Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
1 липня 2020 року Міністерство освіти і науки України спільно з ПриватБанком розпочинає повертати учасникам пробного ЗНО кошти, сплачені раніше за участь у тестуванні.
Кошти повертатимуть саме тій особі, яка була зареєстрована для участі у пробному ЗНО.
Щоб отримати кошти через ПриватБанк необхідно мати будь-яку картку в ПриватБанку, оформлену саме на учасника/учасницю пробного ЗНО. Фінансовий телефон у ПриватБанку повинен співпадати з телефоном, вказаним під час реєстрації на пробне ЗНО як основний.
Ті учасники, які мають картку ПриватБанку, отримають SMS-повідомлення від банку про зарахування коштів на картку.
Якщо немає картки ПриватБанку, то необхідно звернутися до будь-якого відділення ПриватБанку та оформити картку безкоштовно за 15 хвилин. Із собою потрібно мати паспорт, або електронну ID-картку.
Якщо учасник/учасниця вже є клієнтами банку, можна відкрити віртуальну картку у Приват24, не відвідуючи відділення. Неповнолітні учасники пробного ЗНО також можуть оформити картку ПриватБанку.
Якщо зараз немає змоги потрапити до банку, є час до кінця листопада – програма повернення коштів діятиме до 1 грудня 2020 року.
Що робити, якщо при реєстрації на пробне ЗНО вказано не свій телефон, а одного з батьків? Або якщо за цей час свій номер телефону змінився?
Необхідно зайти у сервіс визначення результатів на сайті Українського центру оцінювання якості освіти та змінити основний номер телефону на той, що прив’язаний до картки.
Інструкцію щодо повернення коштів також розміщено на сайті ПриватБанку – з нею можна ознайомитись за посиланням: https://privatbank.ua/news/2020/6/30/1240
За інформацією Міністерства освіти і науки