Прес-центр2 вересня 2019, 12:09

Віталій Комарницький: введення в експлуатацію Сватівського мосту повинно відбутися у визначений термін

На минулому тижні закінчився монтаж залізобетонних балок на всіх підготовлених прольотах.  Усі балки вже покладені. Монтаж здійснювався двома автокранами синхронно з берегів річки. Довжина однієї балки складє майже 17 метрів, вага – 13 тонн.

Наступний етап – армування, підготовка до бетонування, та безпосередньо бетонування.

Слід зазначити, голова Луганської обласної державної адміністрації – керівник обласної військово-цивільної адміністрації Віталій Комарницький за підсумками липневої колегії облдержадміністрації дав доручення до середини вересня відремонтувати міст через річку Красна у Сватовому на автодорозі держзначення Н-26 «Чугуїв – Мілове» км 136+662, який був в аварійному стані, та  забезпечити відкриття дорожнього руху по ньому. Відповідальна за це Служба автомобільних доріг у Луганській області, яка є замовником.

Новий міст буде відповідати сучасним навантаженням. Після монтажу всіх балок буде покладено бетонну монолітну плиту та декілька шарів асфальтобетонного покриття.

Наразі будівельники працюють щоденно, без вихідних. Для прискорення строків введення мосту в експлуатацію планується, що будівельні бригади працюватимуть в дві, або навіть в три зміни.

Довжина мосту становитиме 101 метр, ширину будівельники «додали». Загальна ширина – 10 метрів, ширина проїжджої частини – 8 метрів, та по два тротуари з обох боків мосту. Розрахунковий строк експлуатації нового мосту – не менше 100 років.

Сватівський міст був збудований у 60-ті роки XX століття. Наразі його закрито для руху транспорту, відкрито тільки для пішоходів.

Нагадаємо, 17 серпня Віталій Комарницький особисто перевірив хід відбудови Сватівського мосту. Він зазначив: «Нарікань щодо якості проведення цих робіт немає. Об’їзд для місцевого транспорту організовано по сусідньому низьководному мосту та вулицями міста. Великогабаритному транспорту доводиться об’їжджати, долаючи відстань у 40-60 кілометрів. Між тим, за словами сватівчан, великотоннажний транспорт не завжди об’їжджає по іншим дорогам, що призводить до руйнування вулиць міста, які не розраховані на такі навантаження. Ця дорога є стратегічно важливою для агропромислового комплексу, тому введення мосту в експлуатацію повинно відбутися у визначений термін».