ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Про затвердження Положення про сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату Луганської обласної державної адміністрації, посадових інструкцій завідувача і головного спеціаліста цього сектору в новій редакції
Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та постанови Кабінету Міністрів України від 04.09.2013 № 706 «Питання запобігання та виявлення корупції»:
затвердити Положення про сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату Луганської обласної державної адміністрації, посадові інструкції завідувача, головного спеціаліста цього сектору в новій редакції, що додаються, запровадивши їх з 01.01.2014.
Голова В.М.ПРИСТЮК
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 09 » грудня 2013 р. № 2092
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату
Луганської обласної державної адміністрації
1. Сектор з питань запобігання та виявлення корупції апарату Луганської обласної державної адміністрації (далі – сектор) є уповноваженим підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції (стаття 1 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»), утворюється розпорядженням голови облдержадміністрації в апараті облдержадміністрації.
2. У цьому Положенні терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про засади запобігання і протидії корупції».
3. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, а також указами Президента України і постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами України, цим Положенням, іншими актами.
4. Сектор підзвітний голові облдержадміністрації, підпорядкований заступнику голови – керівнику апарату облдержадміністрації, який координує діяльність сектору.
5. Основними завданнями сектору є:
1) підготовка, забезпечення та контроль за здійсненням заходів щодо запобігання корупції;
2) надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства;
3) участь в інформаційному і науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції, а також міжнародному співробітництві в зазначеній сфері;
4) проведення організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції;
5) проведення перевірки фактів своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, перевірки таких декларацій на наявність конфлікту інтересів, а також здійснення їх логічного та арифметичного контролю;
6) здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів.
6. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:
розробляє та проводить заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням;
надає іншим структурним підрозділам облдержадміністрації та їх окремим працівникам роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;
вживає заходів щодо виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб облдержадміністрації, вносить їх керівникам пропозиції щодо усунення таких ризиків;
надає допомогу в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, проводить у встановленому законодавством порядку перевірку фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів, а також здійснює логічний та арифметичний контроль декларацій;
у разі виявлення під час перевірки декларації арифметичних або логічних помилок невідкладно письмово повідомляє про це відповідному суб’єкту декларування для подання ним письмового пояснення та/або виправленої декларації;
у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими чи службовими особами облдержадміністрації, а також ознак правопорушення за результатами перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, інформує в установленому порядку про такі факти голову облдержадміністрації, а також правоохоронні органи відповідно до їх компетенції;
веде облік працівників облдержадміністрації притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;
взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;
розглядає в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників облдержадміністрації до вчинення корупційних правопорушень.
7. Втручання у діяльність сектору під час здійснення ним своїх повноважень, а також покладення на нього обов’язків, що не належать або виходять за межі його повноважень чи обмежують виконання покладених на нього завдань, забороняється.
8. Сектор має право:
отримувати від інших структурних підрозділів облдержадміністрації інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, а також в установленому законом порядку інформацію з обмеженим доступом або таку, що містить державну таємницю;
отримувати від працівників облдержадміністрації усні та письмові пояснення з питань, які виникають під час проведення службових розслідувань (перевірок), а також щодо виявлених логічних та арифметичних помилок у деклараціях про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру;
ініціювати перед головою облдержадміністрації (його заступником – керівником апарату) питання щодо надсилання запитів до державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з метою отримання від них відповідної інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на сектор завдань.
9. Працівники сектору беруть участь у проведенні в установленому порядку службового розслідування (перевірки) в облдержадміністрації з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного правопорушення або невиконання вимог антикорупційного законодавства.
Працівники сектору під час проведення службових розслідувань (перевірок) мають право з урахуванням обмежень, установлених законодавством, на безперешкодний доступ до приміщень і територій облдержадміністрації, документів та матеріалів, що стосуються предмета службового розслідування (перевірки).
10. Працівники сектору можуть залучатися до проведення:
експертизи проектів нормативно-правових актів, організаційно-розпорядчих документів, що видаються облдержадміністрацією, з метою виявлення причин, що призводять чи можуть призвести до вчинення корупційних правопорушень;
внутрішнього аудиту облдержадміністрації в частині дотримання вимог антикорупційного законодавства.
11. На посади завідувача та спеціалістів сектору призначаються особи з відповідним рівнем кваліфікації згідно з Довідником типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців.
12. Голова облдержадміністрації сприяє створенню умов для виконання на належному рівні сектором покладених на нього завдань.
