ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 22 лютого 2008 року № 191

Регламент Луганської обласної державної адміністрації

 1. Загальні положення
 
1.1. Цей Регламент регулює організаційні та процедурні питання діяльності Луганської обласної державної адміністрації (далі –облдержадміністрація).
1.2. Відповідно до Конституції України, Закону України "Про місцеві державні адміністрації" облдержадміністрація є місцевим органом виконавчої влади в області і забезпечує:
виконання Конституції, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня;
законність і правопорядок, додержання прав і свобод громадян;
виконання державних, розробку і реалізацію регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, інших регіональних цільових та комплексних програм, а також підготовку звітів про їх виконання;
підготовку та виконання обласного бюджету, звіту про його виконання;
взаємодію з органами місцевого самоврядування;
реалізацію інших наданих Кабінетом Міністрів України, а також делегованих Луганською обласною радою повноважень.
1.3. Облдержадміністрація при здійсненні своїх повноважень відповідальна перед Президентом України і Кабінетом Міністрів України, підзвітна та підконтрольна органам виконавчої влади вищого рівня, підзвітна та підконтрольна Луганській обласній раді в частині делегованих нею повноважень. 
1.4. Облдержадміністрація діє на засадах відповідальності перед людиною і державою за свою діяльність, верховенства права, законності, пріоритетності прав людини, гласності, поєднання державних і місцевих інтересів, взаємодії з територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, керівниками підприємств, організацій, установ незалежно від форми власності, громадськими організаціями і політичними партіями.
1.5. Розгляд в облдержадміністрації питань, що належать до її компетенції, зокрема щодо делегованих Луганською обласною радою повноважень, провадиться головою, першим заступником голови, заступниками голови, заступником голови – керівником апарату облдерж-адміністрації (далі – заступники голови), апаратом облдержадміністрації, управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами облдерж-адміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою облдержадміністрації.
1.6. Робота облдержадміністрації, її апарату та структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, які становлять державну таємницю або належать до конфіденційної інформації, що є власністю держави.
Облдержадміністрація інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.
Висвітлення діяльності облдержадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому Законом України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації», іншими актами законодавства.
Висвітлення діяльності облдержадміністрації в мережі Інтернет здійснюється шляхом її розміщення на офіційному веб-сайті згідно  з Порядком,  затвердженим розпорядженням голови облдержадміністрації.
 1.7. Склад облдержадміністрації формує голова облдержадміністрації. Структура облдержадміністрації визначається головою облдержадміністрації на підставі рекомендаційного переліку управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, в межах бюджетних асигнувань, виділених на утримання облдержадміністрації.  
1.8. Розподіл обов’язків між першим заступником та заступниками голови, заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації здійснюється головою облдержадміністрації не пізніше одного місяця з дня призначення на посаду з визначенням:
повноважень і функцій посадової особи;
управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації (далі – структурні підрозділи облдержадміністрації), діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;
підприємств, установ та організацій, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики;
порядку заміщення голови облдержадміністрації, його першого заступника та заступників у разі їх відсутності.
Голова облдержадміністрації визначає також обов’язки посадових осіб щодо спрямування та контролю діяльності відповідних райдержадміністрацій.
1.9. Положення про структурні підрозділи облдержадміністрації розробляються керівниками таких підрозділів відповідно до типових положень, затверджених Кабінетом Міністрів України, погоджуються із заступниками голови (відповідно до розподілу обов’язків), а також з керівником юридичного відділу апарату облдержадміністрації (далі – юридичний відділ) і затверджуються розпорядженням голови облдержадміністрації.
  
 
2. Планування роботи облдержадміністрації
 
2.1. Робота облдержадміністрації проводиться за перспективними (річними), поточними (квартальними), а у разі потреби оперативними (місячними) планами, які підписуються заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації та затверджуються розпорядженням голови облдержадміністрації.
На основі затверджених планів роботи організаційний відділ апарату облдержадміністрації готує перелік основних організаційних заходів на наступний тиждень та подає його кожної п’ятниці голові, заступникам голови облдержадміністрації.
2.2. Планування роботи облдержадміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.
2.3. Формування планів роботи облдержадміністрації здійснюється організаційним відділом апарату за пропозиціями структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, погодженими із заступниками голови (згідно з розподілом обов’язків).
Планування роботи облдержадміністрації з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
Планування роботи облдержадміністрації з підготовки звітів про результативність регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
2.4. Плани роботи облдержадміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі – акти законодавства), доручень Президента України та Прем’єр-міністра України, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших визначених законами, а також делегованих Луганською обласною радою повноважень та забезпечення реалізації державної політики.
2.5. Перспективний та поточний план роботи облдержадміністрації складається із розділів, які передбачають:
питання, які вносяться на розгляд колегії облдержадміністрації та пов’язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку області або окремих її адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв’язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування;
питання, які вносяться на нараду у голови облдержадміністрації;
контрольну діяльність облдержадміністрації, яка включає перелік актів законодавства, розпоряджень голови облдержадміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю; проведення комплексних, цільових перевірок діяльності структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, виконавчих органів місцевого самоврядування, установ та організацій;
основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується облдержадміністрацією або за її участю;
кадрову роботу;
надання методичної допомоги з організації роботи райдержадмі-ністраціям, виконавчим органам місцевого самоврядування.
Плани повинні містити питання:
підбиття підсумків діяльності облдержадміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;
діяльності структурних підрозділів облдержадміністрації, районних держадміністрацій з виконання актів законодавства, розпоряджень голови облдержадміністрації.
Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів облдержадміністрації або райдержадміністрацій, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ з відповідного напрямку або на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
У планах роботи облдержадміністрації визначаються конкретні структурні підрозділи та/або посадові особи, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.
2.6. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи облдержадміністрації за рішенням її голови.
Питання виключається з плану роботи облдержадміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної записки заступника голови (згідно з розподілом обов’язків).
2.7. Перспективний план роботи облдержадміністрації на наступний рік складається організаційним відділом апарату облдержадміністрації за пропозиціями структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, узгодженими із заступниками голови (згідно з розподілом обов’язків) до          25 грудня поточного року.
2.8. План роботи облдержадміністрації на квартал складається організаційним відділом апарату облдержадміністрації за пропозиціями структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, узгодженими із заступниками голови (згідно з розподілом обов’язків) до 27 числа місяця попереднього кварталу. Зазначені пропозиції надаються до організаційного відділу апарату облдержадміністрації до 15 числа місяця попереднього кварталу.
2.9. Робота структурних підрозділів та апарату облдержадміністрації проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються заступниками голови (згідно з розподілом обов’язків). Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату облдержадміністрації встановлює заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації.
Формування планів роботи структурних підрозділів та апарату облдержадміністрації здійснюється з урахуванням положень пункту 2.5 цього Регламенту.
2.10. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату облдержадміністрації і виключаються з нього за рішенням заступника голови (згідно з розподілом обов’язків).
2.11. Контроль за виконанням планів роботи облдержадміністрації, структурних підрозділів та апарату облдержадміністрації здійснюється заступниками голови (згідно з розподілом обов’язків).
Щоквартально до 20 числа першого місяця кварталу організаційний відділапарату облдержадміністрації на підставі звітів структурних підрозділів облдержадміністрації та територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади складає інформацію про виконання плану роботи облдержадміністрації за попередній квартал.
Звіти структурних підрозділів облдержадміністрації та територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, узгоджені із заступниками голови облдержадміністрації (згідно з розподілом обов’язків) надаються до організаційного відділу апарату облдержадміністрації до 5 числа першого місяця кварталу.
2.12. Підготовка звітності облдержадміністрації, передбаченої статтями 30 і 33 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, проводиться її апаратом на основі звітів структурних підрозділів облдержадміністрації, у тому числі структурних підрозділів її апарату, затверджених заступником голови (згідно з розподілом обов’язків).
Зміст звітності за місяць, квартал і рік визначається питаннями, що вирішуються облдержадміністрацією та її структурними підрозділами.
Звіт про результати діяльності облдержадміністрації розміщуєтьсяна її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.
 
