ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 25 березня 2009 року
№ 279
Про внесення змін до Положення про УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування»:
1. Внести зміни до Положення про УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 30.07.2008 № 990, затвердивши його у новій редакції (додається).
2. Управлінню транспорту та зв’язку Луганської обласної державної адміністрації (Балінський В.А.) здійснити заходи щодо державної реєстрації змін до Положення про УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
3.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Ареф’єва Ю.Є.
Голова обласної
держадміністрації О.М.АНТІПОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови облдержадміністрації
« 25 » березня 2009 р. № 279
ПОЛОЖЕННЯ
про УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ`ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
1. УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - управління) є структурним підрозділом облдержадміністрації, що створюється головою облдержадміністрації, підзвітним і підконтрольним голові облдержадміністрації й Міністерству транспорту та зв'язку України (далі - Мінтрансзв'язку).
2. У своїй діяльності управління керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, наказами Мінтрансзв'язку, розпорядженнями голови облдержадміністрації, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
3.1. Забезпечення реалізації державної політики у галузях транспорту та зв'язку, здійснення організаційних заходів щодо надання послуг підприємствами галузей транспорту та зв'язку, формування і виконання регіональних замовлень на території області.
3.2. Участь у визначенні поточної та перспективної потреби у послугах, що надаються підприємствами галузей транспорту та зв'язку на внутрішньому і зовнішньому ринках.
3.3. Участь у розробленні та здійсненні заходів щодо поліпшення інвестиційного клімату в області для залучення коштів у розвиток галузей транспорту та зв'язку.
3.4. Участь у розробленні та виконанні державних і регіональних програм розвитку галузей транспорту та зв'язку.
3.5. Подання пропозицій щодо розвитку галузей транспорту та зв'язку до проекту програми економічного і соціального розвитку області.
3.6. Забезпечення виконання функцій та повноважень Замовника пасажирських перевезень на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території області (внутрішньообласних маршрутах), у межах визначених цим положенням.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
4.1. Аналізує стан і тенденції розвитку галузей транспорту та зв'язку області, бере участь у визначенні його пріоритетів, а також формуванні напрямів інвестиційної політики та готує голові облдержадміністрації, Мінтрансзв'язку пропозиції, спрямовані на забезпечення сталого розвитку області і надання послуг, підвищення їх якості та конкурентоспроможності.
4.2. Готує пропозиції до проектів державного і місцевих бюджетів, програми соціально-економічного розвитку області, інших регіональних цільових програм та Державної програми економічного і соціального розвитку України на короткостроковий період з питань, що належать до компетенції управління.
4.3. Готує спрямовані на виконання законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України пропозиції щодо реформування і розвитку галузей транспорту та зв'язку в області і вживає заходів для їх реалізації.
4.4. Здійснює підготовку відповідних інформаційних матеріалів з питань, що належать до його компетенції.
4.5. Бере участь у роботі щодо залучення інвестицій і кредитних ресурсів для підвищення транспортного потенціалу та розвитку телекомунікаційної мережі області.
4.6. Бере участь у підготовці пропозицій голові облдержадміністрації щодо розміщення на території області нових, а також реорганізації або ліквідації діючих підприємств, установ і організацій, що належать до сфери транспорту та зв'язку.
4.7. Готує пропозиції щодо укладення (розірвання) контрактів з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінтрансзв'язку і облдержадміністрації.
4.8. Подає пропозиції щодо вдосконалення маршрутної мережі перевезення пасажирів та вантажів у межах області.
4.9. Аналізує потреби області у перевезенні залізничним, автомобільним, повітряним та водним транспортом, у послугах поштового зв'язку, телекомунікаціях та визначає відповідність їх нормативним показникам.
4.10. Організовує відповідно до чинного законодавства проведення конкурсів на визначення перевізників пасажирів на приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах.
4.11. Укладає від імені облдержадміністрації за результатами конкурсів договори з перевізниками пасажирів на приміських та міжміських внутрішньо-обласних автобусних маршрутах загального користування та розриває їх у встановленому чинним законодавством порядку.
4.12. Укладає від імені облдержадміністрації договори із суб’єктами господарювання, які надають послуги автостанцій, та розриває їх у встановленому чинним законодавством порядку.
4.13. Контролює виконання перевізниками, з якими укладені договори на обслуговування приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутів загального користування, умов укладених договорів.
