Прес-центр15 серпня 2019, 08:08

Вдосконалено функціонування центрів надання адмінпослуг та їхніх територіальних підрозділів

Ухвалено ініційовані Мінекономрозвитку зміни до чинного законодавства для удосконалення роботи центрів із надання адміністративних послуг, їхніх територіальних підрозділів та віддалених робочих місць адміністраторів.

Постанова серед іншого передбачає внесення змін до примірних положень та регламенту центру надання адміністративних послуг, зокрема, щодо введення норми обов’язкового облаштування їх інформаційними терміналами та іншими програмно-технічними засобами самообслуговування громадян.

ЦНАПи та територіальні підрозділи мусять розміщуватись на першому або другому поверхах будівель і облаштовуватись повним комплексом необхідних засобів доступу до приміщень маломобільних груп населення.

Постанова врегулювала питання створення та функціонування територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора центру (у тому числі утвореного в об’єднаній територіальній громаді), а також питання діяльності старост з надання ними адміністративних послуг як адміністраторів віддаленого робочого місця.

Так, зокрема, рішення про утворення територіального підрозділу або віддаленого робочого місця адміністратора центру ухвалюється тим самим органом, що утворював сам центр із надання адмінпослуг, у залежності від потреб населення, що проживають на території населеного пункту чи громади. Віддалене робоче місце адміністратора може бути мобільним – для можливості віддаленого прийому громадян адміністратор має бути забезпечений повним комплексом необхідних технічних засобів.

За інформацією Урядового порталу