3. Організація роботи апарату облдержадміністрації
 
3.1. Апарат облдержадміністрації складається з відділів та інших структурних підрозділів, які здійснюють правове, організаційне, матеріально-технічне та інше забезпечення діяльності облдержадміністрації.
3.2. Апарат облдержадміністрації відповідно до покладених на нього завдань:
опрацьовує документи, що надходять до облдержадміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови і заступників голови облдержадміністрації;
здійснює опрацювання проектів розпоряджень; розробляє за дорученням голови облдержадміністрації проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;
перевіряє за дорученням голови облдержадміністрації виконання актів законодавства, доручень Прем’єр-міністра України, розпоряджень голови облдержадміністрації територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень облдержадміністрації), структурними підрозділами облдержадміністрації, а також райдержадміністраціями; вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв’язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень голови облдержадміністрації;
за дорученням голови облдержадміністрації проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії облдержадміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;
здійснює правове забезпечення діяльності облдержадміністрації, надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами облдержадміністрації;
готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних і кадрових питань, що розглядаються головою облдержадміністрації;
проводить разом із структурними підрозділами облдержадміністрації, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на території області, розробляє та вносить голові облдержадміністрації пропозиції щодо його поліпшення;
здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності облдержадміністрації; забезпечує дотримання режиму роботи в адміністративному будинку облдержадміністрації, організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв’язку відповідно до вимог законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях облдержадміністрації та дотримання правил охорони праці;
провадить діяльність, пов’язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності в облдержадміністрації відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;
забезпечує висвітлення діяльності облдержадміністрації;
виконує відповідно до цього Регламенту інші функції.
3.3. Апарат облдержадміністрації очолює заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації.
3.4. Заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації організовує його роботу, забезпечує підготовку матеріалів на розгляд голови облдержадміністрації, організовує доведення розпоряджень голови облдержадміністрації до виконавців, відповідає за стан діловодства, обліку і звітності, виконує інші обов'язки, покладені на нього головою облдержадміністрації, а також видає накази з цих питань.
Проекти наказів заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації підлягають обов’язковому  узгодженню з начальником юридичного відділу апарату облдержадміністрації. Накази з кадрових питань готуються та візуються начальником відділу кадрової роботи апарату облдержадміністрації; накази, які передбачають витрати бюджетних коштів, – начальником відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації.
Накази заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації реєструються загальним відділом апарату облдержадміністрації.
3.5. Апарат облдержадміністрації в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із Секретаріатом Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, структурними підрозділами облдержадміністрації, апаратом райдержадміністрацій, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, а також з виконавчими органами рад, виконавчим апаратом Луганської обласної ради.
3.6. Організація роботи апарату облдержадміністрації здійснюється відповідно до цього Регламенту та Положення про її апарат, що затверджується головою облдержадміністрації.
Структуру та штатний розпис апарату затверджує голова  облдержадміністрації шляхом прийняття розпорядження за поданням заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації.  
Керівники та інші працівники структурних підрозділів апарату призначаються на посади та звільняються з посад головою облдержадміністрації за поданням заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації.
Надання відпусток, днів відпочинку, матеріальної допомоги, залучення до роботи у вихідні та святкові дні, вирішення інших питань організації роботи працівників апарату облдержадміністрації здійснюється за наказами заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації.
Відрядження працівників апарату здійснюється за наказами заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.1999 № 663 «Про норми відшкодування витрат на відрядження в межах України та за кордон» та Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 10.06.1999 № 146). Одночасно з проектом наказу про відрядження заступнику голови – керівнику апарату облдержадміністрації подається затверджене керівником структурного підрозділу апарату завдання на відрядження. Завдання на відрядження керівників структурних підрозділів апарату затверджує заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації.
Не пізніше трьох робочих днів після повернення з відрядження працівник апарату подає на затвердження особі, що затверджувала завдання на відрядження, звіт про відрядження, який додається до авансового звіту та у подальшому зберігається в документах відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації.  
Відрядження голови та заступників голови облдержадміністрації здійснюється за розпорядженнями голови облдержадміністрації відповідно до указів Президента України від 05.03.2002 № 217 «Про Порядок здійснення зовнішніх зносин Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями» (зі змінами, внесеними Указом Президента України від 14.02.2008 № 123/2008), від 11.02.2008   № 117/2008 «Про службові відрядження у межах України голові місцевих державних адміністрацій», постанов Кабінету Міністрів України від 15.03.2002 № 337 «Про службові відрядження в межах України керівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України» (Офіційний вісник України, 2002,  № 12, ст. 599), від 23.04.1999 № 663 «Про норми відшкодування витрат на відрядження в межах України та за кордон» та Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 10.06.1999 № 146). Відповідний проект розпорядження готується помічниками голови, заступників голови облдержадміністрації і візується керівниками відділів юридичного, загального та фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації шляхом підпису безпосередньо на документі. До проекту розпорядження додається документ, який є підставою для відрядження (доручення, запрошення, ухвала тощо). При цьому довідка про погодження та пояснювальна записка до проекту не додаються.
 
4. Організація роботи структурних підрозділів
облдержадміністрації
 
4.1. Управління, відділи та інші структурні підрозділи облдержадміністрації діють на підставі положень, затверджених розпорядженням голови облдержадміністрації, здійснюють керівництво відповідними галузями управління, несуть відповідальність за їх розвиток.
Голова облдержадміністрації щороку в межах виділених асигнувань визначає граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації.
Керівники структурних підрозділів в межах граничної чисельності та фонду оплати праці, затверджених розпорядженням голови облдерж-адміністрації, розробляють та подають на затвердження голові облдерж-адміністрації свої штатні розписи.     
4.2. Структурні підрозділи обласної держадміністрації підзвітні та підконтрольні голові облдержадміністрації, а також відповідним міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади.
4.3. Призначення на посади керівників структурних підрозділів та їх заступників здійснюється головою облдержадміністрації шляхом прийняття відповідного розпорядження, проект якого готує відділ кадрової роботи апарату облдержадміністрації. Керівники управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрації призначаються на посади відповідно до Порядку призначення на посади та звільнення з посад керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.1999 № 1374 (Офіційний вісник України, 1999, № 31, ст. 1613).
4.4. Надання відпусток, матеріальної допомоги керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації та їх заступникам здійснюється за розпорядженнями голови облдержадміністрації, які готуються відділом кадрової роботи апарату облдержадміністрації.
4.5. Преміювання керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрації здійснюється відповідно до Положення про преміювання керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрації з урахуванням стану виконавської дисципліни та результатів діяльності відповідних посадових осіб на підставі подання заступників голови облдержадміністрації (відповідно до розподілу обов’язків) шляхом прийняття розпорядження голови облдержадміністрації.
4.6. Відрядження керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів облдержадміністрації за межі області та за кордон здійснюється за розпорядженнями голови облдержадміністрації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.1999 № 663 «Про норми відшкодування витрат на відрядження в межах України та за кордон» та Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 10.06.1999 № 146). Проект розпорядження голови облдержадміністрації про відрядження готується відповідним структурним підрозділом облдержадміністрації. До проекту розпорядження додається завдання на відрядження, затверджене заступником голови облдержадміністрації (згідно з розподілом обов’язків). Проект розпорядження візується відповідним заступником голови облдержадміністрації та керівниками відділів юридичного, загального, фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації шляхом підпису безпосередньо на документі. Довідка та пояснювальна записка до проекту розпорядження при цьому не додаються.  
Не пізніше трьох робочих днів після повернення з відрядження керівник структурного підрозділу облдержадміністрації подає на затвердження заступнику голови (згідно з розподілом обов’язків) звіт про відрядження, який повинен містити питання виконання завдань на відрядження. Затверджений звіт разом з авансовим звітом надаються до бухгалтерії відповідного структурного підрозділу облдержадміністрації.
 
