Прес-центр5 серпня 2013, 14:08

Департамент соціального захисту населення розглянув понад 2500 зверненьгромадян

Інформація

Департаменту соціального захисту населення Луганської ОДА про виконання Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008 у І півріччі 2013 року

п/п

Показник

І півріччя

2013 р

І півріччя

2012 р

Результат

+, -

%

1.1

Надійшло звернень громадян, всього, в т.ч.:

 

2861

2041

820

40,2

1.2

письмові

1911

1805

106

5,9

1.3

на особистому прийомі

950

236

714

302,5

1.4

Кількість звернень з найбільш актуального питання, яке порушують громадяни, та його назва

*

-

-

-

1.5

Кількість звернень, що надійшли до Департаменту від мешканців регіону, в розрахунку на 10 тисяч населення

8,3

7,8

-

-

 

Довідково :кількість населення регіону

2300 тис.

1.6

Кількість звернень народних депутатів України

54

64

-10

15,6

2.1

Із загальної кількості звернень-звернення з пенсійних питань

161

327

-166

50,8

2.2

Звернення з пенсійних питань в розрахунку на 10 тисяч пенсіонерів

2,2

4,4

-

-

 

Довідково: кількість пенсіонерів в регіоні

719 тис.

3.1

Із загальної кількості звернень:

надійшло повторно

28

35

3

8,6

3.2

колективні

60

31

29

93,5

3.3

Виконано із порушенням визначеного строку

-

-

-

-

3.4

перевірено з виїздом на місце

3

2

1

50

3.5

надійшло від вищестоящих органів

1122

1188

-66

5,6

3.6

надійшло від газет, інших ЗМІ

8

1

7

700

3.7

надійшло через мережу Інтернет

4

3

1

33,3

4.1

Проведено особистих прийомів громадян директором Департаменту (його заступниками), в т.ч.:

361

64

297

 

464,1

4.2

спільних з народними депутатами України

-

-

-

-

4.3

виїзних прийомів громадян

1

-

1

100

4.4

Довідкова інформація про розміщення графіків прийому громадян керівниками в ЗМІ та на сайті (дата, назви видань)

Інформація розміщено на web-сайті Луганської ОДА., зміни  здійснюються оперативно

5.1

Кількість випадків притягнення винних осіб до відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян

-

-

-

-

6.1

Кількість діючих “гарячих” прямих телефонних ліній зв’язку з громадянами, телефонів довіри тощо

2

2

-

-

6.2

Кількість інформаційних запитів щодо отримання публічної інформації

7

6

1

16,7

 

 * 778 – питання надання матеріальної допомоги