Прес-центр31 жовтня 2016, 10:10

За сім місяців до Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області надійшло 86 звернень від споживачів

З квітня по жовтень 2016 року до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області надійшло 86 звернень від споживачів. Всі звернення опрацьовано, 84 звернення задоволено на користь споживачів.

 

Заявникам, які звернулися до Управління, за придбані товари та надані послуги неналежної якості повернуто 27,303 тис. грн.

 

Проаналізувавши характер звернень, які надійшли на розгляд,  можна констатувати, що більшість з них стосуються якості непродовольчих товарів – 43 (50 % від загальної кількості скарг), щодо якості послуг – 23 (26 %), та якості продовольчих товарів – 20 (24 %).

 

Наприклад: споживачу з міста Привілля, яка  звернулась з питання повернення коштів за покупку неякісного мобільного телефону, де за висновком технічної експертизи  підтверджено наявність істотного недоліку, повернуто кошти  в сумі 2777 грн; споживачу з міста Сєвєродонецька повернено 3150 грн за послугу щодо встановлення металопластикових вікон.

 

З цей період за зверненнями споживачів, на підставі одержаних із Державної служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів згод на проведення позапланових заходів, проведено чотири позапланові перевірки суб’єктів господарювання різних форм власності, у тому числі 3 – суб’єкта господарювання, що реалізують непродовольчі товари; 1 – суб’єкта господарювання, який надає послуги.

За результатами перевірок, один суб’єкта господарювання було притягнуто до адміністративної відповідальності

 

За усіма усними зверненнями споживачам надана консультативна допомога та роз’яснення відповідно до чинного законодавства: про порядок складання заяв, претензій до суб’єктів господарювання, які порушили права споживачів тощо.

 

Слід зазначити, що порушень термінів розгляду звернень споживачів за звітний період Головним управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області не встановлено.