Заступник голови – керівник апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 09» грудня 2013 р № 2092
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
завідувача сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації
1. Загальні положення
Посада завідувача сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації (далі – сектор) згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 04.04.2007 № 333-р «Про віднесення посад керівних працівників апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій до відповідних категорій посад державних службовців» відноситься до V категорії посад державних службовців.
Завідувач сектору підзвітний голові облдержадміністрації, підпорядкований безпосередньо заступнику голови – керівнику апарату облдержадміністрації.
У своїй діяльності завідувач сектору керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, Регламентом Луганської облдержадміністрації, Положенням про сектор, іншими нормативними актами, які регулюють діяльність облдержадміністрації, сектору.
На посаду завідувача сектору призначається особа, яка має:
вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра за напрямами підготовки: державне управління; державна служба; управління суспільним розвитком; державне управління у сфері національної безпеки; соціологія; політологія; правознавство; правоохоронна діяльність; публічна політика і управління; місцеве самоврядування; регіональне управління; військові науки, національна безпека, безпека державного кордону; управління фінансово-економічною безпекою;
стаж роботи за фахом на керівних посадах на державній службі не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років.
Призначення на посаду завідувача сектору здійснюється на конкурсній основі або за іншою процедурою згідно з чинним законодавством України. Призначення та звільнення здійснюється за поданням заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації розпорядженням голови облдержадміністрації. У разі відсутності завідувача сектору його заміщує головний спеціаліст сектору.
2. Завдання та обов’язки
Завданнями завідувача сектору є:
забезпечення виконання покладених на сектор завдань щодо реалізації державної політики у сфері запобігання та виявлення корупції в діяльності обласної державної адміністрації в межах наданих йому повноважень;
забезпечення взаємодії облдержадміністрації з регіональними підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;
проведення експертизи проектів нормативно-правових актів облдержадміністрації з метою виявлення корупціогенних норм;
забезпечення виконання інших завдань, покладених на сектор.
Завідувач сектору:
здійснює керівництво діяльністю сектору, розподіляє обов’язки між його працівниками та контролює їх роботу;
розробляє та проводить заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням;
надає працівникам структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;
організовує і координує роботу сектору, сприяє підвищенню її ефективності і несе персональну відповідальність за виконання основних завдань;
вживає заходів щодо виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності працівників облдержадміністрації, вносить голові облдержадміністрації та керівникам її структурних підрозділів пропозиції щодо усунення таких ризиків;
надає допомогу працівникам облдержадміністрації в заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, проводить у встановленому законодавством порядку перевірку фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів, а також здійснює логічний та арифметичний контроль декларацій;
у разі виявлення під час перевірки декларації арифметичних або логічних помилок невідкладно письмово повідомляє про це відповідному суб’єкту декларування для подання ним письмового пояснення та/або виправленої декларації;
у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень працівниками облдержадміністрації, а також ознак правопорушення за результатами перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, інформує в установленому порядку про такі факти голову облдержадміністрації, а також правоохоронні органи відповідно до їх компетенції;
організовує роботу щодо ведення обліку працівників структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;
вживає заходів щодо вдосконалення співпраці сектору з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян;
розробляє і вносить на розгляд голови обласної державної адміністрації пропозиції щодо структури, чисельності, посадових інструкцій, матеріального заохочення працівників сектору;
організовує у межах компетенції підготовку проектів розпоряджень голови облдержадміністрації;
подає згідно з чинним законодавством пропозиції голові облдержадміністрації про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників сектору, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень;
організовує роботу із захисту державної таємниці відповідно до чинного законодавства;
забезпечує роботу з ведення діловодства в секторі;
контролює стан трудової та виконавської дисципліни в секторі;
надає до спеціального уповноваженого органу з питань антикорупційної політики інформацію, у встановленому порядку, про вжиті заходи щодо виконання антикорупційного законодавства та працівників облдержадміністрації, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;
інформує голову облдержадміністрації, заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації про випадки перешкоджання виконанню працівниками сектору їх повноважень, неподання або несвоєчасного подання посадовими особами облдержадміністрації інформації та матеріалів, що стосуються предмета службового розслідування (перевірки);
подає голові облдержадміністрації звіт про роботу сектору.