5. Організація кадрової роботи
 
5.1. Кадрова робота в облдержадміністрації спрямовується на комплексне вирішення питання щодо комплектування місцевих органів виконавчої влади висококваліфікованими і компетентними працівниками.
5.2. Організація кадрової роботи в облдержадміністрації здійснюється за затвердженим головою облдержадміністрації річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також роботи з кадровим резервом.
5.3. Організацію кадрової роботи в апараті облдержадміністрації здійснює відділ кадрової роботи, у структурних підрозділах облдержадміністрації – відділ (сектор) кадрів, а в підрозділах, які мають невелику штатну чисельність, виконання кадрової роботи покладається за рішенням їх керівників на одного з працівників.
Кадрова робота в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення ділових якостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери заінтересованості у професійному зростанні, планування кар’єри державних службовців, забезпечення їх навчання та моніторингу ефективності роботи.
5.4. Прийняття на державну службу до облдержадміністрації здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством.
Заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації організовують вивчення ділових і моральних якостей осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців.
Прийняття працівників на роботу до облдержадміністрації на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства.
5.5. Особи, які вперше зараховуються на державну службу, складають Присягу державних службовців і підписують її текст, про що робиться запис у трудовій книжці, а також підписують текст Попередження про спеціальні обмеження, встановлені законами України «Про державну службу» та «Про боротьбу з корупцією», при прийнятті на державну службу та її проходженні.
5.6. На посади, передбачені номенклатурою посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено допуск до державної таємниці.
5.7. В облдержадміністрації, її структурних підрозділах створюється у порядку, передбаченому Положенням про формування кадрового резерву для державної служби, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2001 № 199 (Офіційний вісник України, 2001, № 9, ст. 367), резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню.
Кадровий резерв на посади державних службовців першої-третьої категорій, призначення на які здійснюється Президентом України та Кабінетом Міністрів України, формується щороку у грудні на конкурсних засадах відповідно до Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.02.2007 № 272 (Офіційний вісник України, 2007, № 14, ст. 531). 
З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах.
5.8. З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації.
5.9. Перевагу для зайняття посади державного службовця мають особи, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращих результатів у роботі, виявляють ділову ініціативу, постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень. Без конкурсного відбору за рішенням голови облдержадміністрації, керівника структурного підрозділу облдержадміністрації можуть бути переведені на більш високі посади державні службовці, які зараховані до кадрового резерву чи пройшли стажування, а також в інших випадках, передбачених законодавством. 
5.10. З метою здійснення регулярного контролю за проходженням державної служби та професійними досягненнями державних службовців облдержадміністрації в установленому законодавством порядку проводяться атестація та щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов’язків.
5.11. Облдержадміністрація розглядає і вносить в установленому порядку пропозиції щодо нагородження державними нагородами, нагородами Кабінету Міністрів України та заохочує працівників апарату і структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ та організацій.
5.12. На кожного прийнятого на роботу до облдержадміністрації працівника оформляється особова справа згідно з Порядком ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998 № 731 (Офіційний вісник України, 1998, № 21, ст. 764).
5.13. Підвищення кваліфікації працівників облдержадміністрації здійснюється відповідно до їх категорій закладами Національної академії державного управління при Президентові України, Комунальним закладом «Луганський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій» за щорічними планами, які готуються відділом кадрової роботи апарату облдержадміністрації та затверджуються розпорядженням голови облдержадміністрації.
5.14. Відповідальність за проведення кадрової роботи покладається на голову, заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації, та керівників структурних підрозділів облдержадміністрації.
 
 
6. Організація роботи з документами
та контролю за їх виконанням
 
6.1. Організація роботи з документами в облдержадміністрації здійснюється у відповідності з Інструкцією з діловодства, що затверджена розпорядженням голови облдержадміністрації відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.1997 № 1153 (Офіційний вісник України, 1997, № 43, с. 50).
Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється в установленому законодавством порядку.
6.2. Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова, заступники голови (згідно з розподілом обов’язків) та керівники структурних підрозділів облдержадміністрації. У разі, якщо документ доручений декільком виконавцям, відповідальною за організацію виконання є особа, зазначена у резолюції першою, співвиконавці в однаковій мірі несуть відповідальність за своєчасне і якісне виконання документа.
6.3. Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих документів, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.
Обов’язковому контролю підлягає виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України та Прем’єр-міністра України, розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації, розгляд звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад.
6.4. Контроль за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України та Прем’єр-міністра України, розпорядженнями та дорученнями голови облдержадміністрації, а також за розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад здійснюється відділом контролю апарату облдержадміністрації, за розглядом звернень громадян –відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації. В структурних підрозділах облдержадміністрації контроль за виконанням документів здійснює працівник, на якого в посадовій інструкції покладені функції з питань контролю.
6.5. Для здійснення контролю за виконанням актів законодавства, доручень Президента України та Прем’єр-міністра України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації розробляється у разі потреби план контролю, в якому визначаються проміжні контрольні строки виконання завдань; структурні підрозділи облдержадміністрації, що відповідають за організацію виконання окремих завдань; структурний підрозділ, який забезпечує координацію роботи з організації і контролю за виконанням у цілому. План контролю затверджує заступник голови (згідно з розподілом обов’язків).
Контроль за виконанням доручених заступникам голови облдержадміністрації документів здійснюють їх помічники, які зобов’язані своєчасно вручати документи безпосереднім виконавцям, своєчасно доповідати своїм керівникам про їх виконання.
Відповідальність за організацію й контроль виконання документів в структурних підрозділах облдержадміністрації несуть їх керівники. Контрольні документи в цих підрозділах реєструються, і при необхідності для їх виконання розробляються відповідні заходи. Керівники структурних підрозділів облдержадміністрації зобов’язані своєчасно доповідати заступникам голови облдержадміністрації про виконання документів та в контрольні терміни подавати відділу контролю апарату облдержадміністрації відповідні письмові звіти.
6.6. Контроль за виконанням актів законодавства, доручень Президента України та Прем’єр-міністра України, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад здійснюється шляхом:
аналізу і узагальнення у визначені строки письмової інформації про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;
систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;
проведення періодичної комплексної або цільової перевірки організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях;
розгляду питань діяльності (заслуховування звіту) виконавців на засіданнях колегії, нарадах у голови облдержадміністрації або його заступників;
надання звітів про повторні та періодичні відстеження результативності регуляторних актів.
6.7. Аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання документів у цілому або окремих передбачених ними завдань у разі встановлення проміжних контрольних строків подаються голові облдержадміністрації або його заступникові (згідно з розподілом обов’язків), заступнику голови – керівнику апарату не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку, визначеного актом законодавства, дорученням Президента України та Прем’єр-міністра України, розпорядженням або дорученням голови облдержадміністрації або планом контролю.
За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи у повному обсязі виконання документа у цілому або передбаченого ним окремого завдання, голова облдержадміністрації або його заступник (згідно з розподілом обов’язків) дає доручення виконавцям вжити додаткових заходів для усунення причини.
6.8. Інформацію (звіт) про стан виконання документів, що подається відповідно Президенту України, Кабінету Міністрів України, Раді національної безпеки і оборони України, іншим органам виконавчої влади вищого рівня, підписує голова облдержадміністрації, а у разі його відсутності – перший заступник голови, заступник голови, на якого покладено виконання обов’язків голови. Зазначена інформація повинна бути обов’язково завізована заступником голови облдержадміністрації (згідно з розподілом обов’язків) та начальником відділу контролю апарату облдержадміністрації. Строк візування не повинен перевищувати 2 дні.
Зняття з контролю виконання документа проводиться на підставі письмового звіту керівника відповідного органу або іншого документа, що підтверджує його виконання, за письмовою згодою голови облдержадміністрації або його заступника (згідно з розподілом обов’язків).
 
