Прес-центр28 серпня 2018, 18:08

Впровадження в дію Урядових програм підтримки аграріїв обговорили під час виїзної наради у Старобільську

В рамках роз’яснення Державних програм підтримки сільгосптоваровиробників 27.08.2018 відбулась чергова робоча нарада у м. Старобільськ. На нараді були присутні голови сільських селищних рад, аграрії району. В ході наради директор Департаменту  агропромислового розвитку Лариса Бичкова доповіла про результати збиральної компанії ранніх зернових та зернобобових культур . Але основне питання на якому було загострено увагу  це впровадження в дію Державних програм підтримки сільгосптоваровиробників області та зокрема Старобільського району. Жвава дискусія  виникла під час обговорення спеціальної бюджетної дотації за вирощування молодняка великої рогатої худоби. Голови сільських, селищних рад  озвучили питання які виникають під час збору документів.

З метою вивчення проблем які виникають на харчових та переробних підприємствах району Лариса Бичкова відвідала ПСП «Зелена долина» це підприємство представляє завершений цикл виробництва від вирощування зернових до реалізації борошна, хліба та хлібобулочних виробів. Потужність підприємства становить 2 тони на добу. Основне питання яке постало під час відвідування підприємства це скорочення ринку збуту в наслідок експансії хлібобулочних виробів з підприємств Харківської та Донецької області. Також обговорили зростання ціни на хліб, яке відбувається внаслідок підвищення енергоносіїв. Проте, на підприємстві завірили, що підвищення цін буде поступовим та економічно обґрунтованим.

Друге підприємство переробної галузі яке було відвідано це
ТОВ «Старобільський завод продовольчих товарів», що є переможцем Всеукраїнського конкурсу якості продукції (товарів, робіт, послуг) «100 кращих товарів України» у 2015 році. Підприємство спеціалізується на виробництві нерафінованої соняшникової олії, муки, круп, макаронних виробів, хліба та хлібобулочних виробів. Комерційний директор підприємства Світлана Нємцова зазначила що основою проблемою є втрата ринку збуту, який знаходився на тимчасово окупованих територіях Луганської області, а як наслідок завантаження підприємства на 30%. Для виходу з цього стану ТОВ «Старобільський завод продовольчих товарів» розширяє асортимент продукції та здійснює пошук нових ринків збуту. Представляє власну продукцію на різноманітних виставках і ярмарках та наданий момент розробляє маркетингову стратегію.