Завідувач сектору повинен знати:
Конституцію України; законодавство України у сфері антикорупційної діяльності; закони України та нормативні документи, що стосуються державної служби і діяльності облдержадміністрації; трудове законодавство; акти Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, типове положення про уповноважений підрозділ з питань запобігання та виявлення корупції; структуру, завдання й функції структурних підрозділів облдержадміністрації; основи економіки; форми і методи роботи із засобами масової інформації; правила етики поведінки державного службовця; правила та норми охорони праці й протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
3. Права
Відповідно до покладених завдань та обов’язків завідувач сектору має право:
отримувати від інших структурних підрозділів облдержадміністрації інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, а також в установленому законом порядку інформацію з обмеженим доступом або таку, що містить державну таємницю;
отримувати від працівників облдержадміністрації усні та письмові пояснення з питань, які виникають під час проведення службових розслідувань (перевірок), а також щодо виявлених логічних та арифметичних помилок у деклараціях про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру;
ініціювати перед головою облдержадміністрації (його заступником – керівником апарату) питання щодо надсилання запитів до державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з метою отримання від них відповідної інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на сектор завдань;
брати участь у проведенні в установленому порядку службового розслідування (перевірки) в облдержадміністрації з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного правопорушення або невиконання вимог антикорупційного законодавства;
під час проведення службових розслідувань (перевірок), з урахуванням обмежень, установлених законодавством, на безперешкодний доступ до приміщень і територій облдержадміністрації, райдержадміністрацій, документів та матеріалів, що стосуються предмета службового розслідування (перевірки);
представляти сектор у структурних підрозділах облдержадміністрації, органах виконавчої влади і місцевого самоврядування, інших органах, організаціях і установах з питань запобігання та виявлення корупції, а також інших питань, що належать до компетенції сектору;
брати участь у перевірці органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, інших органів, установ, підприємств, організацій у межах повноважень сектору чи за окремими дорученнями керівництва облдержадміністрації, згідно з чинним законодавством;
у разі необхідності порушувати перед головою облдержадміністрації питання щодо надсилання запитів суб’єктам господарювання, учасникам цивільно-правових договорів з метою отримання від них відповідної інформації та матеріалів;
організовувати підготовку ділового листування з органами виконавчої влади і місцевого самоврядування, іншими органами, підприємствами, установами та організаціями у межах повноважень сектору;
у встановленому порядку готувати запити на безкоштовне отримання від органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, інших органів, підприємств, установ, організацій, громадських об¢єднань необхідних статистичних та інших даних, звітів з питань, що стосуються діяльності сектору.
4. Відповідальність
Завідувач сектору несе відповідальність:
за неналежне виконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну - в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;
за правопорушення, скоєні під час виконання своїх посадових обов’язків, у межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
за завдання матеріальної шкоди в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Діяльність завідувача сектору апарату облдержадміністрації підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість та своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.
5. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою
Завідувач сектору в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє зі структурними підрозділами облдержадміністрації та її апарату, райдержадміністраціями, центральними органами виконавчої влади та їх територіальними підрозділами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян з питань виконання завдань, що покладені на сектор.
Заступник голови – керівник апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 09 » грудня 2013 р. № 2092
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста сектору з питань запобігання та виявлення
корупції апарату облдержадміністрації
1. Загальне положення
Посада головного спеціаліста сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації (далі – сектор) згідно зі статтею 25 Закону України «Про державну службу» відноситься до V категорії посад державних службовців. Призначення на посаду головного спеціаліста сектору та звільнення з неї здійснюється розпорядженням голови облдержадміністрації відповідно до законодавства про державну службу.
Головний спеціаліст сектору підпорядковується безпосередньо завідувачу сектору.
У своїй діяльності головний спеціаліст сектору керується Конституцією України та законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу», Регламентом Луганської обласної держадміністрації, Положенням про сектор, цією посадовою інструкцією, іншими нормативно-правовими актами, що пов’язані з функціями сектору.
На посаду головного спеціаліста сектору призначається особа, яка має
вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра за напрямами підготовки: державне управління; державна служба; управління суспільним розвитком; державне управління у сфері національної безпеки; соціологія; політологія; правознавство; правоохоронна діяльність; публічна політика і управління; місцеве самоврядування; регіональне управління; військові науки, національна безпека, безпека державного кордону; управління фінансово-економічною безпекою.
Головний спеціаліст сектору повинен знати:
Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України;
акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, сектору;
практику застосування законодавства у роботі сектору;
правила ділового етикету;
правила поведінки державного службовця;
основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби;
правила і норми охорони праці та протипожежного захисту.
2. Завдання та обов’язки
Основними завданнями головного спеціаліста сектору є:
1) підготовка та забезпечення здійснення заходів щодо запобігання корупції;
2) надання методичної та консультаційної допомоги з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства;
3) участь в інформаційному та науково-дослідному забезпеченні здійснення заходів щодо запобігання та виявлення корупції, а також міжнародному співробітництві в зазначеній сфері;
4) проведення організаційної та роз’яснювальної роботи із запобігання, виявлення і протидії корупції;
5) проведення перевірки фактів своєчасності подання декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, перевірки таких декларацій на наявність конфлікту інтересів, а також здійснення їх логічного та арифметичного контролю;
6) здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів;
7) участь у реалізації державної антикорупційної політики;
8) забезпечення виконання інших завдань, покладених на сектор.