7. Порядок роботи з документами, що містять
конфіденційну інформацію
 
7.1. Порядок роботи з документами, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, регламентується Інструкцією про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 27.11.1998 № 1893 (Офіційний вісник України, 1998, № 48, ст. 1764).
7.2. Перелік конфіденційної інформації, що є власністю держави, затверджується розпорядженням голови облдержадміністрації.
 
8. Організація розгляду звернень громадян
та проведення особистого прийому
 
8.1. Облдержадміністрація організовує в установленому порядку розгляд звернень громадян – пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг. Організація розгляду звернень громадян, у тому числі ведення діловодства та проведення особистого прийому громадян, покладається на відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації. Розгляд звернень громадян здійснюється згідно з Порядком, затвердженим розпорядженням голови облдержадміністрації.
8.2. Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 (Офіційний вісник України, 1997, № 16, с. 85).
8.3. Порушені у зверненнях громадян питання розглядаються головою облдержадміністрації, заступниками голови (згідно з розподілом обов’язків), керівниками відповідних структурних підрозділів облдержадміністрації. Відповіді на звернення громадян готують структурні підрозділи облдержадміністрації або її апарату. Звернення громадян, які потребують перевірки, мають бути перевірені відповідальними за підготовку відповіді посадовими особами.
8.4. Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації аналізує звернення, що надійшли до облдержадміністрації та визначає посадових осіб, до компетенції яких належить вирішення питань, що містяться у них.  
Звернення громадян, у яких містяться питання, що не належать до повноважень облдержадміністрації, в п’ятиденний строк направляються відповідному органу, організації або посадовій особі за належністю з супровідним листом за підписом заступника голови облдержадміністрації (згідно з розподілом обов΄язків), про що повідомляється автору звернення.
Розгляд порушених у зверненнях питань по суті та надання відповідей громадянам здійснюють відповідні органи, організації або посадові особи, які отримали ці звернення та до компетенції яких належить їх вирішення.
8.5. Звернення, яке не відповідає вимогам, зазначеним у ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації за підписом керівника цього відділу.
8.6. У разі надходження повторного звернення від одного і того ж громадянина з того ж самого питання, якщо перше вирішено по суті, а також звернення особи, визнаної  судом недієздатною, та звернення, що надійшло з порушенням стоків, встановлених ст. 17 Закону України «Про звернення громадян», відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації в триденний строк від дня надходження звернення готує доповідну записку голові облдержадміністрації з пропозицією про припинення розгляду такого звернення. Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає голова облдержадміністрації, про що відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації повідомляється особі, яка подала звернення.
8.7. Особистий прийом громадян проводить голова облдержадміністрації, його заступники, заступник голови - керівник апарату, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації згідно з графіком, який затверджується головою облдержадміністрації та оприлюднюється через засоби масової інформації і на веб-сайті облдержадміністрації.
Графік особистого прийому громадян містить інформацію про місце проведення, дні і години прийому.
Виїзні прийоми громадян посадовими особами облдержадміністрації проводяться відповідно до графіка, затвердженого головою облдержадміністрації.
8.8. Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щоквартально аналізує роботу з розгляду звернень громадян, узагальнює пропозиції, що містяться в них, розробляє рекомендації, спрямовані на усунення причин виникнення обґрунтованих скарг і зауважень громадян, контролює вирішення порушених у них питань.
Аналіз роботи з розгляду звернень громадян та відповідні пропозиції й рекомендації надаються начальником відділу голові облдержадміністрації та заступнику голови – керівнику апарату облдержадміністрації до 15 числа місяця наступного кварталу за звітним у вигляді доповідної записки. У разі необхідності разом з доповідною запискою надається проект розпорядження голови облдержадміністрації, яким передбачаються конкретні заходи щодо поліпшення роботи з розгляду звернень громадян та усунення причин обґрунтованих скарг.
8.9. Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації вивчає стан організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах облдержадміністрації, місцевих органах виконавчої влади, виконавчих органах місцевого самоврядування, на підприємствах і організаціях області, розробляє методичні рекомендації та надає їм практичну допомогу щодо застосування законодавства про звернення громадян.
8.10. Контроль за виконанням доручень, наданих під час прийому громадян або розгляду письмових звернень головою, заступниками голови облдержадміністрації здійснюється відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації. Зняття з контролю доручень за зверненнями громадян здійснюється відповідно головою, першим заступником голови, заступниками голови, заступником голови – керівником апарату облдержадміністрації на підставі доповідної записки начальника відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
 
9. Організація правового забезпечення
діяльності облдержадміністрації
 
9.1. Правове забезпечення діяльності облдержадміністрації, а також надання методичної та іншої практичної допомоги з правових питань здійснює юридичний відділ апарату облдержадміністрації.
Юридичний відділ з питань правового забезпечення діяльності облдержадміністрації підпорядковується її голові, а з питань організації роботи апарату облдержадміністрації – заступникові голови – керівнику апарату облдержадміністрації.
9.2. У своїй діяльності юридичний відділ керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, розпорядженнями і дорученнями голови облдержадміністрації.
9.3. Основними завданнями юридичного відділу є:
правове забезпечення діяльності облдержадміністрації;
організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами облдержадміністрації;
підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.
9.4. Юридичний відділ відповідно до покладених на нього завдань:
забезпечує відповідність законодавству проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень колегії, а також інших актів облдержадміністрації;
проводить правову експертизу проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність з вимогами законодавства;
визначає, які розпорядження голови облдержадміністрації є нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації в Головному управлінні юстиції в Луганській області;
надає методичну допомогу працівникам апарату облдержадміністрації та керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків;
представляє інтереси облдержадміністрації у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;
виконує інші функції з правового забезпечення діяльності облдержадміністрації відповідно до цього Регламенту та Положення про юридичний відділ, що затверджується головою облдержадміністрації.
9.5. Керівник юридичного відділу:
здійснює керівництво роботою юридичного відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;
бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться в облдержадміністрації;
організовує роботу працівників юридичного відділу, дає відповідні доручення щодо виконання покладених на відділ завдань, вносить пропозиції стосовно заохочення працівників відділу та притягнення їх до відповідальності згідно із законодавством;
виконує інші передбачені законодавством функції.
 
10. Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи,
служби і комісії облдержадміністрації
 
10.1. Для сприяння здійсненню повноважень облдержадміністрації її голова утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи (ради, колегії, робочі групи тощо), служби та комісії.Завдання, функції та персональний склад таких органів визначає голова облдержадміністрації.
Рішення зазначених органів оформляються протоколами.
10.2. Для узгодженого розгляду питань, що належать до компетенції облдержадміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності в облдержадміністрації утворюється колегія облдержадміністрації (далі – колегія) у складі голови облдержадміністрації (голова колегії), його заступників, заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації.
10.3. До складу колегії можуть входити керівники структурних підрозділів облдержадміністрації та керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади, посадові особи органів місцевого самоврядування.
До складу колегії облдержадміністрації можуть бути включені за пропозицією громадських організацій, підприємств, установ та організацій їх представники.
10.4. Засідання колегії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.
Засідання колегії проводяться відповідно до плану роботи облдержадміністрації, позачергові – у міру потреби.
10.5. Рішення колегії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.
В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.
Рішення колегії оформлюються протоколами, які підписуються головуючим та заступником голови – керівником апарату облдерж-адміністрації.
Рішення колегії, як правило, провадяться в життя розпорядженнями або дорученнями голови облдержадміністрації.
10.6. Організаційне забезпечення засідань колегії здійснює організаційний відділ апарату облдержадміністрації, а підготовку протоколу, технічний запис тощо – загальний відділ апарату облдержадміністрації.
10.7. У своїй роботі колегія облдержадміністрації керується Загальним положенням про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої держадміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2003 № 1569 (Офіційний вісник України, 2003 р., № 40, ст. 2107), цим Регламентом та Положенням про колегію облдержадміністрації, затвердженим розпорядженням голови облдержадміністрації.
 
11. Порядок підготовки та проведення нарад
 
11.1. Голова, заступники голови, заступник голови – керівник апарату, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації проводять наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до їх компетенції.
План проведення наради та перелік запрошених на неї осіб затверджує відповідна посадова особа, яка проводить нараду.
Наради у голови облдержадміністрації проводяться, як правило, щотижня, у понеділок. Наради з окремих питань, які потребують невідкладного вирішення, можуть скликатися в будь-який інший день. Організація проведення нарад у голови облдержадміністрації покладається на апарат облдержадміністрації, у заступників голови – на відповідні структурні підрозділи облдержадміністрації, діяльність яких спрямовується заступником голови.
11.2. Порядок денний, аналітичні довідки про стан справ та обґрунтування причини внесення питання на розгляд надсилаються учасникам наради завчасно, але не пізніше ніж за один день, а з додаткових (позапланових) питань – подаються у день проведення наради.
11.3. Прийняті на нарадах рішення оформляються протоколами не пізніше ніж у триденний строк. У протоколі зазначаються прізвища та ініціали посадових осіб, які брали участь у нараді, питання, що розглядалися, і прийняті за результатами розгляду рішення.
Протокол наради підписує головуючий.
Рішення, ухвалені в результаті обговорення питань, доводяться до виконавців у вигляді самостійного документа – протокольного доручення не пізніше ніж у 3-денний термін. Зазначений документ готує помічник голови облдержадміністрації або структурний підрозділ облдержадміністрації, який забезпечував підготовку та проведення наради.
Контроль за виконанням протокольних доручень, наданих під час нарад у голови облдержадміністрації, здійснює відділ контролю апарату облдержадміністрації, а під час нарад у заступників голови облдержадміністрації – відповідний помічник або інша особа, визначена заступником голови облдержадміністрації.
11.4. Відповідальність за виконання протокольних доручень, наданих під час нарад у голови обласної держадміністрації та його заступників, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації здійснюють особи, визначені ними як відповідальні виконавці.
За необхідності особою, яка надала доручення, може затверджуватися план його контролю. 
Доручення виконуються у терміни, встановлені відповідною посадовою особою, яка скликала та проводила нараду. Якщо конкретний термін у дорученні не встановлений, його виконання здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання.
Відповідальний виконавець, зазначений у дорученні, не пізніше двох робочих днів після закінчення терміну виконання доручення, надає до відділу контролю апарату облдержадміністрації відповідний письмовий звіт. Якщо у дорученні зазначені декілька виконавців, узагальнення й надання звіту  покладається на особу, яка зазначена у дорученні першою.
У разі неможливості виконання доручення в установлений термін, відповідальний виконавець не пізніше ніж за 5 днів до його закінчення вносить доповідну записку з клопотанням щодо його продовження з обґрунтуванням причин.
Рішення щодо продовження термінів виконання доручень приймає відповідна посадова особа, яка їх надавала.
Щотижнево, не пізніше ніж у четвер, відповідальні виконавці надають до відділу контролю апарату облдержадміністрації інформацію про хід виконання протокольних доручень голови облдержадміністрації за підписом заступника голови згідно з розподілом обов’язків. Щоп’ятниці відділ контролю аппарату облдержадміністрації готує узагальнену інформацію голові облдержадміністрації про стан виконання його доручень разом з проектами відповідних резолюцій.
Рішення про зняття з контролю доручення приймає особа, яка його надавала, на підставі звіту відповідального виконавця та пропозицій відділу контролю апарату облдержадміністрації. Про результати прийнятого рішення щодо зняття з контролю повідомляється відповідальному виконавцю.
11.5. За результатами розгляду питань на нараді можуть видаватися в установленому порядку розпорядження голови або наказ керівника структурного підрозділу облдержадміністрації.
11.6. Право офіційно повідомляти засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах має уповноважена головою облдержадміністрації посадова особа.
11.7. Дата проведення і порядок денний нарад, які проводять заступники голови облдержадміністрації, визначаються ними самостійно і завчасно подаються їх помічниками до організаційного відділу для включення в план роботи облдержадміністрації.
 
12. Порядок внесення та розгляду проектів
розпоряджень голови облдержадміністрації
 
12.1. Голова облдержадміністрації на виконання актів законодавства, доручень Президента України та Прем’єр-міністра України, за власною ініціативою видає одноособово в межах повноважень облдержадміністрації розпорядження.
12.2. Проекти розпоряджень голови облдержадміністрації (далі – проекти розпоряджень) готують структурні підрозділи облдержадміністрації, її апарату, а також територіальні органи центральних органів виконавчої влади та районні держадміністрації (далі – інші органи) відповідно до Правил підготовки проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, затверджених головою облдержадміністрації.
12.3. У разі коли розроблення проекту розпорядження доручено кільком структурним підрозділам облдержадміністрації чи її апарату або іншому органу, головним розробником є виконавець, зазначений у дорученні першим.
12.4. Проекти розпоряджень підлягають обов’язковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами облдержадміністрації, а у разі потреби – з іншими органами. 
Головний розробник самостійно визначає заінтересовані структурні підрозділи облдержадміністрації, її апарату та інші органи виходячи із змісту основних положень проекту розпорядження.
 
