Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Інформація
Департаменту соціального захисту населення Луганської ОДА про виконання Указу Президента від 7 лютого 2008 року №109/2008 у І півріччі 2013 року
№ п/п |
Показник |
І півріччя 2013 р |
І півріччя 2012 р |
Результат |
|
+, - |
% |
||||
1.1 |
Надійшло звернень громадян, всього, в т.ч.:
|
2861 |
2041 |
820 |
40,2 |
1.2 |
письмові |
1911 |
1805 |
106 |
5,9 |
1.3 |
на особистому прийомі |
950 |
236 |
714 |
302,5 |
1.4 |
Кількість звернень з найбільш актуального питання, яке порушують громадяни, та його назва |
* |
- |
- |
- |
1.5 |
Кількість звернень, що надійшли до Департаменту від мешканців регіону, в розрахунку на 10 тисяч населення |
8,3 |
7,8 |
- |
- |
|
Довідково :кількість населення регіону |
2300 тис. |
|||
1.6 |
Кількість звернень народних депутатів України |
54 |
64 |
-10 |
15,6 |
2.1 |
Із загальної кількості звернень-звернення з пенсійних питань |
161 |
327 |
-166 |
50,8 |
2.2 |
Звернення з пенсійних питань в розрахунку на 10 тисяч пенсіонерів |
2,2 |
4,4 |
- |
- |
|
Довідково: кількість пенсіонерів в регіоні |
719 тис. |
|||
3.1 |
Із загальної кількості звернень: надійшло повторно |
28 |
35 |
3 |
8,6 |
3.2 |
колективні |
60 |
31 |
29 |
93,5 |
3.3 |
Виконано із порушенням визначеного строку |
- |
- |
- |
- |
3.4 |
перевірено з виїздом на місце |
3 |
2 |
1 |
50 |
3.5 |
надійшло від вищестоящих органів |
1122 |
1188 |
-66 |
5,6 |
3.6 |
надійшло від газет, інших ЗМІ |
8 |
1 |
7 |
700 |
3.7 |
надійшло через мережу Інтернет |
4 |
3 |
1 |
33,3 |
4.1 |
Проведено особистих прийомів громадян директором Департаменту (його заступниками), в т.ч.: |
361 |
64 |
297
|
464,1 |
4.2 |
спільних з народними депутатами України |
- |
- |
- |
- |
4.3 |
виїзних прийомів громадян |
1 |
- |
1 |
100 |
4.4 |
Довідкова інформація про розміщення графіків прийому громадян керівниками в ЗМІ та на сайті (дата, назви видань) |
Інформація розміщено на web-сайті Луганської ОДА., зміни здійснюються оперативно |
|||
5.1 |
Кількість випадків притягнення винних осіб до відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян |
- |
- |
- |
- |
6.1 |
Кількість діючих “гарячих” прямих телефонних ліній зв’язку з громадянами, телефонів довіри тощо |
2 |
2 |
- |
- |
6.2 |
Кількість інформаційних запитів щодо отримання публічної інформації |
7 |
6 |
1 |
16,7 |
* 778 – питання надання матеріальної допомоги