Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Зокрема, усі зали обслуговування відповідають сучасним вимогам здійснення прийому та обслуговування громадян, у тому числі з урахуванням потреб осіб з інвалідністю.
Про це повідомляють в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Луганській області.
Приміщення забезпечені необхідною навігацією та маркуванням зон потенційної небезпеки, засобами доступності (тактильне орієнтування, стрічки контрастного кольору на сходах і в приміщеннях, таблички та знаки доступності, дубльовані шрифтом Брайля).
Прозорі дверні конструкції у відділах обслуговування громадян оснащені контрастним маркуванням, на входах наявні поручні та кнопки виклику спеціалістів.
13 із 16 приміщень сервісних центрів обладнані пандусом згідно з Державними будівельними нормами. У приміщенні, яке розташоване у смт Білокуракине, він частково відповідає ДБН, у приміщенні смт Біловодськ відсутня технічна можливість для встановлення пандусу, тому там розглядається питання встановлення підйомника, а в приміщенні в смт Троїцьке його вже встановлено.
Крім того, у сервісному центрі № 11 (смт Станиця Луганська) цьогоріч проведено ремонт зони очікування з урахуванням забезпечення безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю.