Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
Зразок "Подання громадянами електронних звернень"
Форма
для подання громадянами електронних звернень
до Луганської обласної державної адміністрації
Установа |
Луганська облдержадміністрація 93406, м. Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Електронне звернення* |
|
Індивідуальне Колективне (необхідне відмітити) |
|
Прізвище, ім’я, по батькові |
|
Місце проживання громадянина (заявника) (з вказанням поштового індексу) |
|
Вид звернення: ** Пропозиція (зауваження), заява (клопотання), скарга, прохання чи вимога (необхідне вказати) |
|
Зміст звернення (Суть порушеного питання, зауваження, заяви, скарги, прохання чи вимоги). |
|
Прошу надати відповідь у визначений законодавством термін на: |
|
поштову адресу електронну адресу (необхідне відмітити) |
|
Вказати електронну адресу |
|
Вказати відомості про інші засоби зв’язку із заявником (контактний номер телефону) |
|
Підпис заявника (у разі наявності електронного цифрового підпису) |
|
Дата подачі електронного звернення |
|
*Примітка: звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, не розглядається та повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями
** Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги, викладені відповідно до вимог статті 3 Закону України «Про звернення громадян».
Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.