Головний спеціаліст сектору відповідно до покладених на нього завдань:
1) розробляє та проводить заходи щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснює контроль за їх проведенням;
2) надає іншим структурним підрозділам облдержадміністрації та їх окремим працівникам роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства;
3) вживає заходів щодо виявлення конфлікту інтересів та сприяє його усуненню, контролює дотримання вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявляє сприятливі для вчинення корупційних правопорушень ризики в діяльності посадових і службових осіб облдержадміністрації, вносить їх керівникам пропозиції щодо усунення таких ризиків;
4) надає допомогу у заповненні декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, проводить у встановленому законодавством порядку перевірку фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів, а також здійснює логічний та арифметичний контроль декларацій;
5) у разі виявлення під час перевірки декларації арифметичних або логічних помилок невідкладно письмово повідомляє про це відповідному суб’єкту декларування для подання ним письмового пояснення та/або виправленої декларації;
6) у разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими чи службовими особами облдержадміністрації, а також ознак правопорушення за результатами перевірок декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, інформує в установленому порядку про такі факти голову облдержадміністрації, а також спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції;
7) веде облік працівників облдержадміністрації, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень;
8) взаємодіє з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій й спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції;
9) розглядає в межах повноважень повідомлення щодо причетності працівників облдержадміністрації до вчинення корупційних правопорушень;
10) забезпечує збір, накопичення, аналіз і узагальнення матеріалів про корупційні прояви серед осіб, уповноважених на виконання функцій держави;
11) перевіряє в установленому порядку повідомлення громадян та юридичних осіб, інформації, оприлюдненої у друкованих, аудіовізуальних засобах масової інформації, а також отриманої від інших структурних підрозділів облдержадміністрації щодо причетності працівників цих підрозділів до вчинення корупційних правопорушень;
12) готує інформацію для Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, що належить до компетенції сектору;
13) бере участь у розгляді звернень органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, інших державних органів, громадських об¢єднань, підприємств, установ та організацій, громадян з питань протидії корупції;
14) розробляє пропозиції до планів запобігання і протидії корупції облдержадміністрації та інших заходів щодо попередження і припинення корупційних проявів.
3. Права
Відповідно до покладених завдань та обов’язків головний спеціаліст сектору має право:
1) отримувати від структурних підрозділів облдержадміністрації інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, а також в установленому законом порядку інформацію з обмеженим доступом або таку, що містить державну таємницю;
2) отримувати від працівників облдержадміністрації усні та письмові пояснення з питань, які виникають під час проведення службових розслідувань (перевірок), а також щодо виявлених логічних та арифметичних помилок у деклараціях про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру;
3) ініціювати перед головою облдержадміністрації питання щодо надсилання запитів до державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з метою отримання від них відповідної інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених на сектор завдань;
4) брати участь у проведенні в установленому порядку службового розслідування (перевірки) в органі виконавчої влади з метою виявлення причин та умов, що призвели до вчинення корупційного правопорушення або невиконання вимог антикорупційного законодавства;
5) під час проведення службових розслідувань (перевірок), з урахуванням обмежень, установлених законодавством, на безперешкодний доступ до приміщень і територій органу виконавчої влади, документів та матеріалів, що стосуються предмета службового розслідування (перевірки);
6) представляти сектор у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконкомах міських рад міст обласного значення, інших органах, організаціях і установах з питань, що належать до компетенції сектору;
7) брати участь у перевірці райдержадміністрацій, виконкомів міських рад міст обласного значення, інших органів, установ, підприємств, організацій у межах повноважень сектору чи за окремими дорученнями голови облдержадміністрації, згідно з чинним законодавством;
8) організовувати підготовку ділового листування з райдержадміністраціями, виконкомами міських рад міст обласного значення, іншими органами, підприємствами, установами та організаціями у межах повноважень сектору.
4. Відповідальність
Головний спеціаліст сектору несе відповідальність:
за неналежне виконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну - в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;
за правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, - у межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
за завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Діяльність головного спеціаліста сектору підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість та своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.
5. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою
Головний спеціаліст сектору, в процесі виконання покладених на нього завдань, взаємодіє зі структурними підрозділами облдержадміністрації та її апарату, райдержадміністраціями, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян.
Заступник голови – керівник апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