Гаряча лінія облдержадміністрації
063-306-48-50
066-833-68-31
056-720-70-94
Оперативний черговий облдежадміністрації
095-910-19-20
Гаряча лінія з гуманітарних питань
0800-332-475
У рамках конкурсного відбору проектів регіонального розвитку, які можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного бюджету, отриманих від Європейського Союзу відповідно до Угоди про фінансування Програми підтримки секторальної політики – Підтримка регіональної політики України Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України було зареєстровано 507 проектів на загальну вартість 600,75 млн грн. Луганською облдержадміністрацією було подано до Мінрегіону 15 проектів на загальну вартість 173,65 млн грн.
Відповідно Переліку проектів-переможців конкурсного відбору за результатами засідання конкурсної Комісії з відбору проектів регіонального розвитку, які можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного бюджету, отриманих від Європейського Союзу від 27.12.2017, розміщеного на сайті Мінрегіону, переможцями визнано 25 проектів на загальну вартість 236,69 млн грн.
Від Луганської області переможцем визнано проект «Будівництво радіотелевізійної передаючої станції в Попаснянському районі Луганської області» на загальну суму 23,7 млн грн.
Реалізація зазначеного проекту дуже важлива для нашого регіону, оскільки це дозволить відновити телерадіомовлення не менш 15 українських телеканалів у 60 кілометровій зоні від встановленої станції. В результаті кінцевими бенефіціарами стануть близько 200 тис. населення, що проживає як на частині окупованої, так і на підконтрольній українській владі Луганської та Донецької областей.
Крім цього, переможцем конкурсного відбору став спільний проект Луганської та Львівської облдержадміністрації, ініціатором якого виступило Міністерство освіти і науки України, а саме: «Схід і Захід разом: будуємо довіру зі шкільної парти» загальною вартістю 13,15 млн грн.
Реалізація зазначених проектів надасть змогу залучити в регіон значний фінансовий ресурс та стимул й надалі брати участь у подальших етапах зазначеного конкурсу.