ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 5 серпня 2013 року № 1076

Про затвердження Положення про Луганську обласну міжвідомчу координаційно-методичну раду з правової освіти населення

Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», на виконання Указу Президента України від 18 жовтня 2001 року № 992/2001 «Про Національну програму правової освіти населення», Регіональної цільової програми правової освіти населення на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням Луганської обласної ради від 27 травня 2011 року                   № 5/28:

 

1. Затвердити Положення про Луганську обласну міжвідомчу координаційно-методичну раду з правової освіти населення.

 

2. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 20 червня 2007 року № 783.

 

 

 

 

Голова                                                                                    В.М.ПРИСТЮК

 

 

Додаток

до розпорядження голови

облдержадміністрації

« 05 » серпня 2013 р. № 1076

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Луганську обласну міжвідомчу координаційно-методичну раду

з правової освіти населення

 

1. Луганська обласна міжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населення (далі - Рада) утворена для забезпечення взаємодії органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, навчальних закладів та закладів культури, наукових установ, видавництв та видавничих організацій, засобів масової інформації у сфері правової освіти населення, а також надання відповідної методичної допомоги.

Рада у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.

 

2. Основними завданнями Ради є:

розроблення пропозицій щодо координації діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, навчальних закладів та закладів культури, наукових установ, видавництв та видавничих організацій, засобів масової інформації у сфері правової освіти населення області;

підготовка пропозицій щодо визначення шляхів, механізмів та способів вирішення проблемних питань правової освіти населення;

сприяння підвищенню ефективності діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, навчальних закладів та закладів культури, наукових установ, видавництв та видавничих організацій, засобів масової інформації та удосконалення нормативно-правових актів з питань правової освіти населення;

надання методичної допомоги місцевим органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, об'єднанням громадян, навчальним закладам та закладам культури, науковим установам, видавництвам та видавничим організаціям, засобам масової інформації щодо організації заходів, спрямованих на підвищення правосвідомості та правової культури населення;

розроблення пропозицій (рекомендацій) щодо удосконалення правової навчально-виховної роботи;

поширення позитивного досвіду з питань правової освіти населення.

 

3. Рада відповідно до покладених на неї завдань:

аналізує стан справ та причини виникнення проблем у сфері правової освіти населення області;

проводить моніторинг стану виконання місцевими органами виконавчої влади покладених на них завдань з правової освіти населення;

вивчає стан роботи з питань організації правової освіти населення місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, навчальними закладами та закладами культури, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації;

аналізує стан правової навчально-виховної роботи;

заслуховує на своїх засіданнях інформацію про актуальні питання правової освіти (зокрема, про результати вивчення стану діяльності з правової освіти населення, аналізу соціологічних досліджень, опитувань громадян, оглядів-конкурсів, стану підготовки викладачів правових дисциплін та видання підручників і посібників з правознавства), а також повідомлення членів Ради та інших осіб про результати роботи з правового навчання і виховання;

надає всебічну допомогу в організації роботи відповідних координаційно-методичних рад в районах та містах Луганської області, заслуховує звіти про виконану роботу, проводить семінари, інші навчально-методичні заходи з метою підвищення кваліфікації керівників та членів рад;

бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань правової освіти населення.

 

4. Рада відповідно до покладених на неї завдань має право:

отримувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;

залучати до участі у своїй роботі представників центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій за погодженням з їх керівниками, а також незалежних експертів (за згодою);

утворювати у разі потреби для виконання покладених на неї завдань постійні або тимчасові групи;

організовувати проведення конференцій, семінарів, нарад та інших заходів.

 

5. Раду очолює голова, який за посадою є заступником голови обласної державної адміністрації.

Заступником голови Ради є начальник Головного управління юстиції у Луганській області.

 

6. Персональний склад Ради затверджується розпорядженням голови обласної державної адміністрації за поданням Головного управління юстиції у Луганській області та за погодженням з керівниками відповідних територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади та організацій, представники яких входять до складу Ради.

 

7. До участі в роботі Ради можуть залучатися в установленому законодавством порядку представники Луганської обласної організації Союзу юристів України, інших громадських організацій, статутами яких передбачено їх участь у правовій освіті населення.

Для участі в засіданнях Ради можуть запрошуватися за їх згодою спеціалісти різних галузей знань, які не є членами Ради.

 

8. Голова, заступник голови, члени Ради працюють на громадських засадах.

 

9. Відповідальний секретар Ради забезпечує організацію діяльності Ради, розробляє проекти планів її роботи, проекти рекомендацій та інших документів, необхідних для проведення Радою діяльності, залучає до цієї роботи членів Ради, контролює хід виконання прийнятих Радою документів.

 

10. Рада організовує свою роботу відповідно до затвердженого нею річного плану.

Організаційною формою роботи Ради є засідання, що проводяться у разі потреби, але не рідше ніж один раз на півріччя.

Рада правомочна приймати рішення, якщо на засіданні присутні більш як половина її членів.

Рішення Ради приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні членів Ради.

Рада приймає рішення у формі рекомендацій, які є обов'язковими для розгляду.

Рішення Ради підписуються її головою.

У разі потреби можуть проводитися виїзні засідання Ради.

 

11. Члени Ради під час виконання доручень Ради вивчають стан правової освіти, ознайомлюються з необхідною документацією, беруть участь у підготовці рекомендацій Ради, інформують керівництво представлених ними центральних органів виконавчої влади та організацій про роботу Ради, вносять пропозиції щодо реалізації прийнятих нею рішень.

 

12. Організаційно-технічне забезпечення роботи Ради здійснюється Головним управлінням юстиції у Луганській області.

 

13. Інформація про діяльність Ради висвітлюється у засобах масової інформації.

 

 

 

Заступник голови - керівник апарату                           С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