4.14. Затверджує паспорти маршрутів і розклади руху автобусів на приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах.
4.15. У порядку визначеному Мінтрансзв’язку проводить атестацію автостанцій.
4.16. Бере участь у:
розробленні та здійсненні заходів щодо створення сприятливих умов для надання послуг поштового зв'язку;
організації робіт з оперативної ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на підприємствах галузей транспорту та зв'язку;
програмному та методичному забезпеченні функціонування інформаційно-аналітичних систем, що використовуються для дослідження стану економічного і соціального розвитку області;
формуванні напрямів діяльності облдержадміністрації щодо підвищення рівня безпеки експлуатації усіх видів транспорту та у роботі комісії з питань безпеки руху;
організації безпечного і якісного обслуговування пасажирів на приміських та міжміських внутрішньообласних автобусних маршрутах.
4.17. Сприяє розвитку науки і техніки, упровадженню нових технологій, підвищенню технічного рівня надання послуг, їх якості та конкурентоспроможності, створенню технопарків та інноваційних структур інших типів у галузі транспорту та зв'язку.
4.18. Вносить пропозиції до проектів програм приватизації державного майна та бере участь у їх виконанні.
4.19. Бере участь у межах своєї компетенції у розробленні своєчасних заходів для запобігання банкрутству підприємств, що належать до сфери управління Мінтрансзв'язку і облдержадміністрації.
4.20. Подає у межах своєї компетенції пропозиції щодо укладення колективних угод та бере участь у примирних процедурах при розв'язанні колективних трудових спорів (конфліктів) на підприємствах транспорту та зв'язку.
4.21. Забезпечує у межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в управлінні.
4.22. Розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій, здійснює прийом громадян, вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань.
4.23. Забезпечує організацію обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями зв'язку, транспортного обслуговування незалежно від форм власності, у встановленому чинним законодавством порядку.
4.24. Подає на розгляд голові облдержадміністрації пропозиції щодо:
визначення умов проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування відповідно до законодавства;
затвердження маршрутної мережі автобусних маршрутів загального користування приміського та міжміського внутрішньообласного сполучення;
затвердження складу конкурсного комітету для підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування відповідно до законодавства.
4.25. Виконує інші функції відповідно до покладених на нього завдань.
5. Управління має право:
5.1 Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів облдержадміністрації, місцевих органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції.
5.2. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
5.3. Скликати наради з питань, що належать до його компетенції.
6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, а також з підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою облдержадміністрації за погодженням з Мінтрансзв`язку.
Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади головою облдержадміністрації за поданням начальника управління.
8. Начальник управління:
8.1. Здійснює керівництво діяльністю управління й несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань і доручень.
8.2. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує контроль за їх виконанням.
8.3. Затверджує структуру управління, розподіляє обов'язки між заступниками начальника управління, керівниками відділів та визначає ступінь їх відповідальності.
8.4. Розробляє і подає на розгляд голові облдержадміністрації кошторис і штатний розпис управління в межах затвердженої граничної чисельності та фонду оплати праці працівників.
8.5. Затверджує структуру, положення про відділи управління і посадові інструкції його працівників.
8.6. У встановленому порядку призначає на посаду і звільняє з посади працівників управління.
8.7. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису управління.
9. Накази начальника управління, що суперечать Конституції України, іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України, наказам Мінтрансзв'язку, можуть бути скасовані головою Луганської облдержадміністрації.
10. В управлінні для вирішення питань, що належать до його компетенції, може створюватися колегія у складі начальника управління (голова колегії), заступників начальника управління (за посадою), а також інших працівників управління.
Склад колегії затверджується головою облдержадміністрації за поданням начальника управління.
Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника управління.
11. Для розгляду рекомендацій і пропозицій щодо реалізації основних напрямів діяльності управління та вирішення інших питань в управлінні можуть створюватися дорадчі органи.
Склад та положення про них затверджуються наказом начальника управління.
12. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету.
Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління та видатки на їх утримання в межах виділених асигнувань визначає голова облдержадміністрації.
Кошторис доходів і видатків, штатний розпис управління затверджує голова облдержадміністрації після попередньої експертизи в Головному фінансовому управлінні облдержадміністрації.
13. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
14. Управління може бути ліквідовано розпорядженням голови облдержадміністрації з дотриманням встановленого чинним законодавством порядку.
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