Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Впровадження глобальної ініціативи «Безпечні міста та громадські простори» у місті Рубіжному було розглянуто на скайп-нараді із представниками організації ООН Жінки та Української фундації громадського здоров'я.
Захід провела заступник голови облдержадміністрації Ольга Лішик.
Також участь взяв Рубіжанський міський голова Сергій Хортів.
Під час наради окреслено основні етапи впровадження проекту, його мету і завдання.
Так, у рамках програми заплановано проведення дослідження з оцінки факторів, які впливають на забезпечення безпеки у громадському просторі, транспортному сервісі (зупинки громадського транспорту, ринки, парки, квартали, школи, лікарні).
Наступним кроком буде підготовка рекомендацій та програм розвитку міста в рамках проведеного дослідження, інформаційних кампаній з метою превенції та змін стереотипів щодо ґендерного насильства для створення безпечного публічного простору для жінок і дівчат.
Заплановано також проведення комплексного навчання фахівців, у тому числі, поліцейських.
Підсумком стане реалізація проектів, спрямованих на підвищення безпеки жінок, чоловіків, дівчаток та хлопчиків у громаді.
Реалізація даної глобальної ініціативи для міста є можливістю долучення до кращих практик світового рівня у впровадженні ґендерно-чутливих програм.
Ініціатива «Безпечні міста та громадські простори» реалізується з 2010 року у 35 містах світу, таких як Лондон, Мадрид, Каїр, Едмонтон та інших.
Дослідження, проведені в різних містах, доводять, що відсутність безпеки для жінок та дівчат у публічних місцях, транспорті обмежує їх участь в економічному та соціальному житті, створює передумови для ґендерно обумовленого насильства.
Проект реалізується у рамках Програми «Підтримка Євросоюзом Східної України», що імплементується ПРООН, ООН Жінки в Україні, Фондом ООН у галузі народонаселення та ФАО за підтримки Луганської обласної державної адміністрації.