Прес-центр15 лютого 2022, 10:02

Якщо третім предметом державної підсумкової атестації обрано історію України, то четвертим дозволено іноземну мову

Цьогоріч випускники, які для проходження державної підсумкової атестації у формі ЗНО вибрали третім навчальним предметом історію України, можуть вибрати четвертим навчальним предметом іноземну мову і навпаки.

Водночас здобувачі освіти, які вивчають дві іноземні мови в закладі освіти (щонайменше на рівні стандарту), можуть вибрати обидві мови для отримання результатів ДПА.

Якщо ж одну з іноземних мов випускники вивчали до дев’ятого класу і не вивчають її в старшій школі, то оцінку ДПА зарахувати неможливо, але випускники зможуть її скласти для вступу (отримати результат 100‒200).

Результат одного з визнаних міжнародних мовних іспитів з іноземної мови може бути зарахований як оцінку 12 балів за державну підсумкову атестацію з цього предмета. Про це зазначено в Порядку проведення ДПА та методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки України щодо особливостей проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у закладах загальної середньої освіти в 2021-2022 навчальному році.

Здобувачам освіти, які отримали міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту до 9 березня 2022 року і планують використовувати результати ЗНО з іноземної мови під час вступу до закладів вищої освіти під час реєстрації (перереєстрації), мають поставити позначку «отримувати результат 100-200», а поле «Зарахувати як оцінку ДПА» залишити незаповненим.

Випускники, які отримають міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту рівня В-1, В-2 (і вище) у період з 9 березня до 7 червня 2022 року з англійської мови (до 6 червня – з іспанської, німецької, французької мов) і які проходитимуть ДПА з іноземної мови у формі ЗНО, у додаток до атестата про повну загальну середню освіту (за зверненням здобувача освіти) виставляється оцінка за атестацію з іноземної мови 12 балів.

Перелік міжнародних сертифікатів, які можуть зараховуватися як оцінка за ДПА з іноземної мови.

За інформацією Українського центру оцінювання якості освіти