Головний розробник організовує, спрямовує і координує роботу заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації, її апарату та інших органів з розроблення проекту розпорядження, вживає вичерпних заходів для врегулювання розбіжностей у їх позиціях щодо проекту (проводить консультації, узгоджувальні наради, робочі зустрічі тощо), отримує від них інформаційно-аналітичні та інші необхідні матеріали.
Заінтересовані структурні підрозділи облдержадміністрації, її апарату та інші органи за зверненням головного розробника у визначений ним строк беруть участь в опрацюванні та погодженні проекту розпорядження.
Проекти розпоряджень, які розробляються на виконання актів законодавства та доручень Прем’єр-міністра України, погоджуються не пізніше ніж у дводенний строк після їх подання головним розробником.
Якщо заінтересовані структурні підрозділи облдержадміністрації, її апарату та інші органи не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження у визначений головним розробником строк, такий проект вважається погодженим без зауважень.
За результатами погодження проекту розпорядження головним розробником готується довідка про погодження (додаток 1), у якій зазначаються заінтересовані структурні підрозділи облдержадміністрації, її апарату, інші органи, що:
  • погодили проект розпорядження без зауважень;
  • висловили зауваження та пропозиції, враховані головним розробником;
  • висловили зауваження та пропозиції, не враховані головним розробником;
  • не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження.
Довідка про погодження може не готуватись у разі, коли проект розпорядження стосується кадрових, організаційних (внутрішніх) питань діяльності облдержадміністрації.
Погодження проекту розпорядження здійснюється шляхом його візування у довідці про погодження керівниками заінтересованих структурних підрозділів обласної держадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, заступником голови облдержадміністрації (згідно з  розподілом обов’язків). В обов’язковому порядку проекти розпоряджень візуються першим заступником, заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації, керівниками відділів апарату: юридичного, організаційного, загального та контролю. При цьому у довідці про погодження зазначається прізвище, ініціали та посада особи, яка візує проект розпорядження, а також дата візування.
Проекти розпоряджень, які містять питання фінансового характеру, в обов'язковому порядку візуються начальником Головного фінансового управління облдержадміністрації, а проекти розпоряджень з ознаками регуляторного акта та з питань, пов'язаних з планами і програмамисоціально-економічного розвитку, - начальником Головного управління економіки облдержадміністрації.
Завізований проект розпорядження разом з пояснювальною запискою, довідкою про погодження і розрахунком розсилки передається головним розробником на розгляд голові облдержадміністрації через його помічника.
Копії документів погодження проекту розпорядження зберігаються в архівних справах головного розробника.
12.5. Керівник структурного підрозділу апарату облдержадміністрації або територіального органу центрального органу виконавчої влади, який є головним розробником, зобов’язаний шляхом переговорів в найкоротший строк врегулювати розбіжності, які виникли під час узгодження проекту розпорядження з особами, які здійснюють його візування. 
В разі, якщо проект розпорядження не погоджено, відповідна посадова особа зазначає про це у довідці про погодження та додає у письмовому вигляді свої зауваження.
Неврегульовані розбіжності у позиціях заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації, її апарату та інших органів щодо проекту розпорядження оформляються головним розробником у вигляді протоколу узгодження позицій (додаток 2), який підписує керівник структурного підрозділу облдержадміністрації, її апарату, іншого органу, що є головним розробником.
12.6. Головний розробник готує пояснювальну записку до проекту розпорядження (додаток 3), яка повинна містити необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших результатів реалізації виданого розпорядження.
До пояснювальної записки у разі потреби можуть додаватися інформаційно-довідкові матеріали (таблиці, графіки тощо).
Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.
Пояснювальна записка не додається до проектів розпоряджень з кадрових питань, питань внесення змін до складу консультативно-дорадчих органів при облдержадміністрації, затвердження графіків тощо.
Подання пояснювальної записки до проектів розпоряджень нормативного характеру, а також регуляторних актів, є обов’язковим.
12.7. У разі коли проект розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, такі зміни або доповнення включаються в текст проекту або подаються у вигляді проекту окремого розпорядження одночасно з основним проектом. До таких проектів розпоряджень додається порівняльна таблиця (додаток 4), у якій зазначаються положення (норми) розпорядження, що є чинними, а також пропозиції стосовно викладення їх у новій редакції.
12.8. Якщо під час опрацювання проекту розпорядження виявлено необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається для доопрацювання головному розробнику.
Якщо в процесі доопрацювання проекту розпорядження згідно з висловленими зауваженнями до нього внесені істотні зміни, головний розробник повинен здійснити повторне його візування заінтересованими особами. Проект розпорядження не потребує повторного візування, якщо при його доопрацюванні не змінено суті предмету внесеного питання.
12.9. У разі проведення публічного обговорення проекту розпорядження головний розробник вносить його разом з довідкою, в якій зазначаються особи, що були залучені до такого обговорення, його результати, а також рішення щодо врахування пропозицій чи обґрунтування їх відхилення в цілому або частково.
12.10. Проект розпорядження, як правило, має вступну частину (преамбулу), в якій наводяться результати аналізу стану справ з питання, яке пропонується вирішити, причини виникнення проблем, визначається мета видання розпорядження та посилання на норми чинного законодавства, які визначають повноваження облдержадміністрації у відповідній сфері.
Нормативні положення та завдання суб’єктам відносин, передбачені у проекті розпорядження, повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший строк визначеної мети та містити у разі потреби перелік виконавців і строки виконання завдань.
У проекті розпорядження можуть передбачатися у разі потреби проміжні контрольні строки інформування облдержадміністрації про хід виконання встановлених завдань.
Проекти розпоряджень з питань соціально-економічного розвитку  області у разі потреби попередньо обговорюються на засіданнях колегії облдержадміністрації.
12.11. У разі розроблення проекту розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, головний розробник проводить аналіз його регуляторного впливу відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” за Методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 (Офіційний вісник України, 2004, № 10, ст. 612).
Головний розробник разом з проектом розпорядження, який має ознаки регуляторного акта подає:
копію рішення територіального органу Держкомпідприємництва про його погодження або копію рішення апеляційної регуляторної комісії про задоволення скарги головного розробника щодо відмови зазначеного органу в погодженні проекту акта разом з аналізом його регуляторного впливу;
копію повідомлення про оприлюднення проекту.
12.12. Керівник органу (підрозділу), що є головним розробником, вносить голові облдержадміністрації проект розпорядження разом з документами, передбаченими пунктами 12.4; 12.5; 12.6; 12.7; 12.9, 12.11 цього Регламенту.
Проект розпорядження вноситься на паперовому та електронному носіях.
За дорученням голови облдержадміністрації або його заступника (згідно з розподілом обов’язків) опрацювання внесеного проекту розпорядження проводиться в її апараті та у разі потреби здійснюється редагування його тексту.
Строк опрацювання проекту розпорядження в апараті облдержадміністрації не повинен перевищувати 15 робочих днів. У разі потреби зазначений строк може бути продовжено на обґрунтоване прохання посадової особи апарату облдержадміністрації.
12.13. Проекти розпоряджень підлягають обов’язковій правовій експертизі у юридичному відділі апарату облдержадміністрації.
У разі, коли проект розпорядження подано апарату облдержадміністрації з порушенням визначених у цьому розділі вимог, юридичний відділ доповідає про це заступникові голови – керівнику апарату облдержадміністрації, який у дводенний строк супровідним листом  за своїм підписом (додаток 5) повертає головному розробникові проект розпорядження та матеріали до нього.
Юридичний відділ опрацьовує поданий проект розпорядження, зокрема проводить його правову експертизу, вносить поправки, пов’язані з приведенням проекту розпорядження у відповідність з вимогами нормопроектувальної техніки, а також у разі потреби редагує проект розпорядження.
Юридичний відділ під час проведення правової експертизи:
перевіряє проект розпорядження на відповідність Конституції та законам України, іншим актам законодавства;
оцінює ефективність обраного правового шляху врегулювання проблеми;
перевіряє проект розпорядження на відповідність вимогам, встановленим цим Регламентом, а також повноту погодження із заінтересованими органами;
визначає необхідність подання розпорядження на державну реєстрацію в Головне управління юстиції у Луганській області шляхом відповідної позначки на довідці про погодження.
У разі виявлення невідповідності проекту розпорядження чи його окремих положень актам законодавства юридичний відділ висловлює зауваження до такого проекту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями. У разі коли недоліки проекту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, юридичний відділ готує висновок (додаток 6).
Проект розпорядження, у тексті якого містяться посилання на нормативно-правові акти, подається для проведення правової експертизи разом з текстами зазначених актів.
12.14. Проекти розпоряджень з питань, перелік яких затверджений розпорядженням Антимонопольного комітету України від 01.04.1994 № 4-р «Про затвердження Положення про порядок погодження з органами Антимонопольного комітету України рішень центральних і місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого та регіонального самоврядування щодо демонополізації економіки, розвитку конкуренції та антимонопольного регулювання» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.04.1994, реєстраційний № 78/287), погоджуються з Луганським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України.
12.15. Розпорядження голови облдержадміністрації ненормативного характеру набирають чинності з моменту їх видання, якщо самими розпорядженнями не встановлено більш пізній строк набрання чинності.  У разі потреби розпорядження оприлюднюються управлінням преси та інформації облдержадміністрації за відповідним дорученням голови облдержадміністрації.
Розпорядження голови облдержадміністрації нормативного або міжвідомчого характеру підлягають державній реєстрації в Головному управлінні юстиції у Луганській області згідно з Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.1992 № 731 (ЗП України, 1993, № 1-2, ст. 28; Офіційний вісник України, 1998, № 42, ст. 1551). Подання на державну реєстрацію розпорядження здійснює загальний відділ апарату облдержадміністрації на підставі відповідної позначки юридичного відділу апарату облдержадміністрації у п'ятиденний строк після його прийняття.
Розпорядження голови облдержадміністрації нормативного характеру набирають чинності з моменту їх державної реєстрації, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк введення їх у дію.
Розпорядження голови облдержадміністрації, що стосуються прав та обов’язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню і набирають чинності з моменту їх оприлюднення у засобі масової інформації, зазначеному в розпорядженні, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк набрання чинності.
12.16. Додатки до розпоряджень голови облдержадміністрації є невід’ємною частиною таких розпоряджень і підписуються заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації.
Штатний розпис структурного підрозділу облдержадміністрації, який додається до проекту розпорядження, підписується керівником та головним бухгалтером відповідного підрозділу.
Штатний розпис апарату облдержадміністрації, який додається до проекту розпорядження, підписується заступником голови - керівником апарату  та начальником відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації.
Штатні розписи підлягають обов’язковій фінансовій експертизі в Головному фінансовому управлінні облдержадміністрації. За результатами фінансової експертизи начальник Головного фінансового управління облдержадміністрації погоджує або відмовляє в погодженні штатного розпису шляхом відповідного напису безпосередньо на документах.
12.17. Розпорядження голови облдержадміністрації реєструються та надсилаються  загальним відділом апарату облдержадміністрації заінтересованим органам, підприємствам, установам та організаціям і посадовим особам згідно з розрахунком розсилання та  оприлюднюються відділом інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдерж-адміністрації на офіційному веб-сайті облдержадміністрації відповідно до Порядку, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації.
12.18. Головний розробник забезпечує відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” здійснення відстеження результативності прийнятого розпорядження та в установленому порядку надає звіт про базове відстеження його результативності.
 
