Прес-центр12 вересня 2018, 16:09

В облдержадміністрації відбулася робоча нарада з питань організації проведення виставки «Схід-Експо 2018»

12 вересня  2018 року під керівництвом заступника голови Луганської облдержадміністрації Геннадія  Іваненка відбулася нарада із суб’єктами малого та середнього бізнесу Луганської області з питань організації проведення виставки «Схід-Експо 2018» в рамках щорічного XVIII Міжнародного економічного форуму у м. Львів.

Метою заходу було  обговорення питань організації проведення, як самого виставкового заходу, так і Міжнародного форуму в цілому. 

Геннадій Іваненко акцентував увагу присутніх на тому, що «Схід-Експо 2018» є комплексом низки заходів, спрямованих на розвиток регіону, тому нам потрібно ефективно співпрацювати, щоб на достойному рівні представити Луганський регіон та налагодити  взаємовигідне співробітництво з партнерами Західної України, Польщі,  інших країн Європейського Союзу, США, Канади.
Спільно із суб’єктами господарської діяльності попередньо вже відпрацьовано перелік   зацікавлених в участі  у роботі виставки. На теперішній час – це 24 суб’єкти, а до  каталогу підприємств регіону надали інформацію  69. Разом з цим,  робота в цьому напрямку продовжується з метою більш широкого інформування зацікавлених  про  Міжнародний економічний форум та виставковий захід.

Присутні на нараді  координатори Програми відновлення та розбудови миру ПРООН в Україні Володимир Лященко та Володимир Іщенко поінформували про основні аспекти організації  проведення виставки «Схід-Експо 2018», співпрацю та координацію з підготовки проведення заходу.

В ході дискусії учасники наради отримали відповіді на  запитання.

Організаційні питання, пов’язані з організацією проведеннявиставки «Схід-Експо 2018», на рівні облдержадміністрації, здійснює Департамент економічного розвитку, торгівлі та туризму (e-mail: vistur@ukr.net,
тел. (06452)42250).

Очікуємо відпотенційних учасників заходу упродовж тижня зворотну інформацію щодо їх потреб та участі у заході.

Висловлюємо всім учасникам наради подяку за продуктивний діалог та підтримку.