Прес-центр25 червня 2018, 17:06

Відсьогодні почали працювати «гаряча лінія» МОН та приймальня громадян щодо вступної кампанії-2018

З 25 червня в Міністерстві освіти та науки України відкрито «гарячу лінію» та приймальню громадян щодо вступної кампанії-2018. Вони працюватимуть до 17 серпня включно.

Звернувшись до приймальні або на телефонну лінію, вступники можуть отримати всі роз’яснення щодо вступу до вишів, подати скаргу тощо.

Адреси та номери, за якими можна отримати консультації:

Прийом громадян: бул. Шевченка, 16, к. 117 (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)

Консультативні телефонні лінії (понеділок-п’ятниця з 9:00 до 18:00)

МОН: +38 (044) 287-89-29, +38 (068) 951-25-13, +38 (050)-550-54-11, 0 800 504 425 – безкоштовно!

Електронні звернення можна надсилати на скриньку vstup2018@mon.gov.ua

Додаткові телефони:

Департамент професійної освіти МОН (питання вступу до закладів ПТО): +38 (044) 287-82-06, +38 (044) 287-82-13.

Департамент середньої освіти (питання щодо документів про середню освіту): +38 (044) 481-47-67, +38 (044) 481-32-07.

ЄДЕБО, ДП «Інфоресурс» (cервic підтримки з реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв): +38 (044) 290-18-13, +38 (095) 281-13-54, +38 (067) 551-2474, +38 (093) 342-38-63.

Електронні звернення можна надсилати на скриньку ez@inforesurs.gov.ua

Фонд «Відкрита політика» (консультації щодо вступу з Криму та Донбасу)

Київ: +38 050-550-54-11 (Viber/Telegram/WhatsApp/Skype: Dostupna Osvita UA), +38 068-951-25-13

Сєвєродонецьк: 0 800 50 45 11 – безкоштовно,  +38 099 345 20 76, +38 097 983 65 31.

Краматорськ: 0 800 50 45 22 – безкоштовно, +38 066 113 93 75, +38 097 904 71 91.

Херсон: 0 800 50 45 70 – безкоштовно, +38 097 983 65 91, +38 095 875 74 99.

Урядовий контактний центр: 1545.