13. Публічне обговорення проекту розпорядження
голови облдержадміністрації
 
13.1. Проект розпорядження, який стосується життєвих інтересів широких верств населення області, прав, свобод і законних інтересів громадян, передбачає затвердження регіональних програм економічного, соціального, культурного розвитку, а також має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений для публічного обговорення на будь-якому етапі підготовки шляхом опублікування у друкованих засобах масової інформації, розміщення на веб-сайті облдержадміністрації або доведення до відома населення в інший спосіб.
13.2. Рішення про проведення публічного обговорення проекту розпорядження приймає голова облдержадміністрації на підставі пропозиції головного розробника або за власною ініціативою.
Пропозиція щодо проведення публічного обговорення проекту розпорядження повинна містити обґрунтування необхідності обговорення та інформацію про джерела фінансування його проведення, стислий зміст, мету та очікувані результати прийняття розпорядження.
13.3. Пропозиція підписується головним розробником та візується керівниками заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації чи її апарату або іншими органами.
До пропозиції додаються проект розпорядження, завізований керівником структурного підрозділу облдержадміністрації або іншого органу, що є головним розробником, та план проведення публічного обговорення.
У плані проведення публічного обговорення зазначається:
  • які верстви та групи населення повинні взяти участь в обговоренні;
  • яких результатів необхідно досягти;
  • які заходи передбачено здійснити в ході обговорення;
  • строк проведення обговорення.
Проект розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, оприлюднюється у порядку та у спосіб, передбачений статтями 9, 12, 13 і 20 Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”.
13.4. Організація проведення публічного обговорення покладається на головного розробника.
Головний розробник подає управлінню преси та інформації облдержадміністрації проект розпорядження разом з планом проведення публічного обговорення, обґрунтуванням необхідності його прийняття та інформацією про контактні телефони і адресу головного розробника.
Публічне обговорення проекту розпорядження проводиться з урахуванням положень Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.10.2004 № 1378 (Офіційний вісник України, 2004, № 42, ст. 2773).
13.5. Пропозиції та зауваження, що надійшли у процесі публічного обговорення проекту розпорядження, розглядаються головним розробником, узагальнюються та враховуються під час доопрацювання проекту.
Доопрацювання проекту розпорядження за результатами обговорення може бути підставою для звернення головного розробника щодо продовження строку внесення такого проекту.
 
14. Порядок підготовки проектів рішень обласної ради
з питань, що вносяться облдержадміністрацією
 
14.1. Проект рішення обласної ради розробляється структурним підрозділом або апаратом облдержадміністрації, територіальним органом  центрального органу виконавчої влади з їх ініціативи або за дорученням голови облдержадміністрації, його заступника (згідно з розподілом обов΄язків), а також з ініціативи президії, постійних комісій Луганської обласної ради.
14.2. До проекту рішення обласної ради додаються: 
  • аналітична записка за підписом керівника відповідного структурного підрозділу облдержадміністрації, заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації, керівника територіального органу центрального органу виконавчої влади;
  • довідка про погодження проекту рішення обласної ради (додаток 7);
  • супровідний лист – клопотання про внесення проекту рішення до порядку денного сесії за підписом голови облдержадміністрації;
У разі розроблення проекту рішення, який має ознаки регуляторного акта, розробник проводить аналіз його регуляторного впливу відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності” за Методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 № 308 (Офіційний вісник України, 2004, № 10, ст. 612) та подає додатково:
 
  • аналіз регуляторного впливу відповідно до вимог Закону України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”;
  • копію рішення територіального органу Держкомпідприємництва про його погодження або копію рішення апеляційної регуляторної комісії про задоволення скарги розробника щодо відмови зазначеного органу в погодженні проекту акта разом з аналізом його регуляторного впливу;
  • копію повідомлення про оприлюднення проекту.
 
