Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Організацію роботи з надання пільг та субсидій в опалювальний сезон 2018-2019 років розглянули сьогодні, 20 вересня, на засіданні колегії Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації.
Його провела заступник голови облдержадміністрації Ольга Лішик.
Слід відзначити, що відкритий в приміщенні управління праці та соціального захисту населення у Рубіжному перший в області «Прозорий офіс» значно поліпшив процес надання соціальних послуг. Крім того, його колектив надаватиме методичну допомогу іншим регіонам, виходячи з отриманого досвіду.
Повідомлено, що станом на 1 вересня субсидією користуються 62,26 тисячі. Це 22,34 % від усіх сімей області.
У порівнянні з минулим роком кількість одержувачів субсидії в літній період зменшилася на 20,84 %, що обумовлено зміною порядку надання житлових субсидій.
Зокрема, Урядом прийнято нову редакцію Порядку призначення житлових субсидій, затвердженого постановою від 27.04.2018 № 329, реалізація якого дозволяє забезпечити мотивацію зайнятого населення до легалізації відносин у сфері оплати праці та зайнятості населення, встановити справедливий механізм обліку доходів сімей з урахуванням їх майнового стану, поліпшити доступ внутрішньо переміщених осіб до отримання субсидій без наявності договорів оренди.
Згідно з ним проведено перерахунок субсидії на неопалювальний сезон без звернення громадян на 100 %.
Обласна влада неодноразово зверталися до Міністерства фінансів України та Міністерства соціальної політики України з приводу погашення існуючої заборгованості з оплати субсидій. Це питання також розглянуто на селекторних нарадах та у Комітеті Верховної Ради України.
В області існує позитивна практика залучення осіб, які перебувають на обліку в центрах зайнятості у пошуку роботи, для надання інформаційно-консультативних послуг населенню. Так, у 2017 році до роботи залучено 163 особи, у 2018 році – 100.
Серед основних завдань, сформованих Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації за цим напрямом, є забезпечення особливої організації прийому населення в прифронтових територіях, організація віддалених робочих місць і роботи уповноважених сільських та селищних рад, залучення для надання інформаційно-консультативних послуг осіб, які перебувають на обліку в центрах зайнятості, підвищення якості обслуговування жителів, забезпечення організації роботи соціальних інспекторів та надання до кінця жовтня заяв на отримання вугілля постійним отримувачам субсидій, які не зверталися в поточному році, щоб уникнути перехідного фінансування субсидій, призначених в грудні.