчителів відбуватиметься в очно-дистанційному форматі – педагоги, які пройдуть триденне очне навчання, отримають доступ до онлайн-платформи.

Підвищення кваліфікації міститиме п’ять обов’язкових очних модулів навчання, з-поміж яких:

- розуміння учнів;
- сприяння розвитку вмінь 21-го століття;
- планування уроків по-новому;
- організація уроку;
- інклюзивне навчання.

Представники Кембриджського університету розповіли, що навчання на платформі не потребуватиме реєстрації від вчителів. Цю процедуру педагогам потрібно пройти після опрацювання завдань для складання тесту, за результатами якого вони отримають сертифікат про проходження онлайн-курсу.

Орієнтовна тривалість дистанційної частини курсу становитиме 20 годин. Доступ до неї відкриється після очних сесій з травня 2018 року.

На цій платформі вчителів мають забезпечити не лише теоретичним і практичним матеріалом щодо методик викладання, а й безпосередньо матеріалами для навчання – іграми, відео, завданнями, які можна буде використовувати на уроках.

Очікується, що після підвищення кваліфікації вчителі зможуть замість авторитарної ролі бути помічниками учнів, використовувати новітні підходи до підбору змісту та організації навчального процесу. Також вони розумітимуть суть розвивального, діяльнісного навчання, застосовуватимуть ефективні технології навчання, розвиватимуть у дітей навички та уміння 21-го століття.

За матеріалами Міністерства освіти і науки України