Довідка про погодження проекту рішення підписується керівником  відповідного структурного підрозділу облдержадміністрації або заступником голови – керівником апарату облдержадміністрації, керівником територіального органу центрального органу виконавчої влади, які розробляли проект рішення (головним розробником) та обов’язково повинна містити узгодження з:
  • першим заступником голови облдержадміністрації;
  • заступником голови облдержадміністрації (згідно з розподілом обов’язків);
  • заступником голови – керівником апарату облдержадміністрації;
  • начальником юридичного відділу апарату облдержадміністрації;
  • начальником загального відділу апарату облдержадміністрації.
Проекти рішень, якими передбачається використання бюджетних коштів, погоджуються також з начальником Головного фінансового управління облдержадміністрації та начальником відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації.
 
14.3. У разі незгоди з проектом рішення зауваження та висновки до нього викладаються відповідною посадовою особою окремо та додаються до проекту. При цьому у довідці про погодження проекту рішення робиться відповідна позначка.
14.4. Супровідний лист-клопотання готується розробником та візується ним, а також заступником голови – керівником апарату облдержадміністрації, заступником голови облдержадміністрації (згідно з розподілом обов’язків).
14.5. Проект рішення обласної ради разом з документами, передбаченими пунктом 13.2 цього Регламенту, в строк не пізніше 20 днів до початку сесії обласної ради подається головним розробником до виконавчого апарату обласної ради для реєстрації.
14.6. Після реєстрації у виконавчому апараті обласної ради подальше його узгодження покладається на головного розробника згідно з Регламентом Луганської обласної ради.
14.7. У разі наявності зауважень або висновку до проекту рішення з боку постійних комісій або посадових осіб виконавчого апарату обласної ради  керівник структурного підрозділу облдержадміністрації, територіального органу центрального органу виконавчої влади, який готував проект, інформує заступника голови облдержадміністрації (згідно з розподілом обов’язків) та начальника юридичного відділу апарату облдержадміністрації. Зазначені посадові особи готують пропозиції щодо можливості розгляду питання на сесії, проводять відповідні консультації з відповідальними працівниками виконавчого апарату обласної ради, враховують, якщо це можливо, висловлені зауваження.
Голова облдержадміністрації приймає рішення про відклик або необхідність розгляду зазначеного питання на сесії обласної ради, про що повідомляється секретаріату виконавчого апарату обласної ради.
 
15. Взаємовідносини облдержадміністрації
з іншими органами державної влади та органами
місцевого самоврядування
 
15.1. Взаємовідносини облдержадміністрації з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування здійснюються у відповідності до законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законами та підзаконними актами.
15.2. Облдержадміністрація готує та подає зауваження і пропозиції з питань розвитку області до проектів актів законодавства, які розробляються іншими органами.
З метою врахування громадської думки щодо проекту акта законодавства з питань розвитку області або конкретної адміністративно-територіальної одиниці на її території, що надійшов від інших державних органів для погодження облдержадміністрацією, може бути проведене його громадське обговорення. 
15.3. Проект акта Кабінету Міністрів України подається Кабінетові Міністрів України облдержадміністрацією відповідно до встановлених Регламентом Кабінету Міністрів України вимог.
Проект акта Кабінету Міністрів України подається на розгляд облдержадміністрації структурними підрозділами облдержадміністрації чи її апарату або іншими органами та розглядається в установленому цим Регламентом порядку.
Під час розгляду поданого облдержадміністрацією проекту акта Кабінету Міністрів України голова облдержадміністрації має право брати участь у засіданні Кабінету Міністрів України з правом дорадчого голосу.
15.4. Облдержадміністрація може виконувати окремі повноваження,  передані їй Кабінетом Міністрів України, якщо це не заборонено законом, з одночасною передачею їй фінансових і матеріальних ресурсів, необхідних для належного виконання таких повноважень.
15.5. В межах своїх повноважень облдержадміністрація спрямовує діяльність районних державних адміністрацій на території області та здійснює контроль за їх діяльністю.
Голови районних державних адміністрацій регулярно інформують про свою діяльність облдержадміністрацію на засіданні колегії, нарадах та в порядку контролю за виконанням актів законодавства, розпоряджень голови облдержадміністрації, його доручень, передбачених цим Регламентом.  Щорічно, до 15 лютого, та на вимогу, голови райдержадміністрацій звітують перед облдержадміністрацією про свою діяльність з питань, які віднесені законодавством до їх повноважень.
Відрядження голів райдержадміністрацій за межі відповідних районів  здійснюється відповідно до Указу Президента України від 11.02.2008                  № 117/2008 «Про службові відрядження у межах України голів місцевих державних адміністрацій», постанови Кабінету Міністрів України від 15.03.2002 № 337 «Про службові відрядження в межах України керівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України» (Офіційний вісник України, 2002 р., № 12, ст. 599) та Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.03.1998 № 59 (в редакції наказу Міністерства фінансів України від 10.06.1999 № 146), за погодженням голови облдержадміністрації у вигляді листа, факсограми, телеграми тощо. У випадку запрошення голів райдержадміністрацій на засідання колегіальних органів, наради, співбесіди тощо відрядження не потребує погодження.
Відрядження голів райдержадміністрацій за кордон здійснюється за попереднім погодженням з Президентом України відповідно до Указу Президента України від 05.03.2002 № 217 (зі змінами, внесеними Указом Президента України від 14.02.2008 № 123/2008).
Преміювання голів райдержадміністрацій та їх заступників, інші види заохочення, передбачені чинним законодавством, застосовуються за відповідними розпорядженнями голови облдержадміністрації. Проекти таких розпоряджень вносяться організаційним відділом апарату облдержадміністрації з урахуванням стану виконавської дисципліни та результатів діяльності відповідних посадових осіб й обов’язково погоджуються відділами апарату облдержадміністрації: контролю, кадрової роботи, фінансового забезпечення, загальним та юридичним, а також заступником голови облдержадміністрації (згідно з розподілом обов’язків).
У разі неналежного виконання головою районної державної адміністрації покладених на нього повноважень голова облдержадміністрації вносить подання Президенту України і Кабінету Міністрів України про притягнення його до дисциплінарної відповідальності. Відповідні документи, передбачені Регламентом Кабінету Міністрів України і Положенням про порядок підготовки та внесення проектів актів Президента України, затвердженим Указом Президента України від 15.11.2006 № 970/2006 (Офіційний вісник України, 2006 р.,  № 47, ст. 3123), готує організаційний відділ спільно з відділом кадрової роботи апарату облдержадміністрації за відповідним дорученням голови облдержадміністрації.
15.6. Облдержадміністрація здійснює повноваження, визначені ст. 44 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», та делеговані їй Луганською обласною радою відповідними рішеннями. Голова обласної державної адміністрації щороку в порядку та у термін, визначений обласною радою, звітує перед радою з питань виконання бюджету, програм соціально-економічного та культурного розвитку області і делегованих повноважень.
15.7. Контроль за здійсненням виконавчими органами міських рад (міст обласного значення) делегованих повноважень органів виконавчої влади облдержадміністрація здійснює відповідно до Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.1999 № 339 (Офіційний вісник України, 1999 р., № 10,          ст. 390) та планів здійснення контролю.
Координацію контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень здійснює організаційний відділ апарату облдержадміністрації. Ним щорічно узагальнюються результати контролю та надаються пропозиції голові облдержадміністрації щодо заходів, спрямованих на покращання виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади.